@יא-יא כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
לכל המתענינים בגרסאות ורוצים להתחדש מידי פעם עם גרסה חדשה, אז זה הגיע אחרי הרבה זמן
גרסה 4.3

@יא-יא כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
לכל המתענינים בגרסאות ורוצים להתחדש מידי פעם עם גרסה חדשה, אז זה הגיע אחרי הרבה זמן
גרסה 4.3

@משה-הישראלי או פותחים מידי פעם את התוכנה של העידכון
@מגוון בדר"כ מספר שפותחים דרך הטלפון, ולא באתר, הוא מספר פתוח לקומה הכשרה
@ישראל88 כתב בשיתוף | Q8 קיוליקס:
הן אוזניות די יקרות יחסית למותג לא מאוד מוכר...
שווה את הכסף, ברמת איכות השמע??
המותג הזה דווקא די מוכר בשנים האחרונות, ואם יש לך עוד שאלות עליו, לא חסר מקומות שדברו עליו כאן
@חדד תשאל את @מתכנת-חובב
@יא-יא כתב בשיתוף | Q8 קיוליקס:
תגבה מה שצריך לפני
מספיק לגבות רק את ההגדרות, ובכ"א עשיתי, ועשיתי אחרי זה גם שחזור הגדרות, וזה עובד מצויין, תודה רבה
@יא-יא כתב בשיתוף | Q8 קיוליקס:
תחזיר הכל חוץ מההגדרות
עשיתי ובכ"ז עובד
שלום וברכה.
יש למישהו מושג על סטיק נטען טוב מעלי אקספרס בטווח המחירים של עד 200 ש"ח עדיף G5.
תודה רבה.
עשיתי חיפוש בפורום, ולא מצאתי משהו מעודכן נורמלי
@8438523 אם אני לא טועה, לא מתייאש מראש לא המליץ לעשות חסימה הרמטית, וכנראה זה אחד הסיבות
@שמואל5 בעלי אקספרס עדיין קיים, ויש אנשים שקונים את זה
@מטען-נייד ושים לב מי העוקב שיש לו
@אום-אני-חומה אפשר בהגדרות שלו
@מענין-לשמוע תייגת את האדם הלא נכון מסתמא התכוונת ל @אהרון-שלום
יש למישהו פיתרון לבעיה למשתמשי נטפרי של האני לא רובוט בעלי אקספרס?
אני מנסה כבר 5 פעמים וזה כל פעם ממשיך (לא עוזר לא רענון ולא לפתוח מחדש ולא באנונימי).
אשמח לפיתרון.
תודה רבה
@אום-אני-חומה אם תשים לב, מאז ש @יאיר-דניאל כתב את הפוסט @חזקיהו עוד לא נכנס לפורום