דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
כ

כבוד הרב

@כבוד הרב
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
320
נושאים
47
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
6
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בקשת מידע | האם יש תוכנה לכתיבת קוד חינמית (לא מוגבל לכמה שאלות בלבד) או אופליין חזקה?
    כ כבוד הרב

    @ישראל123 תבדוק את OpenCode שכתבתי למעלה לדעתי הוא שווה המון.

    לא שאני לא משתמש בקלוד קוד
    אבל כשלא היה לי השתמשתי איתו והוא היה מעולה

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • בקשת מידע | האם יש תוכנה לכתיבת קוד חינמית (לא מוגבל לכמה שאלות בלבד) או אופליין חזקה?
    כ כבוד הרב

    @יאיר2081 יש להם מודלים חינמים ללא הגבלה עם ביצועים מעולים!
    OpenCode

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...
    כ כבוד הרב

    @צול-גאה כתב בשיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...:

    וכמובן ששרת פרטי עם מרכזיה זה הכי גמיש אבל דורש המון ידע

    היום זה לא דורש המון ידע זה בסך הכל דורש קלוד קוד, מנסיון!.
    בניתי עם FreeSWITCH + FreeSWITCH ביקשתי מקלוד קוד והוא בנה לי איזה מודל שרציתי כולל המודלים ההכי מסובכים שאתה חושב, כולל ניהול שרת בדיקה איזה חומרה אני צריך בהתאם לשימוש וכו'.
    ואם זה לא מספיק לך אז הוא גם העתיק לי שלוחות שלמות ממערכת שלי בימות המשיח כולל הקבצים שלהם וההגדרות שלהם והתאים לי אותם בדיוק בשרת שלי וכל זה בלי שום ידע מוקדם!
    אבל נגיד את האמת שכספית לא בטוח שזה שווה אבל אם יש לך המון לקוחות או שיש לך אינטרסים אחרים הגיוני מאוד שזה שווה בפרט שכל פונקציה שאתה רוצה יש לך בחמש דקות בלי לשלם שקל.

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • בקשת מידע | חסימה לאינטרנט פרוץ - יש חיה כזאת?
    כ כבוד הרב

    @שמואל-ש. יש סינונים שיושבים על המחשב ולא על הרשת וכל רשת שתחבר אליהם תיהיה מסוננת.
    אגב אפי' לנטפרי יש את זה בוויפרי 3 אבל הם לא מסכימים לתת את זה סתם בלי סיבה מספקת מצידם עיין כאן.

    עזרה הדדית - סינוני אינטרנט

  • להורדה | אפליקציה לשיחות SIP (שיחות לחו"ל וכד') מומלצת.
    כ כבוד הרב

    @יעקב-טורק פחות מכיר אבל מה שזכור לי צריך לאשר לזה לפעול ברקע ולא זוכר עוד מה יכול להיות שיש משהוא שאם אתה לא מאשר משהו מסוים אז זה יעבוד רק מהפעם הראשונה שתפעיל את האפליקציה מאז שתפעיל את הטלפון.
    בכל אופן כדי לעבוד נראה לי אמור להיות תמיד התראה שזה פועל ברקע.
    מקווה שעזרתי משהו

    אפליקציות להורדה

  • להורדה | אפליקציה לשיחות SIP (שיחות לחו"ל וכד') מומלצת.
    כ כבוד הרב

    @יעקב-טורק אם אני זוכר נכון ב-LDPlayer 9 היא עבדה לי מעולה.

    אפליקציות להורדה

  • להורדה | אפליקציה לשיחות SIP (שיחות לחו"ל וכד') מומלצת.
    כ כבוד הרב

    @בהסתרה סיפ גל חדש.apk

    אפליקציות להורדה

  • שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!
    כ כבוד הרב

    @CSS-0 על איזה מודל זה מבוסס?

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • שיתוף | מערכת תמלול (משולבת גמיני - קלוד) עם מערכת לבלימת הזיות - מערכת דומה להמרת סריקות דפוס וכתב יד
    כ כבוד הרב

    @נוכחות אם אני מבין נכון הם נחשבים לכלי התמלול המדויק בעולם.
    ממה שאני בדקתי את זה על שיעורים תורנים היה לו טעויות בודדות מתוך שיעור ענק וזה היה רק במקומות של הבהרה אשכנזית כבדה ואת זה קלוד מתקן בקל.
    אני חושב שהכל שיש לג'מני מאחורה פחות טוב מזה אז במילא פחות איכותי.
    את אותם הקלטות שלחתי גם לג'מני והתוצאה הייתה פחות טובה בהרבה.
    אתה יכול לנסות שם כמה תמלולים בחינם.

