@CSS-0 אכן נחסמה על ידי גוגל לצערי
-
להורדה | קבצי 'ZIM' ('אופליין'...) של אתרים פופולריים ושימושיים להורדה -
בעיה | שגיאה ביצירת חשבון Google Workspace@עידו300 הוא רשום של על שמי...

-
בירור | האם סוללה זו היא הסוללה הגרמנית המדוברת בארץ?@צדיק-נעזר כאן לא יעזרו לך, תפתח נושא חדש...
-
שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...@צבי-הירש כתב בשיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...:
שמעתי מבעל קו של מיליוני דקות [לשעבר] שהפרסומות ממש לא מכניסות מספיק.
יש אופציה של 1700
-
המלצה | מדריך | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי 4 פרו של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים@א.-ד.-ג. התכלת חצי שקוף
-
בקשת מידע | צינתוק חוזר כשהמשתמש תפוס או לא זמין@e613 בתשלום יש לך אופציה להגדיר חיוג חוזר אם לא זמין
-
שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...@צבי-דורש-ציון כתב בשיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...:
@kasnik זה לא נקרא שירות כשנותנים שירות רק לך וכדו'....
אני לא ממש חושב שמשתמשים חינמיים יכולים להתלונן...
סורי שאני דוגרי...@חכמון כתב בשיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...:
חברה שמעדכנת רק לאנשים ספציפיים ולא את כלל הלקוחות - זה שירות זוועה.
כריסיילר עם כמות גדולה של שימוש אני מקבל שירות של מת"ל.
למי שיש מת"ל יש לו עדכונים... -
בקשת מידע | צינתוק חוזר כשהמשתמש תפוס או לא זמין@e613 אתה מדבר על החינמי או על רשימות תפוצה?
-
שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...@פבב-הראשון כתב בשיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...:
והשירות לקוחות זוועה,
תלוי למי...
לנודניקים הם לא עונים,
אם אתה צריך משהו חשוב אתה יכול להעזר בי.
אבל לא לנצל...
אני אישית מקבל שם שרות מלא, עדכונים לפני שינויים טיפול מיידי והכל... -
בעיה | שגיאה ביצירת חשבון Google Workspace@צדיק-0 לא

-
בעיה | מיילים לא מתקבלים מהמערכת@YAAKOVSAS תבדוק אם יש לך מינוס יחידות
-
בעיה | שגיאה ביצירת חשבון Google Workspaceרכשתי דומיין וכשאני מנסה ליצור איתו חשבון בגוגל וורקספייס הוא כותב לי:

ג'מיני טען לי לנסות לאמת בעלות דרך סרצ' קונסול, ולא עזר.
נכנסתי לתיעוד של גוגל ניסתי לשלוח פניה כאן

והכנסתי את הדומיין וזה ישר דילג לי לשלב 3:

ולחיצה על הכפתור הירוק שולחת אותי לתיעוד הזה
איבדתי ידיים ורגלים,
אשמח למידע,
תודה רבה. -
בירור מידע | מכשיר נייד kotech@ערב כתב בבירור מידע | מכשיר נייד kotech:
תוודא גם Apn מוגדר נכון
הapn לא אמור להיות קשור לשיחות וויפיי