@יצחק-פ כתב בשאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותי:
ניתי אותה ב500 והיא 3 שנים על הכביש במצב פצצה, המוכר אפילו שמר את הקרטון כל הזמן ונראה שממש שמר עליה,
וואי זה מציאה מטורפת!!! היא נמכרת כחדשה הכי זול 2,490 , קנית מאדם פרטי???
@יצחק-פ כתב בשאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותי:
ניתי אותה ב500 והיא 3 שנים על הכביש במצב פצצה, המוכר אפילו שמר את הקרטון כל הזמן ונראה שממש שמר עליה,
וואי זה מציאה מטורפת!!! היא נמכרת כחדשה הכי זול 2,490 , קנית מאדם פרטי???
@מטען-נייד חשבתי להיות ה 3K באסה......
@מטען-נייד כמובן!
בעצם אני המשתמש מספר 29,951