@שלמה11 כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:
@goldf לא יודע מה בדיוק הבעיה שלך, אבל יש לך בעיה בהצגת עברית דרך קוד VBA.
זהו שהבעיה לא רק בהצגת השפה אלא אני לא מצליח ליצור תוכן ענינים וכן להוסיף עיטורים...
@שלמה11 כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:
@goldf לא יודע מה בדיוק הבעיה שלך, אבל יש לך בעיה בהצגת עברית דרך קוד VBA.
זהו שהבעיה לא רק בהצגת השפה אלא אני לא מצליח ליצור תוכן ענינים וכן להוסיף עיטורים...
@t.k כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:
עשה הפניית שיחות לפי מס' מפנה או מס' משנה והפנייה לפי מס' מחויג
לא כל כך הבנתי....
יש לי כבר קו שאני משלם עליו להסרת פרסומות... מה לעשות?
בקוו של ימות המשיח שאני יפתח יהיה פרסומות?
@שלמה11 לא, הוא בעברית...
@שמעון-פרידנן תסתכל בצרוף מסך כעת, לאחר הלחיצה על אישור הוא פתח לי את החלון בצד שמאל

איני מצליח להבין כיצד פועל היצירת תוכן ענינים (איך אני מגדיר? יש לי סגנון של סימן ושם סימן שהם בדרגה 1 והנקודות שבסימן שבדרגה 2)...... ובלל הכיתוב אצלי באיזה שפה מוזרה.....
וכמו כן בהוספת עיטורים הוא לא מוסיף לי כלום....

שאני מוריד את זה המחשב חוסם את ההורדה ומפיע שזה הורדה מסוכנת.
א. רציתי לדעת האם יש דברים בגו ובאמת לא כדי להוריד מחשש לוירוסים.
ב. ואין חשש איך להוריד ושלא ייחסם ההורדה
@שאול-208 כתב בבקשת מידע | דרך איזה חברה פתחתי קו תוכן:
@GOLDF לא דרך ימות המשיח?
מה המערכת אומרת בפתיח? ברוכים הבאים ל-
מושמע פתיח ואח"כ מושמע "ברוכים הבאים לתא הקולי המתקדם".
ובדקתי וזה לא דרך ימות המשיח, ולא דרך ידע פון, ולא דרך טלביפ.
אני לא זוכר על ידי איזה חברה פתחתי קו תוכן.
איך אני אוכל לדעת.
אני זקוק לזה ממש אני צריך להוריד את ההקלטות מהתוכן למחשב.
תודה