דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
י

ירמיהו הנביא

@ירמיהו הנביא
מדריכים
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
83
נושאים
7
שיתופים
0
קבוצות
1
עוקבים
2
עוקב אחרי
5

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בעיה | אוזניות בלוטוס שעובדות בדיליי
    י ירמיהו הנביא

    @רוטב-שום אני לא מצליח להבין
    יש כאן מישהו שיש לו אוזניות בלוטוס, והם בלי דילייה בכלל???
    היו לי הרבה אוזניות בלוטוס בחיים, תמיד ידעתי שיש דילייה ולא יעזור כלום!!
    בדיוק כמו כל דבר שעובד על גלי רדיו,
    שיחת טלפון, וייפי, רדיו או כל דבר אחר

    תנסו לחבר לנגן שתומך בחיבור בלוטוס ואוזניות חוט ביחד ותראו שיש דילייה.

    במקסימום יש תוכנות שעושות קומבינה...
    אבל בבלוטוס יש דילייה
    נקודה!

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | שיאומי F21 לא נדלק
    י ירמיהו הנביא

    @משה-מיארה מה הכוונה?
    אם הוא קיבל מכה כלשהי, אז כבר כאן יותר הגיוני שזה בעיית חומרה ולא תוכנה

    עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro

  • בעיה | שיאומי F21 לא נדלק
    י ירמיהו הנביא

    @חייא-שיאומי
    אולי משהו בגירסה?
    אם הגירסה נדפקה המכשיר לא ידלק
    לא בטוח שהלך לעולמו כזה מהר...

    עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro

  • בירור | איך מצילים אנשי קשר מטלפון שבור
    י ירמיהו הנביא

    @יוסף-בן-חיים על פניו הכי פרקטי זה לעשות את אותם לחיצות בטלפון הנל ובטלפון מדגם זהה
    ליצור גיבוי לכרטיס וכדו'
    ולבדוק אחרי זה במחשב האם זה עבד...
    אם זה מקשים כמובן

    שונות וטיפים - סלולרי

  • באג | בעיה בגוגל צ'אט בנטפרי - חסימה במרחבים של מעל 100 משתמשים
    י ירמיהו הנביא

    @יצחק-לוי-1 אין קישור
    צריך לבקש באופן אישי ממנהלי הקבוצה
    הם בודקים עליך שאתה באמת קשור, ומצרפים

    נטפרי

  • בעיה | נפילת הפקק בארון חשמל כמה דק' לאחר כיבוי המזגן
    י ירמיהו הנביא

    @תלת-פאזי המזגנים חדשים של אמקור אני יודע שיש את זה,
    שאחרי כיבוי זה עוד עובד על איוורור
    זה מונע עובש,
    אבל לא במזגן בין 10 שנים

    חשמל ביתי

  • בעיה | אוזניות בלוטוס שעובדות בדיליי
    י ירמיהו הנביא

    @רוטב-שום בלוטוס יש דילייה!

    יש מכשירים שאפשר לחבר גם אוזניות חוט וגם בלוטוס ושם זה מאד בולט הדילייה...

    אבל נראה לי שבמכשירים מתקדמים, המערכת יודעת לסדר את זה
    אולי זה מעכב קצת את הוידאו ואז זה ביחד

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | מעבר שגוי לשלוחה הראשית במקום לשלוחת היעד בצינתוק חינמי במערכת IVR
    י ירמיהו הנביא

    @שקיעות-בלימוד איך מתקשרים ישר לשלוחה 7000? זה מספר אחר?
    הצינתוק נשלח מהמספר הספציפי? ועדיין כשעונים ועוברים למערכת זה מגיע לראשי?

    כללי - עזרה הדדית

  • בירור | אפליקציה לא נפתחת בגלל בעיית רוט
    י ירמיהו הנביא

    @שניאור-שמח

    אם כל בנאדם שמסתבך במשהו אתה תעשה בשבילו,
    בסוף כל הפורום יהיה מלא באנשים שלא יודעים כלום ומבקשים מ @שניאור-שמח שיעלה להם תמונה ויסמן כנפתר...
    בכל אופן ישר כח!

