יש לזה איזה פיתרון?
אי אפשר להוריד את החסימה
חננאל אליהו
-
בקשת מידע | אפליקציית מוזיקה אופליין לאנדרואיד -
בקשת מידע | אפליקציית מוזיקה אופליין לאנדרואידכשאני לוחץ עליו במכשיר הוא כותב "אין יישומים המסוגלים לבצע פעולה זו"
אני מציין שמותקן על המכשיר סינון בשם "וובגארד" -
בקשת מידע | אפליקציית מוזיקה אופליין לאנדרואידאני אשמח גם לקובץ שאוכל להוריד אותו בנטפרי,
איך מתקינים? להעביר מהמחשב לטלפון את הקובץ, ואז מה לעשות? -
בקשת מידע | אפליקציית מוזיקה אופליין לאנדרואידיש דרך להגיע לאפליקציה הזאת במחשב (סינון נטפרי) ולהעביר (עם יואסבי) לטלפון?
-
בקשת מידע | אפליקציית מוזיקה אופליין לאנדרואידשלום
אני מחפש אפליקציית מוזיקה לאנדרואיד אופליין,
עבור סמסונג A12 שאין לו גלישה
תודה מראש -
בעיה | סמסונג A12 לא נדלקלחצתי ככה 20 שניות ואין תגובה מהמכשיר
-
בעיה | סמסונג A12 לא נדלקרציתי להדליק ככה את הטלפון
-
בעיה | סמסונג A12 לא נדלקיש לי סמסונג A12 שיש עליו רק ויז וחסימה וכשאני מדליק הוא עושה מסך שחור עם סמל של אנדרואיד, ניסיתי עם הלחצן הורדת שמע+הפעלה ללא הועיל,
-
בקשת מידע | הרשאות ניהול בשור הפקודהאני צריך להריץ פקודה בשורת הפקודה בהרשאות מנהל,
מישהו יודע איך משיגים הרשאות מנהל בשורת הפקודה? -
בקשת מידע | כלי בינה מלאכותית ליצירת קודשלום לכולם
אשמח להמלצה על כלי הבינה המלאכותית הטוב ביותר לעבודה עם קוד, [יש אשכול בפורום עם המלצה על cursor-ai, אשמח לשמוע המלצות נוספות]
תודה מראש
-
בירור | לימוד פייתוןאני מצטרף בחום להמלצה על הספר של ברק גונן.
-
בעיה | בעיה| חלונות שגיאה לאחר התקנת פייצארםשלום לכולם
התקנתי פייצ'ארם על המחשב שלי וכשאני מנסה לפתוח אותו נפתחים לי שני חלונות שגיאה בזה אחר זה (מצורף צילומסך)
צירפתי גם קובץ טקסט עם התוכן של שני החלונות.
מישהו יודע מה הפיתרון לכך?