    כללי - עזרה הדדית

  • שיתוף | מערכת תמלול (משולבת גמיני - קלוד) עם מערכת לבלימת הזיות - מערכת דומה להמרת סריקות דפוס וכתב יד
    כ כבוד הרב

    @נוכחות בדקת אפשרות לתמלל עם: elevenlabs.io ולתקן עם קלוד?

    כללי - עזרה הדדית

  • בירור | תמלול הקלטות לעברית - בדיוק מלא
    כ כבוד הרב

    @אסטרונאוט אני לא חושב שיש שם משהו מסובך.
    אולי הממשק לא כ"כ נוח אבל די פשוט.
    אתה נכנס לקישור שהבאתי ויש לך למטה מקום לכתוב הנחיה ולעלות קבצים מהמחשב ואז יש לך לשלוח את זה ולקבל את התוצאה.

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • בירור | תמלול הקלטות לעברית - בדיוק מלא
    כ כבוד הרב

    @אסטרונאוט יותר מג'מני סטודיו?

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • בירור | בינה מלאכותית שאפשר לאמן/להכניס טקסט ויש לה API
    כ כבוד הרב

    @עידו300

    האם יש בינה מלאכותית שאפשר לאמן או להכניס לה טקסט (ותהיה צמודה אליו, ורק אליו, בלי >סטיות כלל) ויש לה API שנותן לשלוח בקשות ולקבל תשובות?

    לצורך יצירת בוט טלפוני עסקי.

    לכן חשוב שהוא ישתמש אך ורק בחומר שנתנו לו ולא יבלבלו אותו או ינצלו אותו לדברים אחרים.

    יש לי קצת ניסיון בתחום.
    לדעתי אם יש לך עד 150 טקסטים קבועים פשוט תיצור 150 שלוחות שכל אחת משמיע טקסט אחר ואז אתה כותב לג'מני אינדקס של תמצית של כל שלוחה ומה מספר השלוחה ומבקש ממנו להחזיר את מספר השלוחה התואם בלבד ואז כמובן עם זה אתה מפנה את הלקוח לשלוחה הרצויה.
    אם מדובר על הרבה יותר מזה אז אני גם ניסיתי עם גמני 3 פלש עם הטמעה והוא עובד כמעט ב-100% בציטוט מדוייק אתה יכול לנסות למצא את הטקסט שאליו הוא התכוון עם חיפוש מקורב.
    אני הגעתי איתו מתוך מאגרים ענקיים לתוצאות מושלמות.

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • בירור | מה זה הקלוד קוד שנכנס לחיינו ביום בהיר
    כ כבוד הרב

    @למה-באתי כן צריך מנוי פרו ב-20$ לחודש.
    או שאתה רוצה ב-API לשלם לפי שימוש.
    כפי שאתה רואה.

    כללי - עזרה הדדית

  • בירור | תמלול הקלטות לעברית - בדיוק מלא
    כ כבוד הרב

    @לעזור-לכולם לדעתי הכי מדויק זה ג'מני 3 פרו יש לך אותו כאן בחינם לבדיקות.
    אתה יכול להגיד לו בדיוק איך אתה רוצה את הנתונים וכו' וכמובן יש לו גם API תיעוד כאן.

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • המלצה | ממשק פניות למוקדי תמיכה שמסתנכרן עם ג'מייל.
    כ כבוד הרב

    @דוד-ארן אני לא מצאתי משהו יותר טוב במחיר כזה.
    אם מצאת אדרבה תמליץ לי אם כי לא חסר לי שם כלום ואני יכול לעשות שם הכל.
    שים לב שזה יותר ניהול מערכת פניות אין שם ניהול מכירות וכד'

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • המלצה | ממשק פניות למוקדי תמיכה שמסתנכרן עם ג'מייל.
    כ כבוד הרב

    @דוד-ארן זה ממשק במקום ג'מייל הוא מושך משם את המיילים.
    זה בעברית מלאה תורגם על ידי והוכנס רשמית לספריה

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • המלצה | ממשק פניות למוקדי תמיכה שמסתנכרן עם ג'מייל.
    כ כבוד הרב