    עזרה הדדית - שיאומי

  • בקשת מידע | איך אפשר לדעת אם זה לא הונאה?
    י ירמיהו הנביא

    @ברי-קלמנוביץ
    בן אם זה הגיוני לבקש תעודת זהות ובין אם לא

    אין לי מספיק ניסיון
    אבל זה נראה לי הגיוני
    יש גם באזור האישי בגוב מקום של הצהרה לגבי מכס

    תעשה את זה באתר נורמאלי של חברה מוכרת ולא דרך קישור מוזר במייל

    כללי - עזרה הדדית

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    י ירמיהו הנביא

    @אלוף-תימן זה באג אצל כולם אני חושב
    לא רק אצלך
    באנדרואיד רואים את כל התמונה ובמחשב זה נחתך

    אופן השימוש בפורום

  • באג | בעיה בגוגל צ'אט בנטפרי - חסימה במרחבים של מעל 100 משתמשים
    י ירמיהו הנביא

    בא נעשה סדר
    קבוצות גדולות יכולות לבקש אישור, ונטפרי פותחים אותם רק אם הם מבינים שמדובר במשהו חיובי,
    למשל קבוצת צ'אט של תתניקים ומנהלי קעמפים

    יש לנטפרי בעיה בימים האחרונים שאפשר לפתוח את הצ'אט רק בחלון הקופץ ולא בגדול, ולכן אי אפשר לראות את השרשורים
    הבעיה הזאת בטיפול על ידי נטפרי
    מקווה שיטופל במהירות

    נטפרי

  • בקשת מידע דחופה | העתקת אנשי קשר מנוקיה C2 ועדה למכשיר M5S
    י ירמיהו הנביא

    @ידו-בכול אם אתה יכול להוציא לכרטיס זיכרון קובץ גיבוי של נוקיה, זה יעזור לך
    https://mitmachim.top/post/4263

    אגב היה לי פעם C2 של הוועדה שכן התחבר לי למחשב,
    תנסה, שווה בדיקה

    עזרה הדדית - נוקיה

  • בעיה | סים רגיל מכשיר כשר
    י ירמיהו הנביא

    @תמר-ב
    הקוד הזה, זה חסימה של וועדת הרבנים כדי שלא יוכלו להכניס סים לא כשר במכשיר כשר,
    אין לך מה לנסות 'להיזכר' בקוד או לנסות, זה יכול רק לנעול את הסים,

    כשעושים הפוך, ומכניסים סים כשר למכשיר לא כשר, הוועדה שולטת על הסים הכשר והם חוסמים אותו,
    אבל כשזה הפוך, אין להם דרך לחסום את הסים כי הוא לא בשליטתם, מה שכן בשליטתם זה המכשיר, ובו הם מכניסים קוד

    אגב למה קיימת החסימה הזאת בכלל?
    הרי זה מכשיר כשר וגם אם תכניס בו סים לא כשר לא יהיה בו לא אינטרנט ולא כלום...
    אבל משום מה ככה זה עובד,

    אאל"ט במכשירים 'תומך כשר' אין את החסימה הזאת וכן אפשר להכניס סים לא כשר,
    בהצלחה!

    שונות וטיפים - סלולרי

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    י ירמיהו הנביא

    @אברהם-גלסר הגיוני..
    אבל צריך שתהיה הודעה נורמאלית כמו במחיקת נושא

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    י ירמיהו הנביא

    אם כבר באגים כלליים,
    יש באג שגם כשאני נכנס לנושא שמעולם לא צפיתי בו,
    קופצת לי הודעה
    'לחזור לפוסט האחרון שנקרא בנושא'
    זה רק אצלי? או אצל כולם?


    IMG_20260622_023312_282.JPG

    אופן השימוש בפורום

  • בירור | תעודת אבטחה אתרוג לאימלטור
    י ירמיהו הנביא

    @בני-3 פנית לאתרוג?
    אתה בטוח שצריך תעודת אבטחה באימולטור?
    כל עוד אתה לא צריך בשביל גלישה בדפדפן שאז תקפוץ לך התראה כל הזמן, אני חושב שהווצאפ אמור לעבוד לך גם בלי תעודה,

    בכל מקרה אתרוג אמורים לתת לך את כל המידע הכי מסודר ואמין בעניין

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר
    י ירמיהו הנביא

    @חיים-גרין

    @חד-גדיא כתב:

    כל הודעת sms תקבל למייל, מה שיש כבר בסים מהדרין בחינם

    תבדוק את זה

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בירור | ווטסאפ במחשב
    י ירמיהו הנביא

    @shishko כיום אין לי אתרוג
    אבל בעבר היה לי, בוודאות עבד לי אימולטור והשתמשתי איתו עם ווצאפ

    אלא אם הספיק להשתנות משהו

    עזרה הדדית אפליקציות
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר