דילוג לתוכן

עזרה הדדית - צילום

53 נושאים 605 פוסטים
  • בקשת מידע | Canon G7X Mark II – העברת תמונות וסרטונים ממצלמה אחרת

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    139 צפיות
    ז
    @מיגו-להוציא מה נשאר ?בדקת
  • 0 הצבעות
    28 פוסטים
    375 צפיות
    פ
    @נחלס-דון במחילה, אבל נראה לי שרחפן בעלות של 4000 ש"ח הוא לא מספיק איכותי בשביל שתוכל למכור צילומים ממנו ב200 ש"ח לתמונה, כפי שכתבת לעיל בשם חבר... זה נראה לי טעות שמישהו מכר לך, מצלמת קנון איכותית עולה יותר מזה, ופה יש גם עלויות של רחפן, כך שמשהו לא מסתדר לי.
  • בקשת מידע | איזה סמארטפון הכי טוב לצילום?

    לא נפתר
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    204 צפיות
    ב
    @יונימדיה לכאורה זה בשביל היציבות בצילומי ווידיאו זה לא אומר שזה הכי טוב בשביל תמונות וגם על החיישן...
  • עזרה | מבקש המלצה למצלמה בדלת כניסה עם חיישן תנועה

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    17 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | משקפת עם מצלמה מובנית

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    47 צפיות
    M
    @g0527 צעצוע לחלוטין. יש את זה - של קנון - עלה פעם מאוד יקר וזה מוצר בלי ביקוש ירדו המחירים של זה ממש. https://www.bhphotovideo.com/c/product/1676875-REG/canon_4838c018_zoom_digital_monocular_white.html
  • בירור | סוגי מצלמות לקנייה

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    206 צפיות
    M
    צריך לבדוק מבחינת המפרט הטכני. מה משתלם יותר הגודל של המצלמה, או השיפורים בביצועים. עד כמה הם משמעותיים.
  • בקשת מידע | מצלמת show j10

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    531 צפיות
    צ
    לדעתי היא ממש לא שווה את המחיר. לחבר שלי יש נגן עם מצלמה ב30 שקל מאלי אקספרס וזה פלוס מינוס אותה רזולוציה.
  • בקשת מידע | go pro מאלי-אקספרס?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    54 צפיות
    אין תגובות
  • שיתוף | תגובות למדריך על הקומפוזיצייה

    הועבר
    10
    13 הצבעות
    10 פוסטים
    583 צפיות
    אברהם גלסרא
    @y0508352872 הקפצה אסורה על פי חוקי הפורום. תפתח נושא חדש.
  • בקשת מידע | מצלמת daewoo

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    121 צפיות
    A
    בס"ד לה"ו אישתי קיבלה אותה מתנה מהעבודה, מצלמה פ-ח. פשוט לא שווה שקל.
  • שאלה | פורום להעלאת תמונות

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    111 צפיות
    צ
    @דאבל הם לא דורשים רק צלמים מקצועיים?
  • עזרה | האם יש סיכוי לחיבור שלט RC 2 למצלמת osmo pockt 3 שניהם של DJI

    לא נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    63 צפיות
    י
    @שימען-בונים בעיקרון השלט הזה נועד כדי להיות לך למסך ללא הסמראטפון אני חושב שהוא יודע לעבוד עם המצלמה, וחוץ מזה למה שלא תנסה?
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    5 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | עברית למצלמת קנון r50

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    135 צפיות
    יאיר דניאלי
    Spoiler מישהו מכיר גירסא בעברית לקנון 740? א"כ איפה אני מוריד אותה? תודה!
  • עזרה | הוראות לR50 CANON

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    103 צפיות
    ק
    הסתדרתי תודה. הנה המדריך המלא בעברית c011.pdf
  • בקשת מידע | גימבל למצלמת SX740

    לא נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    211 צפיות
    ה
    תודה רבה, אבל בנתיים אין להם את זה במלאי
  • בירור | למצלמה עדיף כרטיס זכרון SD הגדול, או אפילו מיקרו

    8
    2
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    273 צפיות
    בנימין מחשביםב
    @יונימדיה ללא ספק עדיף גדול. מיקרו עלול לא להיקלט במתאם בדיוק ברגע שתצטרך, מניסיון שום מתאם לא חסין מזה, וזה קורה המון...
  • בקשת מידע | מצלמה חדשה Canon PowerShot V1 ביחס לG7

    14
    1 הצבעות
    14 פוסטים
    2k צפיות
    צדיק וטוב לו 0צ
    @MAKRO כתב בבקשת מידע | מצלמה חדשה Canon PowerShot V1 ביחס לG7: אין. אין G7. אין במלאי. מה שמופיע שם זה המחיר הרשמי. אם היה מוצר. אבל אין מלאי כבר הרבה הרבה מאוד זמן. בתכל'ס הבנתי שאפשר להזמין דרך הטלפון שלהם. הם אומרים שאין, ואתה נכנס לרשימת המתנה, ותוך שבועיים שלושה זה יוצא למשלוח.
  • הסבר | חיבור פלאשים מרק 2 למרק 3

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    95 צפיות
    אביעדא
    @טרמפ כתב בהסבר | חיבור פלאשים מרק 2 למרק 3: איך אני מחבר גודוקס [V850] מרק 2 למרק 3 אני לא מצליח לשלוט עליו מהגודוקס המרכזי [TX] לא הבנתי? אתה משתמש בטריגר? (איזה? X-PRO?) איזה צ'אנל אתה נמצא?
  • בקשה | איפה קונים נורה לפלאש חיצוני [גודוקס]

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    149 צפיות
    אביעדא
    @טרמפ כתב בבקשה | איפה קונים נורה לפלאש חיצוני [גודוקס]: יש לי פלאש גודוקס [V850II] והנורה נשברה מנפילה בחנות רוצים על תיקון כמעט מחיר של חדש אולי משהו יודע מי מוכר את הנורה כאן בארץ תודה רבה לצערי אני לא יודע אם תמצא הנורה זה העיקר של הפלאש- אין כמעט הבדל במחירי הנורות בין פלאשים שונים (כמובן באותו רמה בערך) וזה עולה בסביבות ה400-500 אז ככה ש..