    שלום וברכה.
    חיפשתי המון זמן איך אפשר בקלות להפוך חשבון ג'מייל רגיל לממשק לניהול פניות (CRM).
    לפני כמה חודשים מצאתי את מבוקשי freescout.net זה ממשק שמתחבר גם לג'מייל ודרכו אפשר לנהל נציגים לראות מה כל אחד ענה ולהקצות משימות לנציגים ולדעתי בעצם כמעט כל מה שצריך כדי להקים מערך פניות מקצועי כלל גישה ב-API התמשקות עם ווצאפ' ועוד המון פונקציות.
    הספריה עצמה היא בחינם אם כי התוספים שלה הרשמים עולים כסף (אני שילמתי פחות מ-1,000 ש"ח חד פעמי לכל התוספים שהייתי צריך ולא מאמין שמישהו צריך יותר מזה) כמובן שצריך שרת בשביל זה (אם אתם רוצים שרת במיוחד בשביל זה יש כאן זולים).
    אני אישית משתמש עם זה כבר כמה חודשים טובים למאות פניות ביום ואני מאוד מרוצה מזה.
    הם גם מפתחים את זה כל הזמן בלי הפסקה וכל מה שביקשתי מהם הם הוסיפו תוך זמן קצר מאוד!
    ממליץ בחום לכל מי שיש לו ארגון קצת גדול וכל המייל שלו נהיה בלאגן אחד גדול.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • המלצה | 🚀 [פרויקט מהפכני] העברת קבצים למחשב ללא אינטרנט דרך שיחה קולית (טלפון כשר!) - הקוד המלא
    כ כבוד הרב

    @מתכנת-חובב
    לגבי המרת Base64 מול בינארי:
    אתה צודק ש-Base64 מוסיף תקורה של כ-33% וזה לא יעיל.
    פשוט מסיבה פרקטית שאיך שאני משתמש עכשי בתוכנה זה עובד רק עם הדבקה של טקסט ורק ככה אפשר לשלוח קובץ בימארי בטקסט.
    לגבי WEFAX:
    נכון, זה פרוטוקול עתיק ואיטי. היתרון היחיד שלו הוא שהוא ויזואלי וסלחן לשגיאות. אם יש קטיעה בשידור, אתה מקבל פס שחור קטן בתמונה אבל שאר התמונה ממשיכה להגיע. בהעברת קובץ ZIP, ביט אחד שגוי והקובץ מושחת. למשתמש הפשוט שרוצה להעביר מסמך קריא, לפעמים הויזואליות עדיפה על היעילות.

    בכל אופן הגישה שלי היא למצא משהו בנוי שכבר תואם לדרישות שלי ואחרי שאני ימצא את הכלי המדויק אולי ננסה לחכות אותו, ואני משער שזה אפשרי לשנות את הפרויקט כאן ולהתאים אותו לצרכים המלאים.
    או שאולי פשוט לעשות לו ממשק דרך הדפדפן (בדקתי וזה עובד).

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • המלצה | 🚀 [פרויקט מהפכני] העברת קבצים למחשב ללא אינטרנט דרך שיחה קולית (טלפון כשר!) - הקוד המלא
    כ כבוד הרב

    @מתכנת-חובב ממה שאני בדקתי וניסיתי המודל המהיר ביותר שתפס טוב זה היה BPSK-250 שהוא ממש מהיר משמעותית מכל מה שבדקתי עד עכשיו והוא עבד מעולה כמעט ללא שגיאות, לדעתי זה פשוט צלילים שפחות מסוננים בחברות תקשורת.
    יש לציין שעדיין לא הצלחתי לחבר את הטלפון עם כבל אוקס למחשב ושהמחשב יקלוט אותו אני משער שאם הייתי מצליח הייתי יכול אפילו להשתמש ביותר מהירים.
    כמו כן יש לציין שזה עבד לי רק כשהיה לי דור 4 ברמה יציבה בדור שלוש זה פשוט לא עבד.
    יצרתי גם סקריפט להמרת קובץ לפורמט טוב לתוכנה:
    Drag_To_Encode.bat
    גוררים על זה קובץ והוא מעתיק אוטמטית את הטקסט להדבקה בתוכנה.
    וסקריפט להמרה בחזרה מהתוכנה:
    Paste_To_File.bat
    פותחים את הסקריפט לוחצים על כל מקש במקלדת ואז נפתח חלון של פנקס רשימות מדביקים בו את התוצאה של ההמרה של הצליל מהתוכנה ואז שומרים וסוגרים את החלון של פנקס רשימות ואז צריך להקליד שם לשמירה (כולל סיומת) והקובץ נשמר.
    כמו כן יש פרוטוקול מיוחד לתמונות שהוא עובר שורה שורה ומדפיס אותה וגם אם התפשל שורה אחת השורה הבאה יכולה לצאת טובה קוראים לו WEFAX-IOS288 (כמדומני ש-WEFAX-IOS576 לא עבד טוב עם ימות המשיח) מגעים לממשק של שליחת תמונה ככה: View > Weather Fax Image TX.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר