דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
ה

המלך גורג

@המלך גורג
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
29
נושאים
4
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בקשה | מחפש אפליקציה שנועלת אפליקציות בשיאומי.
    ה המלך גורג

    @ראש-בראש לא הבנתי מה זה עוזר, התקנתי את זה וזה לא עובד כמעט...
    אבל גם בלי קשר, זה לא נועל לי חלק מהאפליקציות בלי אפשרות גישה (אלא ע"י קוד...)
    תמיד אפ' לפתוח מלמעלה ע"י כניסה להגדרות - יישומים

    עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s

  • בקשה | מחפש אפליקציה שנועלת אפליקציות בשיאומי.
    ה המלך גורג

    ה אומר חסימה?
    אני רוצה שחלק מהאפליקציות יהיו סגורים גם כשכל הטלפון פתוח

    עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s

  • בקשה | מחפש אפליקציה שנועלת אפליקציות בשיאומי.
    ה המלך גורג

    כיום יש אפליקציה כזו ב"פוקו" אבל המצב הוא שאם אני מוריד את הווילון מלמעלה אפשר לפתוח את ההגדרות ומשם להיכנס ליישומים - ולפתוח גם את האפליקציות הנעולות,
    מי שמכיר אפליקציה שחוסמת את הווילון או משהו כזה - אשמח מאד

    עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s

  • בעיה | נטסטיק שנרטב
    ה המלך גורג

    לא פתחתי יותר מדי (אבל כן כמה...) וחד משמעית זה עוזר!!!, לא רק לי - למלא אנשים בסביבתי היו פלאפונים וכדו' שנרטבו - והם שמו באורז ועזר.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | נטסטיק שנרטב
    ה המלך גורג

    א"א לפתוח את המכשיר
    אבל אני אישית כמה פעמים שנרטב לי מכשירים שמתי באורז וזה עזר (חוץ מהפעם הזאת...)

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשה | אפליקציה שתקריא כל טקסט בעברית בקול מפחיד ובקולות משונים נוספים אופליין
    ה המלך גורג

    למה לא?
    כן זה עובד אופליין (האפשרות של תרגום בצילום קיימת רק מאנגלית לעברית ולא הפוך, מענין באמת למה, אם יש לך הסבר - אני אשמח)

    עזרה הדדית - בניית ופיתוח אפליקציות

  • בקשה | אפליקציה שתקריא כל טקסט בעברית בקול מפחיד ובקולות משונים נוספים אופליין
    ה המלך גורג

    @מוצ יש לי גוגל טרנסליט בשיאומי והוא מקריא גם באופליין (לא רק באנגלית כל שפה שהיא לא שפת המקור שהורדתי - היא מקריאה, אצלי זה גם בערבית...)

    עזרה הדדית - בניית ופיתוח אפליקציות

  • בעיה | נטסטיק שנרטב
    ה המלך גורג

    וואי תודה על המידע המפורט, אני אבדוק והעדכן...

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | נטסטיק שנרטב
    ה המלך גורג

    לא (אני "עם הארץ" בנושאים האלו...)

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | נטסטיק שנרטב
    ה המלך גורג

    סלח לי על הבורות אבל מה זה ואיך עושים את זה?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | נטסטיק שנרטב
    ה המלך גורג

    נרטב לי נטסטיק וייבשתי אותו באורז הוא המשיך לעבוד ולהבהב וגם בסימון למטה הראה שיש אינטרנט (המחשב מנותק בעיקרון מוויפי) אבל תכלס' לא מעלה אינטרנט, (לבינתיים בחנות אמרו לי לקנות חדש אבל אולי יש עוד תקווה)
    מישהו יודע מה עושים?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | אשכול מרכזי על שיאומי חצי טאצ' החדש 128 GB אשמח למידע מניסיון.
    ה המלך גורג

    אגב, אולי כדאי ששם גם ישנו את הכותרת כי חיפשתי ולא מצאתי...

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בקשת מידע | אשכול מרכזי על שיאומי חצי טאצ' החדש 128 GB אשמח למידע מניסיון.
    ה המלך גורג

    תוקן, וכל הכבוד על האיכפתיות

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בקשת מידע | אשכול מרכזי על שיאומי חצי טאצ' החדש 128 GB אשמח למידע מניסיון.
    ה המלך גורג

    וואלה צודק, אני לא כ"כ יודע איך עורכים נושא אחרי כשכבר העלתי אותו...
    אני פשוט רוצה שמישהו יעשה סקירה על הפלאפון הזה כי אני מעונין לקנות אותו
    אם כבר יש כזה - תראה לי, אני אשמח

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בקשת מידע | אשכול מרכזי על שיאומי חצי טאצ' החדש 128 GB אשמח למידע מניסיון.
    ה המלך גורג

    מי שיש לו מידע טכני על המכשיר, מצלמה שלו, גרסאות, ועוד - נשמח אם יעלה כאן לטובת כולם😊

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בקשת מידע | אשכול מרכזי על שיאומי חצי טאצ' החדש 128 GB אשמח למידע מניסיון.
    ה המלך גורג

    צילום מסך 2026-05-28 132550.png

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בקשה | אפליקציה ללימוד אנגלית
    ה המלך גורג

    אני משתמש במחשב באונליין, אבל בטלפון אין לי אינטרנט ולכן אני צריך אופליין אני משתמש בשיאומי חצי טאצ' קלאסי אנרואיד 11

    עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s

  • בקשה | אפליקציה ללימוד אנגלית
    ה המלך גורג

    דואלינגו הוא קצת בעייתי מכיוון שהוא באנגלית
    (אולי תחדש לי ותסביר שיש גם דואלינגו בעיברית ...הלוואי...)

    עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s

  • בקשה | אפליקציה ללימוד אנגלית
    ה המלך גורג

    יש אפליקציה הזוhttps://app.mondly.com/home
    אבל היא רק באוןליין
    השאלה היא שגם אם יש אולי היא תיקח פול מקום

    עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s

  • בקשה | אפליקציה ללימוד אנגלית
    ה המלך גורג

    כן, הצלחתי ותודה רבה!
    אבל אני מחפש לימוד בצורה חוויתית, יש לי טרנסליט והוא יכול ללמד אותי😊 אם יש לך משהוא כזה אני מאד ישמח

    עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר