@סטאר123 מה שמקובל לעשות שלפני שהוא מתחיל להקליד, ורק עומד על חיפוש הוא יציע בתור התחלה את ההסטוריה, ורק לאחר שהוא מקליד שיביא את התוצאות כמו שהיום קיים.
ככה הרווחת את שתי הדברים.. כמו בחיפוש גוגל
יוסף כהן 2
-
המלצה | נטיוב – מאגר סרטוני יוטיוב מסוננים ומסודרים במיוחד למשתמשי נטפרי! -
להורדה | נוסחאות התלמוד - תוכנה חדשה להצגת עדי נוסח ושינויי גרסאות בתלמוד בבלי אופליין.@הכי-גרסינן וגם אין תמונות בספוילר..
-
עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועוד@לנציצ זה לא רק העניין של עצלנות...
אפשר לפתח את זה מפה להרבה כיוונים, לדוגמה, אם הבוס איחר ב5 דקות, זה אומר שהבוס הבא שאני אמור הייתי להספיק אותו לפי החישוב הראשוני - כבר לא רלוונטי לי! ולכן הוא כבר יציע לי את הבוס שמתאים לזמן המעודכן שאני באמת אמור לרדת בתחנת מעבר בין האטובוסים.
וזה רק ההתחלה.. -
עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועוד@לנציצ הסברתי, התכוונתי שישאר אופליין, אבל שישתמש בחישוב מתמטי.
עדכנתי את הפוסט הקודם.. אולי זה יותר ברור עכשיו -
עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועוד@aass זה מאוד שימושי! היום במוביט שאני במצב לייב אני מקבל התראה מתי שאני מתקרב לתחנה שאני צריך לרדת.
בנוסף אני חושב שבחכמה אפשר אולי לעשות - שדווקא בגלל זה האפליקציה תיהיה במצב הזה יותר מעודכנת, לדוגמה, אם עליתי על האטובוס בתחנה X והוא אמור היה להיות בתחנה הזאת בשעה לדוגמה 15:00 ועכשיו שנכנסתי לניווט לייב האפליקציה מזהה שאני נמצא בתחנה הזאת והשעה עכשיו 15:05 - זה אומר שכל המסלול של הבוס מכאן והלאה מאחר ב5 דק'! אז אוטמטית יעדכן את הנתונים של התחנות הבאות בהתאם.. לדוגמה התחנה הבאה שהיתה אמורה להיות ב 15:10 תהפוך להיות 15:15.. וכן הלאה
מקווה שהסברתי טוב את הרעיון.. -
עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועוד@aass אולי תוסיף אפשרות של ניווט לייב..? (בדומה למה שיש במוביט באפליקציה)
לא יודע עד כמה זה אפשרי אבל לכאורה אם יש לו גישה למיקום ויש באפליקציה את המסלולים מוכנים אז זה אמור להיות אפשרי..
אני חושב שזה מאוד ישדרג -
הצעת ייעול | הצעה למיזם: סינון וידאו נקודתי – להציל סרטוני יוטיוב שנחסמים בגלל שניות בודדות!@הישבשר-המלומד אתה צודק, חשבתי על זה שזה א"כ יהיה הבעייה האמיתית, אבל לכאורה אם כבר בכל מצב הבודקים עוברים על כל סרטון פיזית, מה הבעיה בסרטון שהם רואים שרובו כשר, לחזור ולסמן את השניות האלו?
אני מסכים שזה עוד זמן (וכסף..), אבל בעבודה טובה, ועם ממשק פשוט, זה יכול להיות ממש במהירות,
ובנוסף אפשר להציע להם שהם יעשו את זה בשלב ראשוני רק לסרטוני הדרכה או דברים שממש נצרכים.. -
הצעת ייעול | הצעה למיזם: סינון וידאו נקודתי – להציל סרטוני יוטיוב שנחסמים בגלל שניות בודדות!@לנציצ אני גם לא יודע ב100 אחוז אם זה ככה עובד, ולכן אני רוצה לשמוע את דעת הממוחים פה,
אבל לפי איך שאני יודע, זה ככה עובד.
תנסה לדוגמה לנתק את החיבור לאינטרנט ותראה שזה ימשיך לעבוד לך הסרטון לעוד כמה שניות ואז יעצור (כי הוא מקבל מהשרת את השניות האלו לפני שהוא התנתק מהחיבור..) -
הצעת ייעול | הצעה למיזם: סינון וידאו נקודתי – להציל סרטוני יוטיוב שנחסמים בגלל שניות בודדות!שלום לכולם,
מכירים את זה? מוצאים מדריך מקצועי ביוטיוב, שיעור, תוכנה או סרטון חשוב אחר, פותחים, ו... חסום. למה? כי יש שם איזה כמה שניות בעייתיות באמצע שפסלו את כל הסרטון.
חשבתי על רעיון, מה אם נציע לנטפרי לפתח מנגנון של "סינון נקודתי"? במקום לפסול את כל הסרטון, הבודקים יסמנו את השניות הספציפיות, והסרטון פשוט ידלג עליהן כשאנחנו צופים!
הרעיון שלי הוא כזה:
לאחר שהבודקים סימנו את את השניות הבעייתיות, השרת של נטפרי לא פוסל את כל הסרטון, אלא מחליף רק את השניות הבעייתיות ל"מסך שחור". ככה, גם אם מישהו יוריד את הסרטון למחשב, הוא פשוט יקבל קובץ עם מסך שחור באמצע בלי לעקוף את הסינון.דבר שני, כדי שלא נצטרך לראות מסכים שחורים באמצע הדרכה, קוד קטן בדפדפן שלנו יזהה את הקטע השחור וידלג עליו אוטומטית.
השורה התחתונה, נטפרי מקבלים 100% חסימה למניעת עקיפות, ואנחנו מקבלים סרטונים שלא נפסלים וחווית צפייה רציפה וחלקה!
ניתחתי עם גימיני איך זה יכול לעבוד מהצד הטכני, הסיכום בספוילר
ניתוח טכני להטמעת מנגנון "דילוג וידאו" (Video Stream Manipulation)
יישום המערכת דורש ארכיטקטורה היברידית (Client-Server) כדי להבטיח 100% אטימות למניעת עקיפות (כגון הורדת הקובץ ע"י תוכנות צד-שלישי), לצד שמירה על חווית משתמש רציפה.
הפתרון מורכב משני שלבים מקבילים:שלב 1: צד שרת (Server-Side) - חסימה פיזית למניעת הורדות
שרתי נטפרי פועלים כפרוקסי ובוחנים את התעבורה. פלטפורמות כמו YouTube מזרימות וידאו ב"חתיכות" (Chunks) קטנות (לרוב 2-5 שניות כל אחת).
במקום להחזיר שגיאת HTTP 418 על כל בקשת הווידאו (מה שמכשיל את הסרטון כולו), הסינון יתבצע ברמת ה-Chunk:השרת מזהה בקשה ל-Chunk שמכיל טווח זמנים המסומן כבעייתי במסד הנתונים.
השרת משמיט את ה-Chunk המקורי בצינור התקשורת.
במקומו, השרת מגיש למשתמש (בסטטוס 200 תקין) Chunk חלופי שהוכן מראש – וידאו של "מסך שחור" (Blank screen) באותה רזולוציה בדיוק, יחד עם השתקת סאונד (Audio mute).
התוצאה הבטיחותית: המידע הבעייתי לעולם לא עובר את השרת. גם ניסיון הורדה באמצעות כלים כמו IDM או yt-dlp יניב קובץ שבו ה-Chunks הבעייתיים פשוט אינם, ומוחלפים במסך שחור.
שלב 2: צד לקוח (Client-Side) - חווית משתמש רציפה (Seamless)
קבלת Chunk שחור תמנע קריסה של נגן ה-HTML5, אך תיצור קטיעה בחוויית הצפייה. הפתרון לכך הוא "קפיצה" יזומה של הנגן מעל אותן שניות שחורות.
אנו מציעים ליישם זאת באופן אוטומטי ללא תלות בפעולת משתמש:
הזרקת קוד (Code Injection / DOM Manipulation): מכיוון שהתקשורת עוברת דרך הפרוקסי של הסינון, השרת יכול להזריק סקריפט JS זעיר וסמוי ל-DOM של דף היוטיוב טרם הצגתו. הסקריפט קורא את הזמנים הבעייתיים מה-API של נטפרי, מאזין לאובייקט הוידאו, וברגע שה-currentTime מגיע לטווח המסומן, הוא מעדכן את הזמן קדימה (video.currentTime = skipToTime). (כגיבוי, ניתן לפתח גם Extension רשמי לדפדפן שיבצע את אותה פעולה).הערה לגבי עומס שרתים (Performance & Caching):
כדי למנוע עומס עיבוד (Rendering) בזמן אמת על שרתי הסינון, יצירת ה-Chunk השחור המדויק תתבצע באמצעות כלים כגון FFmpeg פעם אחת בלבד, מיד לאחר סימון הבודק. ה-Chunks המצונזרים יישמרו ב-Cache, וכאשר משתמשים יצפו בסרטון, השרת פשוט "יגיש" אותם סטטית ללא צורך בכוח מחשוב נוסף.
אשמח לשמוע את דעתכם! גם ברמת הרעיון – האם הייתם רוצים לראות את זה קורה? וגם ברמה הטכנית מהמומחים פה – האם לדעתכם הארכיטקטורה הזו יציבה מספיק כדי להציע את זה לנטפרי?
-
בעיה | גימני עובד לכם עכשו? כי לי לא בידיוק...זה נראה בעיה זמנית של גוגל..
תראו מה הוא כתב לי שהמודל שלי היה מוגדר על 3.1 פרו

-
באג | השעון במחשב לא מכוון@שמואל-ש. תנסה ללחוץ על סנכרן כעת

-
SmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!@א.מ.ד. כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:
אגב אם יש בקשות והצעות ספציפיות נוספות לפני שאני משחרר את הגרסה הבאה, זה הזמן.
אני לא זוכר אם כבר דיברו על זה, אבל לפעמים שאני משאיר אותו לעשות משימה, וחוזר לחלון לאחר 10 דק', אני רואה שמתחילת השיחה הוא מחכה לי שאני רק אתן אישור על פעולה בסיכון גבוה.. (או כל ביצוע אחר שהגדרתי שעליו הוא ישאל אותי לפני שמבצע),
בקיצור יהיה מועיל מאוד שהוא יודיע על זה בהודעה קופצת כמו שאר ההודעות, ובנוסף שהשורת המשימות תהבהב שהוא מחכה לאישור או כשהוא סיים (Taskbar Flashing).
כמו כן שיהיה אפשרות לשנות את הקולות בהקראה קולית, ובעיקר את המהירות של ההקראה, ובנוסף יש באג קטן כשלוחצים על ההקראה יש כמה שניות שקט בהתחלה.
ואני יודע שדברו על זה פה - אבל אני מצטרף שיהיה היסטורית שיחות!
שוב, תודה רבה על הכל! -
שיתוף | שימו לב! קופיילוט מגבילים את השימוש בצ'אטשמתי לב עכשיו למשהו חשוב לגבי GitHub Copilot שרציתי לעדכן, כדי שלא תופתעו כמו שקרה לי...
היום קלטתי פתאום שנגמרו לי כמעט חצי מהקרדיטים של קופיילוט ביום אחד! למרות שהשתמשתי בו ממש בקטנה.
לאחר בדיקה קצרה, מסתבר שהם שינו לגמרי את המדיניות, אין יותר שימוש חופשי וללא הגבלה בצ'אט כפי שהיה עד עכשיו.מעכשיו, מקבלים מכסה מוגבלת של 1,500 קרדיטים לחודש.
אבל מה שגומר את המכסה כל כך מהר הוא שכשמבקשים עזרה מהסוכן (Agent), המערכת סורקת ברקע את הקבצים שלכם כדי להבין את ההקשר של השאלה. כל סריקה כזו מורידה לכם כמויות קרדיטים לפי השיטת חישוב החדשה, וזה נגמר במהירות!לפי איך שהבנתי ההגבלות החדשות לא חלות על השלמות קוד, אלא רק על השימוש בצ'אט
בקיצור, מי שרגיל לבנות דברים דרך הצ'אט בחופשיות, כדאי מאוד לשים לב למדד המכסה כדי לא להיתקע פתאום באמצע העבודה.
-
שיתוף | טלגרם כשר - מחפש שרת להעמיד אותו עליו@עמי-מחשבים אפשר, אם אתה חושב שתעבור את המכסה פשוט תגדיר בהגבלות שימוש להכי נמוך, וזה לא יתן לך לעבור אותו, ופשוט רק יתן לך התראה שאתה מגיע למכסה
-
שיתוף | טלגרם כשר - מחפש שרת להעמיד אותו עליו@עמי-מחשבים
ההגדרה של אורקל לחוסר פעילות היא די קשה.. אם במשך שבוע השרת מנצל פחות מ-20% מהמעבד, מהזיכרון או מהרשת - הם סוגרים אותו. (ככה זכור לי בכל אופן).
