דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
cfopuserC

cfopuser

@cfopuser
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
3.1k
נושאים
26
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
26
עוקב אחרי
4

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • באג | בעיה עם הוויז במערכת מולטימדיה
    cfopuserC cfopuser

    @ABDEF תתקין מקובץ.
    https://cfopuser.github.io/app-store/#app/waze

    כללי - עזרה הדדית

  • בקשת מידע | עזרה בפתיחת נעילת iPhone 11
    cfopuserC cfopuser

    זה iphone 11 עם a13,
    אז ברגע שאולי יצליחו להפוך את זה למשהו שמיש יהיה על מה לדבר 🙂
    https://ps.tc/pages/blog-usbliter8.html

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | אתר להתקנת a bloq
    cfopuserC cfopuser

    @המתכנת-התותח @שמואל-ש. @האיש-הלבן
    הסרתי את הcors ועוד מספר התאמות כדי לא להתנגש עם נטפרי אמור לעבוד מצוין עכשיו,
    אשמח אם תבדקו.

    (בכול אופן יש לי צד שיש בעיה נוספת אבל גם א"כ היא תופיע כעת בלוגים)

    אפליקציות להורדה

  • שיתוף | אתר להתקנת a bloq
    cfopuserC cfopuser

    @שמואל-שץ אני ישתדל להסיר את הcors בהמשך תודה על הפידבק.

    אפליקציות להורדה

  • להורדה | מאגר אפליקציות - מותאמות לסינון מתעדכנות אוטומטית
    cfopuserC cfopuser

    @שמואל-ש. כן זה חסום בגלל התמונות שכלולות עם קולות שונים עיין למעלה בדיון על וויז.

    אפליקציות להורדה

  • שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬
    cfopuserC cfopuser

    טוב אז השתמשתי לא מעט בglm 5.2 דרך neuralwatt
    אז אני מניח שזו ביקורת משותפת.

    אז לגבי הספק אין הרבה מה לומר חוץ מזה שבסה"כ זה יוצא הרבה יותר זול ככה שאין סיבה לא להשתמש בו,
    הספק יציב ומהיר.

    כן אני יאמר שהמחירים של האנרגייה ממש לא קבועים וממש תלוי מתי אתם משתמשים ובכמה הקשר מדובר,
    אבל זה משתלם בשביל העובדה שהסכום הסופי הכולל נמוך מכול ספק אחר.

    לגבי המודל אני מריץ במקביל כמה מודלים ואני חייב לומר שאני די מרוצה ממנו הוא מסודר חד לא מאבד הקשר,
    ומאוד דומה לקלוד בצורת פעולה שלו וגם מאוד קרובים ברמה.
    (השתמשתי דרך opencode)

    בקיצור ממליץ בחום על שניהם. (לפחות לשעה הקרובה עד שיצא מודל וספק חדש (:)

    מצרף תמונה מneuralwatt ושוב אני מדגיש שהמחירים ממש לא קבועים וזזים םבכמה סנטים לפה ולשם בהתאם לשעה ולמשימה.
    בכול אופן מקבלים דולר חינם אז למה לא לנסות מי שמעוניין.

    כפי שרואים החיוב הוא 6$ בתוכנית האנרגייה ואילו הייתי משלם לפי טוקנים (מחירים דומים אם לא זהים לשאר הספקים) הייתי צריך לשלם 22$ ככה שהמחירים בוודאות משתלמים.

    c532e551-0a64-47c1-bffa-63db4eea690b-image.jpeg

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • בקשה | סביבת עבודה ללינוקס שמדמה ווינדוס
    cfopuserC cfopuser

    @מה-זה-משנה-אה יש את winux שזה חמוד,
    למרות שהם לוקחים כסף על פיצ'רים מתקדמים זה די דומה לווינדוס בחיצוניות,
    (אפילו יש קופיילוט 🤦‍♂️)

    לא ניסיתי אבל נראה נחמד.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬
    cfopuserC cfopuser

    @א.מ.ד. כתב:

    לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

    אני חושב שזה בגלל שיש לו מודל הראייה טוב מאוד,
    זה מקל על העבודה איתו בפן הזה וכמובן משפר ביצועים.

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬
    cfopuserC cfopuser

    @yolevi של מודלים סינים עיין כאן
    https://portal.neuralwatt.com/models

    בכול אופן כול מודל שלא יותר טוב מdeepseek לא משתלם להשתמש.

    אני עברתי עבור glm 5.2

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬
    cfopuserC cfopuser

    @רציונל כתב:

    @cfopuser לדעתי זה שווה נושא נפרד, חבל שמישהו יפספס את זה.

