@ABDEF תתקין מקובץ.
https://cfopuser.github.io/app-store/#app/waze
cfopuser
-
באג | בעיה עם הוויז במערכת מולטימדיה -
בקשת מידע | עזרה בפתיחת נעילת iPhone 11זה iphone 11 עם a13,
אז ברגע שאולי יצליחו להפוך את זה למשהו שמיש יהיה על מה לדבר
https://ps.tc/pages/blog-usbliter8.html -
שיתוף | אתר להתקנת a bloq@המתכנת-התותח @שמואל-ש. @האיש-הלבן
הסרתי את הcors ועוד מספר התאמות כדי לא להתנגש עם נטפרי אמור לעבוד מצוין עכשיו,
אשמח אם תבדקו.(בכול אופן יש לי צד שיש בעיה נוספת אבל גם א"כ היא תופיע כעת בלוגים)
-
שיתוף | אתר להתקנת a bloq@שמואל-שץ אני ישתדל להסיר את הcors בהמשך תודה על הפידבק.
-
להורדה | מאגר אפליקציות - מותאמות לסינון מתעדכנות אוטומטית@שמואל-ש. כן זה חסום בגלל התמונות שכלולות עם קולות שונים עיין למעלה בדיון על וויז.
-
שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬טוב אז השתמשתי לא מעט בglm 5.2 דרך neuralwatt
אז אני מניח שזו ביקורת משותפת.אז לגבי הספק אין הרבה מה לומר חוץ מזה שבסה"כ זה יוצא הרבה יותר זול ככה שאין סיבה לא להשתמש בו,
הספק יציב ומהיר.כן אני יאמר שהמחירים של האנרגייה ממש לא קבועים וממש תלוי מתי אתם משתמשים ובכמה הקשר מדובר,
אבל זה משתלם בשביל העובדה שהסכום הסופי הכולל נמוך מכול ספק אחר.לגבי המודל אני מריץ במקביל כמה מודלים ואני חייב לומר שאני די מרוצה ממנו הוא מסודר חד לא מאבד הקשר,
ומאוד דומה לקלוד בצורת פעולה שלו וגם מאוד קרובים ברמה.
(השתמשתי דרך opencode)בקיצור ממליץ בחום על שניהם. (לפחות לשעה הקרובה עד שיצא מודל וספק חדש (:)
מצרף תמונה מneuralwatt ושוב אני מדגיש שהמחירים ממש לא קבועים וזזים םבכמה סנטים לפה ולשם בהתאם לשעה ולמשימה.
בכול אופן מקבלים דולר חינם אז למה לא לנסות מי שמעוניין.כפי שרואים החיוב הוא 6$ בתוכנית האנרגייה ואילו הייתי משלם לפי טוקנים (מחירים דומים אם לא זהים לשאר הספקים) הייתי צריך לשלם 22$ ככה שהמחירים בוודאות משתלמים.

-
בקשה | סביבת עבודה ללינוקס שמדמה ווינדוס@מה-זה-משנה-אה יש את winux שזה חמוד,
למרות שהם לוקחים כסף על פיצ'רים מתקדמים זה די דומה לווינדוס בחיצוניות,
(אפילו יש קופיילוט
)לא ניסיתי אבל נראה נחמד.
-
שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬 -
שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬@yolevi של מודלים סינים עיין כאן
https://portal.neuralwatt.com/modelsבכול אופן כול מודל שלא יותר טוב מdeepseek לא משתלם להשתמש.
אני עברתי עבור glm 5.2
-
שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬@cfopuser לדעתי זה שווה נושא נפרד, חבל שמישהו יפספס את זה.
לא יודע אם זה מצריך נושא נפרד אולי כן
ואגב זה כזה זול עלות החשמל? לפי זה שרת עצמי צריך לעלות פרוטות
הם עונים באתר שזה כולל את כול שאר העלויות שלהם
Our $/kWh pricing includes total costs: server hardware, GPU depreciation, and electricity, spread across the kWh of energy consumed by your model usage. It's an all-in rate, not just the cost of electricity.
השתמשתי טיפה והטענתי טיפה לבינתיים די מרוצה מהמודל אבל נראה לגבי העלויות.
-
המלצה | חדש חדש!! צ'אט ישיר בין מחשבים כולל שיחות וידאו ואודיו והעברת קבצים ישירה פתוח לכולם!!!!באמת באופן חיצוני זה חסום, דרך הדפדפן משום מה לא.
טוב...
אני מניח שזה לא שונה משליטה מרחוק אבל עדיין זה p2p בלי בקשת אישור מהם.
-
המלצה | חדש חדש!! צ'אט ישיר בין מחשבים כולל שיחות וידאו ואודיו והעברת קבצים ישירה פתוח לכולם!!!!@ע-ה-דכו-ע מוזר שזה לא חסום כלפי משתמש חיצוני סוף כול סוף זה חיבור p2p.
וקשה לי להאמין שנטפרי פתחו אפילו פרוטוקול כזה באופן חופשי. -
המלצה | חדש חדש!! צ'אט ישיר בין מחשבים כולל שיחות וידאו ואודיו והעברת קבצים ישירה פתוח לכולם!!!!@ARISH רעיון יפה,
אבל נשמע לי משהו מוזר שזה עובד.אז אני ישאל שנייה שאלת הבהרה,
אני יכול להבין אם זה עובד דרך נטפרי (סוף כול סוף כולם מאחורי אותו nat),
אבל השאלה האם זה עובד בין מחשב ברשת נטפרי לבין מחשב ברשת ללא סינון? -
שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכןלכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
במחיר של$5.00 / kWh
ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)
תמונה כי למה לא
בקיצור מחירים זולים מאוד.
(לא יצא לי עדיין להתנסות אבל אמרתי למה לא לידע לציבור)
מסתבר שיש גם שיטה של קוד refer שאם אתם משלמים $10 בעל הקוד מקבל טעינה של $20,
בקיצור משתלם מאודהתרד ברדיט
הספק, neuralwatt
קוד שיתוף -
שיתוף | הסוף לחוסמי הפרסומות? שיתוף כרום חוסם את רוב הדרכים שאפשרו לחוסמי פרסומות להמשיך לעבוד@צדיק-0 יש את ublock lite למי שרוצה את mv3,
ומי שרוצה הכול יותר טוב כולל תמיכה בmv2 יש את brave. -
שאלה | אימות דו שלבי בגייטאב -
שיתוף | אתר להתקנת a bloq@המתכנת-התותח קצת יותר פרטים,
איזה סינון?
לוגים מהקונסול של הדפדפן.
והאם זה בעיה עבורך רק במחשב הזה. -
בירור | MacBook Neo לבחור ישיבה - האם אפשר לחסום מקבוק הרמטית?@שניאור-שמח הכול אפשרי אם מספיק רוצים

זה עוד קיים מימי הm1 (וגם שם זה עובד הכי טוב למרות שגם ב2 ושלוש זה די סבבה)ספציפית אפל לא נועלים את הבוטלואדר שלה םאבל גם אם נעול אנשים תמיד מוצאים דרכים פנימה

הנה לדוג' לסוני (די חדש האמת)