עזרה בבנית תוכנה להדפסות בעמדה של אוצר החכמה
אני רוצה לבנות תוכנה שתעבוד בסייפר ותעבוד אופליין הרעיון שכל פעם לפני ששולחים הוראת הדפסה התוכנה תבקש מהמדפיס לרשום את השם וכמות הדפסות
עזרה בבנית תוכנה להדפסות בעמדה של אוצר החכמה
אני רוצה לבנות תוכנה שתעבוד בסייפר ותעבוד אופליין הרעיון שכל פעם לפני ששולחים הוראת הדפסה התוכנה תבקש מהמדפיס לרשום את השם וכמות הדפסות
@יצחק-פ שובב
@יצחק-פ כתב בשאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותי:
ניתי אותה ב500 והיא 3 שנים על הכביש במצב פצצה, המוכר אפילו שמר את הקרטון כל הזמן ונראה שממש שמר עליה,
וואי זה מציאה מטורפת!!! היא נמכרת כחדשה הכי זול 2,490 , קנית מאדם פרטי???
בעצם אני המשתמש מספר 29,951
אולי אפשר לצאת ולחזור???
@מטען-נייד כמובן!
@מטען-נייד חשבתי להיות ה 3K באסה......