@נחלס-דון
במחילה, אבל נראה לי שרחפן בעלות של 4000 ש"ח הוא לא מספיק איכותי בשביל שתוכל למכור צילומים ממנו ב200 ש"ח לתמונה, כפי שכתבת לעיל בשם חבר...
זה נראה לי טעות שמישהו מכר לך,
מצלמת קנון איכותית עולה יותר מזה, ופה יש גם עלויות של רחפן, כך שמשהו לא מסתדר לי.