    לא יודע אם זה מצריך נושא נפרד אולי כן

    ואגב זה כזה זול עלות החשמל? לפי זה שרת עצמי צריך לעלות פרוטות

    הם עונים באתר שזה כולל את כול שאר העלויות שלהם


    Our $/kWh pricing includes total costs: server hardware, GPU depreciation, and electricity, spread across the kWh of energy consumed by your model usage. It's an all-in rate, not just the cost of electricity.

    השתמשתי טיפה והטענתי טיפה לבינתיים די מרוצה מהמודל אבל נראה לגבי העלויות.

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • המלצה | חדש חדש!! צ'אט ישיר בין מחשבים כולל שיחות וידאו ואודיו והעברת קבצים ישירה פתוח לכולם!!!!
    cfopuserC cfopuser

    @ע-ה-דכו-ע כתב:

    באמת באופן חיצוני זה חסום, דרך הדפדפן משום מה לא.

    טוב...


    אני מניח שזה לא שונה משליטה מרחוק אבל עדיין זה p2p בלי בקשת אישור מהם.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • המלצה | חדש חדש!! צ'אט ישיר בין מחשבים כולל שיחות וידאו ואודיו והעברת קבצים ישירה פתוח לכולם!!!!
    cfopuserC cfopuser

    @ע-ה-דכו-ע מוזר שזה לא חסום כלפי משתמש חיצוני סוף כול סוף זה חיבור p2p.
    וקשה לי להאמין שנטפרי פתחו אפילו פרוטוקול כזה באופן חופשי.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • המלצה | חדש חדש!! צ'אט ישיר בין מחשבים כולל שיחות וידאו ואודיו והעברת קבצים ישירה פתוח לכולם!!!!
    cfopuserC cfopuser

    @ARISH רעיון יפה,
    אבל נשמע לי משהו מוזר שזה עובד.

    אז אני ישאל שנייה שאלת הבהרה,
    אני יכול להבין אם זה עובד דרך נטפרי (סוף כול סוף כולם מאחורי אותו nat),
    אבל השאלה האם זה עובד בין מחשב ברשת נטפרי לבין מחשב ברשת ללא סינון?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכן
    cfopuserC cfopuser

    לכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
    ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
    במחיר של $5.00 / kWh
    ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
    לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
    GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)


    תמונה כי למה לא

    8bd85020-df7d-4c96-a170-e6b48ed889eb-image.jpeg

    בקיצור מחירים זולים מאוד.

    (לא יצא לי עדיין להתנסות אבל אמרתי למה לא לידע לציבור)

    מסתבר שיש גם שיטה של קוד refer שאם אתם משלמים $10 בעל הקוד מקבל טעינה של $20,
    בקיצור משתלם מאוד

    התרד ברדיט
    הספק, neuralwatt
    קוד שיתוף

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • שיתוף | הסוף לחוסמי הפרסומות? שיתוף כרום חוסם את רוב הדרכים שאפשרו לחוסמי פרסומות להמשיך לעבוד
    cfopuserC cfopuser

    @צדיק-0 יש את ublock lite למי שרוצה את mv3,
    ומי שרוצה הכול יותר טוב כולל תמיכה בmv2 יש את brave.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שאלה | אימות דו שלבי בגייטאב
    cfopuserC cfopuser

    @YAHBDK https://mitmachim.top/topic/86873/מדריך-אימות-דו-שלבי-2fa-בגיטהאב

    דיון כללי

  • שיתוף | אתר להתקנת a bloq
    cfopuserC cfopuser

    @המתכנת-התותח קצת יותר פרטים,
    איזה סינון?
    לוגים מהקונסול של הדפדפן.
    והאם זה בעיה עבורך רק במחשב הזה.

    אפליקציות להורדה

  • בירור | MacBook Neo לבחור ישיבה - האם אפשר לחסום מקבוק הרמטית?
    cfopuserC cfopuser

    @שניאור-שמח הכול אפשרי אם מספיק רוצים 😉

    https://github.com/asahilinux


    זה עוד קיים מימי הm1 (וגם שם זה עובד הכי טוב למרות שגם ב2 ושלוש זה די סבבה)

    ספציפית אפל לא נועלים את הבוטלואדר שלה םאבל גם אם נעול אנשים תמיד מוצאים דרכים פנימה 🙂

    הנה לדוג' לסוני (די חדש האמת)

    https://github.com/ps5-linux/ps5-linux-loader

    עזרה הדדית - MacOS
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר