@י.-פל.
מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.
-
שאלה | מה הדרישות מערכת האמיתיות להרצת אוצה"ח וקול הלשון בצורה חלקה? -
שאלה | האם אפשר לעשות עמדת קול הלשון המאפשרת הקטנה של החלון?חשבתי אולי מישהו יודע יותר מהיר מאשר המענה שלהם לכאו'
בסדר גמור,
שלחתי להם מייל
תודה -
הצעת ייעול | שיהיה אופציה למיון נושאי המשתמש בפרופיל שלושלום
אם אפשר
אני רוצה ללקט בפרופיל שלי
שיהיה עמודה בנושאים שלי
שכולה תהיה 'מדריכים'
ע"מ שיוכלו לגשת ביתר מהירות למדריך שפחרסמתי
וכנ"ל על תוכנות להורדה שהעליתי
ולמשל מישהו כמו @ kingyos זה יהיה פשוט פינוק אם הוא היה מסדר את כל הנושאים שלו בתוך הפרופיל
אמנם הוא אישית עשה כזה פוסט שמאגד ומסדר את הכל[וכנראה גם אני אעשה כזה אם לא אמצא פתרון אחר]
אבל היה יותר חביב אם זה היה בתוך הפרופיל שלו
וק"ל
תודה מראש! -
שאלה | מה הדרישות מערכת האמיתיות להרצת אוצה"ח וקול הלשון בצורה חלקה?שלום
הנה מייל שקיבלתי מקול הלשון:
ניתן להשתמש גם במחשב עבור עמדה, אבל אין אפשרות להקים עמדה בבית, רק במקום ציבורי.
מפרט מינימלי עבור המחשב:
12LN004UIV ThinkCentre neo 50q Gen 4 Tiny neo 50q G4 - i3-1215U (chipset Intel
SoC Platform) | DOS | 8GB DDR4-3200 (up to 32GB) | 512GB SSD M.2 2280 (Up to two drives, 1x 2.5" HDD 1TB + 1x M.2 SSD 1TB) | Intel UHD Graphics | 3xUSB 3.2 | 1xUSB-C 3.2 | 2xUSB 2.0 | 1xDisplayPort, 1x HDMI 2.1 | WLAN + Bluetooth | RJ45 | Keyboard + Mouse | VESA | 1.11kg | 65W | 3Yולי זה נשמע מופקע לחלוטין
אנימשתמש במחשב I3 GEN 2 8GB RAM DDR3 עם כרום ווורד והוא עובד חלק
כמו"כ םגשתי מחשב פחות או יותר אותו מפרט שהריץ אוצה"ח ועבד חלק
האמנם קול הלשון כזה כבד?!
אשמח למידע מנסיון
כי נוצר איזשהו סטנדרט מוגזם כיום
שכל מחשב לפני 5 שנים כבר לא רלוונטי
וזה מרגיז אותי
כי זה ממש לא נכון
תודה מראש! -
שאלה | האם אפשר לעשות עמדת קול הלשון המאפשרת הקטנה של החלון?@חד-גדיא
שמתי סימן שאלה... -
שאלה | האם אפשר לעשות עמדת קול הלשון המאפשרת הקטנה של החלון?@חד-גדיא
תן לי לוודא שהבנתי אותך
בהגדרות של התקנת תוכנת קול הלשון
אפשר לבחור האם לאפשר לכל אחד לסגור את התוכנה
או
שהיא תהיה במסך מלא שלא מאפשר יציאה
כן?
כי בביכנ"ס שאני מכיר שיש את העמדה אין בכלל כפתור יציאה. האחראי יוצא ע"י הקשה על איזה רב שזה בעצם יציאה וצריך סיסמא וכו' -
שאלה | האם אפשר לעשות עמדת קול הלשון המאפשרת הקטנה של החלון?@חד-גדיא
זה אולי שימושי אבל אני רוצה להשתמש בתוכנה שלי של קיוסק
אני רק שואל כיצד ניתן לסגור את עמדת קול הלשון
האם ישנו כפתור איקס ליציאה?
או שזה חייב להיות הסיסמת ניהול(שאת זה אני הרי לא רוצה לחשוף לכל משתמש) -
שאלה | האם אפשר לעשות עמדת קול הלשון המאפשרת הקטנה של החלון?האם אפשר לעשות עמדת קול הלשון המאפשרת הקטנה של החלון?
שלום וברכה.
שאלה פשוטה , אני פשוט לא יכול לבדוק את זה ואני זקוק למישהו שמכיר ומנוסה.
יש ברשותי תוכנת קיוסק מרובה.
דהיינו(בקצרה) שאני יכול לאפשר למשתמש להשתמש במסך מלא של הקיוסק שבו יש את התוכנות שאני מרשה
ובמקרה שלי עשיתי (יותר מדוייק - אני מעוניין לעשות) קול הלשון ואוצה"ח
וזה עובד בצורה כזה שכאשר את סוגר את התוכנה המותרת לדוג' אוצה"ח מיד מסך הקיוסק משתלט בחזרה ולא ניתן אלא שוב לבחור באוצה"ח או לחעלופעפן בקול הלשון
וכאן מגיעה שאלתי
האם ניתן לסגור ולעשות 'איקס' על קול הלשון? או שזה מצריך הפעלה מחדש של המחשב או התנתקות מהמשתמש וכדו'? [בקיצור - האם הקיוסק שלי יעבוד כראוי או שלאחר שמישהו ילחץ על קול הלשון הוא לא יוכל לצאת ממנו ולשוב לקיוסק?]
