@רוטב-שום אני לא מצליח להבין
יש כאן מישהו שיש לו אוזניות בלוטוס, והם בלי דילייה בכלל???
היו לי הרבה אוזניות בלוטוס בחיים, תמיד ידעתי שיש דילייה ולא יעזור כלום!!
בדיוק כמו כל דבר שעובד על גלי רדיו,
שיחת טלפון, וייפי, רדיו או כל דבר אחר
תנסו לחבר לנגן שתומך בחיבור בלוטוס ואוזניות חוט ביחד ותראו שיש דילייה.
במקסימום יש תוכנות שעושות קומבינה...
אבל בבלוטוס יש דילייה
נקודה!