בגלל שמדובר בשרת מאוד חזק (4 ליבות ו-24 גיגה ראם), סתם קרון שירוץ כל שעה בקושי יתפוס לך את האחוזים..יכול להיות שאפשר לבנות איזה סקריפט בשביל להעמיס על השרת רק כדי לעבור את ה-20%, אבל נראה לי שחבל על המאמץ,
הפתרון הכי קל ובטוח הוא פשוט מה שהצעתי קודם, תשדרג את החשבון למסלול של תשלום לפי שימוש. ברגע שאתה משדרג, אתה נחשב לקוח משלם, ובעזרת ה' לא יסגרו לך את השרת אף פעם גם אם הוא יעמוד ריק באפס אחוז פעילות. (וכל עוד לא תקים שרתים מעבר לחינם, גם לא תשלם כלום כמובן, כמו שכבר ציינתי). -
שיתוף | טלגרם כשר - מחפש שרת להעמיד אותו עליו@שניאור-שמח
כן, אני אישית ממליץ לשדרג. ככה גם תקבל שרת חזק, וגם אורקל לא ימחקו לך את השרת רק בגלל חוסר פעילות..
וזה לא יקח לך כסף כל עוד אתה מקים רק שרתים שמוגדרים כ-Always Free.
אם אתה חושש שיחייב אותך.. אז יש לך אפשרות להגדיר הגבלות שימוש, תגדיר להכי נמוך, וככה גם אם תעבור את המכסה (שלא נראה לי תעבור..) זה ישלח לך התראה.לגבי המעבר.. כמו ש@ע-ה-דכו-ע כתב, תעבוד עם גימיני, וזה לא אמור להיות מסובך מידי..
-
שיתוף | טלגרם כשר - מחפש שרת להעמיד אותו עליו@למה-באתי כתב בשיתוף | טלגרם כשר - מחפש שרת להעמיד אותו עליו:
לבנתיים אני לא מצליח לפתוח חשבון באורקל כי יש להם עומס. אני ינסה בהמשך
כנראה ניסית לפתוח את השרת לפני ששדרגת את החשבון.
קודם כל צריך לשדרג את החשבון למסלול "תשלום לפי שימוש", ורק אחרי זה להקים את השרת.
ברגע שאתה משדרג את החשבון, בוודאות של 99% אתה לא תראה יותר שום עומס. (אפילו על שרת בירושלים..!) -
הצעת ייעול | הוספת כפתור שמירת נושא למועדפים!בעיקרון אתה צודק..
לדעתי בכל אופן זה פחות נוח (שזה מקטין לי את המסך, במקום שירחף מעל העמוד..)
אבל כמו שאמרתי, אם חלק מהמטרות של הפרום שימשכו להיות בו, למה לנסות קומבינות?!
הרי זה אופציה בסיסית שיש בכמעט כל אתר!
זאת דעתי בכל אופן, אבל אם עד עכשיו זה לא הפריע פה לחברים.. אז אני ישתמש ברעיון שלך של הרשימת קריאה. -
הצעת ייעול | הוספת כפתור שמירת נושא למועדפים!תודה,
לא ראיתי את השרשור הזה לפני,
אבל בכל אופן גם שם לא היה בפועל פתרון לעניין..
וגם הרשימת קריאה בכרום לדעתי לא נוחה, ואם (מסתבר..) חלק מהעניין של הפורום שימשכו לצפות בו.. אז למה שלא יהיה אפשרות כזאת רשמית?! -
הצעת ייעול | הוספת כפתור שמירת נושא למועדפים!היי,
הרבה פעמים יוצא לי לקרוא נושא מסוים שעניין אותי, אבל לא בהכרח שאני רוצה לקבל עליו התראות על הודעות חדשות, נתקלתם בזה..?!
חשבתי אולי שיהיה איזה כפתור מסוים שיהיה ניתן לשמור נושא למועדפים, (כמעט בכל אתר יש את האופציה הנ"ל),
או שיהיה אפשרות בתוך הגדרות "מעקב" שיהיה ניתן לבחור באופציה של הצגת נושא ברשימת הלא נקראו, אבל מבלי לקבל התראות על הודעות חדשות.אני יודע שיש אפשרות לשמור למעודפים, אבל זה רק פוסט, ולא נושא!
בנוסף זה לא ממש בלחיצת כפתור.. וגם הגישה בחזרה אל המועדפים מצריכה ללחוץ על הפרופיל וכו.. במקום כפתור ישיר כמו המעבר אל התראות.אם אתם יודעים על אפשרות כזאת ואלי אני פשוט לא יודע, אשמח לדעת!
אם לא, אז מציע לניהול לשקול את זה לטובת כולם..