זו שאלה פשוטה אבל כפי שאמרתי אין לי מושג כיצד התוכנה עובדת..
תודה מראש. -
תגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSAל2 הכותבים הצדיקים
כתבתי לעיל שישנה בעיה בגי' האחרונה וישנם פרתונות רבים אם כי לא כ"כ קלילים.
https://mitmachim.top/post/1122606
עשו כרצונכם.
בהצלחה. -
שיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!שלום
לא שקראתי כ"כ על מה ומה מדובר ואיך
אבל רק אם תוכל לעשות כותרת יותר עניינית
"לאנצ'ר מדמה נוקיה עבור שיאומי מקשים" או עבור אנודראויד. לא הבנתי בדיוק אם זה מיועד רק למקשים או בכללי. מה שיהיה.
כי במצב הנוכחי זה לא כ"כ ברור מה זה אומר לאנצ'ר שתומך במקשים..
וק"ל...
שבת שלום. -
שיתוף | עצה טובה - וודאו שהמחשב שלכם לא חם מדי@בנימין-מחשבים
תודה לך. חשבתי לציין לזאת רק לא מצאתי הקישור.
הוספתי זאת כעת. עי' לעיל.
@הדובדבן-שבקצפת
הוספתי תמונות. עי' לעיל.
@עומר
תודה לך , הבהרתי זאת. עי' לעיל.
@לנציצ
הבהרתי מה הם הפתרונות להתחממות. עי' לעיל.תודה לכם.
-
בירור | כיצד ניתן להתחקות אחר ההתאמות שרופוס עושה בצריבת ווינ 11?@יאיר-דניאל
לא הבנתי את כבודו
מה עשינו אם כן?!
כל הרעיון היה שאני עם ונטוי שם את הISO כמו שהוא AS IS ולא שנאי פורס עם רופוס!
אז כוונתך היית שאני אמקם עם תוכנה לעריכת ISO את הקובץ XML בתוך הISO ואז אותו אני אניח כמו שהוא בוונטוי? -
בירור | כיצד ניתן להתחקות אחר ההתאמות שרופוס עושה בצריבת ווינ 11?@מיגו-להוציא
ייש"כ
אשמח שתסביר כיצד להשתמש בקובץ הזה יותר בפירוט. לצערי עדיין לא הבנתי מה אני עושה עם הXML והISO של ווינדוס שהורדתי זה עתה באמצעות כפתור ההורדה של רופוס
כמו"כ אני שמתי לב ונראה שגם מישהו12 שם לב שכתבת שאתה משלב הסרה של תוכנות מובנות בתוך הXML הזה!?
כיצד?!
@אהרון-שלום כמו שכתבו. אני רוצה התקנה נקייה רק עם כמה התאמות בודדות שמקצרות את תהליך ההתקנה. ואכן קיבלתי את מבוקשי ב"ה.. -
שיתוף | עצה טובה - וודאו שהמחשב שלכם לא חם מדיאני לא בא לחדש כאן יותר מדי
ישנן תוכנות רבות [תודה לך בנימין-מחשבים] הקטנה הזעירה והנחמדה שאני מכיר נקראת SPECCY [למי שרוצה תוכנה מהקצה השני המקצועי והמפרט מאוד מאוד שיתקין HWiNFO או AIDA64 כדאיתא התם. אני אישית לא מבין את רוב מה שהתוכנה מפרטת שמה ולכן אני לא רואה צורך בזה..]
שמזהות הטמפרטורה של רכיבי המחשב
מחשב שהוא מעל 70 מעלות צריך לטפל בו בהקדם
מחשב שבין 50 ל70 צריך לבדוק מה הסיבה אבל לא נורא מאוד
מחשב בין 20 ל50 זה מצוין
[כמובן אני מדבר על מחשב דלוק פועל לא בדקות הראושנות כשהוא נדלק ולא כשתוכנות אחרות פועלות ברקע אלא במצב נח ללא כלום]
פתרונות למחשב החם:
ייתכן שמשחה טרמית חדשה תעזור. [=כ"ז אם המעבד הוא המתחמם. לא קשור לשאר רכיבים]
ייתכן שיש מאורר שלא עובד וזקוק להחלפה. (לפעמים זה מאבק לפעמים נשברה כנף לפעמים נחלש ונשחק סתם)
ייתכן שיש מאורר שלא יושב טוב לדוג' מאורר של המעבד אם לא יושב טוב הוא מעבד כמות רצינית מאוד מהאפיקטיבות שלו בקירור המעבד.
ייתכן שהרכיב עצמו לא עובד תקין ולכן הוא מתחמם הרבה ואז אין כ"כ מה לעשות. אם ישלכם כונן שמתמם מאוד אז גבו אותו במהירות..
אני כותב זאת אחרי 2 מקרים מצערים של חברים שלי שהזניחו את התחממות הנייד שלהם
והם דיווחו על איטיות וקפיאת המחשב מדי פעם
עד שיום אחד
הוא שבק חיים
ואחד מהם הלך למעבדה ואמרו לו שהמעבד נשרף ולא שווה לו לתקן המחשב שלו
על אף שהיה כולה בן 3
אז בואו
תבדקו את מחשבם רגע
ותחסכו כסף ועוגמת נפש..
כי אח"כ ייתכן שלא תצליחו להוציא נתונים..
המחשב של חבר שלי היה מולחם ללוח אם הכונן..
וחבר אחר היה לו ביטלוקר מופעל..
אני חושב שהרעיון הובן.
סך הצלחה!
עריכה:
למבקשים , מצ"ב דוג' למחשב [נייח ישן פשוט ו]תקין מבחינת טמפ'(לא מושלם , אבל בכלל לא מדאיג):

[הכל בין 20 ל50 וכדכתבתי] -
בירור | כיצד ניתן להתחקות אחר ההתאמות שרופוס עושה בצריבת ווינ 11?@מד כיצד להשתמש בXML שהבאת? זה נראה מושלם. בדיוק כמו רופוס.
בירור בAI:
הבנתי. אתה משווה בין שני מצבים:
- Rufus פורס את תוכן ה־ISO ל־USB, ולכן אפשר פשוט להעתיק
autounattend.xmlלשורש ה־DOK. - Ventoy משאיר את ה־ISO כקובץ סגור ומאתחל ממנו ישירות.
ב־Ventoy יש כמה אפשרויות:
-
להניח את
autounattend.xmlבשורש מחיצת ה־Ventoy. במקרים רבים Windows Setup ימצא אותו גם כשהאתחול נעשה דרך Ventoy. -
להשתמש ב־Auto Installation Plugin של Ventoy, שמחבר קובץ XML ל־ISO מסוים בלי לפתוח או לערוך את ה־ISO.
-
לבנות ISO מותאם אישית שבו ה־XML כבר בפנים. זו האפשרות הבטוחה ביותר אם אתה רוצה קובץ יחיד (
ISOבלבד) ללא תלות בקבצים נוספים על ה־USB. [וכאן הוא מדריך לעשות חילוץ עם 7Z הכנסת הקובץ ודחיסה מחדש עם תוכנה מתאימה כגון אולטרה ISO]
מניסיון של רבים עם Ventoy, הפתרון הראשון לרוב מספיק: ה־ISO נשאר סגור, ו־
autounattend.xmlיושב לצד ה־ISO באותה מחיצה של ה־USB. אם Windows Setup לא מזהה אותו, עוברים ל־Plugin של Ventoy. - Rufus פורס את תוכן ה־ISO ל־USB, ולכן אפשר פשוט להעתיק
-
בירור | כיצד ניתן להתחקות אחר ההתאמות שרופוס עושה בצריבת ווינ 11?@מד
אדרבה נו
תכין לנו כזה!
אני אדשמח לשלב זאת במדריך שליל להקנת ווינ 11!
אני רוצה את כל מה שיש ברופוס וגם:
שיהיה כמה שפחות מסכים של הגדרה ראשונית לאחר ההתקנה
דהיינו
רק המסך ששואל על ניהול המחיצות בכונן והיכן להתקין יופיע
כל השאר
שם מיקום איזור מקלדת וכו וכו
כבר יוגדר מראש.
וכן שיכפה על התקנת PRO.
אפשרי?
בעצם שיהיה רק מסך אחד לפני ההתקנה שישאל אותי היכן להתקין שזה דבר חובה כי בכל מחשב אתה מתקין במקום וכונן אחר ולפעמים אתה רוצה להשאיר מחיצה מסויימת וכדו'.
תודה מראש! -
בקשה | Byclick פרימיום פרוץ@יואל-גלס
לא יודע.
לי זה מותקן כבר תקופה
מציג שגיאה בפתיחה
אני מתעלם ממנה ע"י אי לחיצה עליה
והתוכנה עובדת מושלם. -
בקשה | Byclick פרימיום פרוץ -
בירור | כיצד ניתן להתחקות אחר ההתאמות שרופוס עושה בצריבת ווינ 11?@חכם-בלילה-1
בעז"ה בעתיד אבדוק את מה שהכנת ואסמן כנפתר.
תודה בנתיים! כל הכבוד! -
בירור | כיצד ניתן להתחקות אחר ההתאמות שרופוס עושה בצריבת ווינ 11?@מד
נו אז תוכל להכין לי משהו כמו רופוס?
אני לא צריך יותר.. דיי לי בהכי.. סגי לי בקב חרובין..עריכה:
אני אכן רואה שם המון אופציות נוחות מאוד.
פשוט צריך לעבור על הכל להבין זאת היטב וכן לתרגם ל'עברית'(לא רק השפה , אלא להבין מה הוא מתכוון) את התוכן שמה..
בקיצר צריך לכתוב עוד מדריך..