@מחנה-ידידים תודה רבה
מילאתי את הפרטים.
ה' יעזור...
ברי קלמנוביץ
-
בקשת מידע | איך אפשר לדעת אם זה לא הונאה? -
בקשת מידע | איך אפשר לדעת אם זה לא הונאה?@מחנה-ידידים
כהמשך לפוסט הזהhttps://www.facebook.com/groups/298967840240036/posts/3455215951281860/
פה כתוב שזה אמין
אולי תוכל לעלות צילו"מ, הקישור חסום לי.
-
בקשת מידע | איך אפשר לדעת אם זה לא הונאה?@מחנה-ידידים
ניסתי. זה עובר לשירות לקוחות ואחרי שניה זה אומר תודה שבחרת לדבר איתנו בווטסאפ משהו כזה, ומתנתק השיחה... -
בקשת מידע | איך אפשר לדעת אם זה לא הונאה?@מחנה-ידידים
יש לי את המספר אבל אפשר לשוחח איתם רק בוואטסאפ... -
בקשת מידע | איך אפשר לדעת אם זה לא הונאה?@מחנה-ידידים
איך אפשר לבדוק? -
בקשת מידע | איך אפשר לדעת אם זה לא הונאה?קיבלתי את ההודעה הבאה למייל:

קיים לי כזה משלוח שהזמנתי מאלי אקספרס אבל ממתי צריך צילום ת.ז.?
אשמח לתשובה מהר ככל הניתן.
@פבב-הראשון
מי שיודע על עוד מומחים אשמח שיתייג. -
בקשת מידע | מחפש אנטי וירוס למחשב שחסום לאניטרנט ע"י האוטנטאני מחפש כבר רבות אנטי וירוס למחשב אופליין, שיוכלו לעדכן לו כל כמה זמן אנטי וירוס ע"י אונקי כמו שהיה בעבר באנטי וירוס של ESET אופליין.
אם מישהו יודע על משהו כזה אשמח לקבל על זה מידע. זה מאד חשוב לי -
בקשת מידע | "מקורי עם אישור" באלי אקספרס אמין או לא? -
להורדה | אפליקציית ממשק ל"עתים לבינה"@אלימיר
זה מה שמופיע לי בנגן M36+ ואין לי אפשרות לגשת לקבצים.

-
בקשת מידע | בטריה מובנית למחשב hp@יצחק-0
גם אני יכול להצהיר על סוללה שאני מוכר שהיא מקורית, ולהביא לך צנצנת דבש סתם בגלל שאני לא מוכר סוללות... (וגם צנצנות דבש לא...)
מה שווה ההצהרה?
מצאנו לא אחד ולא שניים שההצהרה שלהם שווה לפח.
סומכים על אנשים (מהפורום לצורך העניין) שקנו בעבר מאותו מקום ואומרים לך שבעלי החנות עומדים מאחורי המילים שלהם. -
שיתוף | אברהם העברי V1 - תוכנת צ'אט AI אופליין מתקדמת שעובדת על כל מחשב! עם פונקציות מתקדמות!באמת בלי להעליב.
דרך זה אני מקבל מושגים למה א"א לסמוך בכלל על AI... -
בקשת מידע | יש למישהו גירסה כשרה לנוקיה 125?@leviuklondon
אני צריך לזוז מתי אתה זמין בפרטי? -
בקשת מידע | יש למישהו גירסה כשרה לנוקיה 125?מה קיים בגירסה?
כמה זה עולה? -
בקשת מידע | יש למישהו גירסה כשרה לנוקיה 125?@leviuklondon
תכל'ס איך אני מקבל את הגירסה? -
בקשת מידע | יש למישהו גירסה כשרה לנוקיה 125?@ערב
לא רלוונטי אין לי טלגרם.
יש אופציה אחרת? -
בקשה | מחפש קישור לנגן m36 הרגיל לא פלוס@מוצ
בקישור הזה אחד מהמוצרים זה M36 לא + אבל שמועה התגנבה לאוזני שגם כשמזמינים את הרגיל מגיע + אולי צריך לדבר עם המוכר. -
בעיה | ג'מיני לא מוריד את התמונה הנכונה@מאיר-ישראל-הגבר
מנסיון אישי אחרי שבאתר של גימיני התמונה נפתחה צריך לחכות מעט זמן ולעשות עשרות הורדות עד שיורד הקובץ הרצוי. שוב, מנסיון אישי.
פעם אחת זה ירד אחרי 10 ופעם אחרי 19
