@אברהם-גלסר כתב:
ממה שהבנתי הוא רוצה הכל נראה כמו ווינדוס
א"ב האופציה הוא KDE וזה לא המווון עבודה כ"כ כמו שכתבתי רק צריך לישב עליו כמה שעות
ובנוגע להאייקונים יש להגדיר זה
[image: 1782063528962-cfed63f4453ee36ad1ba118c06a9d8fd2375a7a43badd96e8328831e680a3bc7091a.png]
למשל זה שלי
[image: 1782063598472-screenshot_20260621_133919.png]