דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  5. עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  6. בעיה | שיאומי F21 לא נדלק

בעיה | שיאומי F21 לא נדלק

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
28 פוסטים 6 כותבים 54 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ משה מיארה

    הטלפון היה על 65% עבד רגיל ופתאום לא נדלק, בדקתי את הסוללה והמסך בטלפון אחר ועובד חלק.
    גם כשמכניסים מטען - לא נדלק.
    לחצתי הרבה זמן על כפתור ההפעלה וגם לא עזר.
    הזיכרון היה די מלא.
    מה אני יכול לעשות, יש לי מלא חומר חשוב בפנים . תודה רבה!

    ח מנותק
    ח מנותק
    חייא שיאומי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @משה-מיארה אתה לא בקטגוריה הנכונה שים לב!!
    ממליץ לך להעביר את הנושא לקטגוריה של שיאומי טאצ אגב יוכלו לעזור לך שם יותר! לחץ על כלי נושא ואז על הזזת נושא ותזיז למקום הנכון...
    בקשר לבעיה שלך נישמע לי שנהרס הסוללה ממליץ לבדוק סוללה אחרת מחבר ואם עובד ליקנות חדשה...
    בהצלחה!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ משה מיארה העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
    • מ מנותק
      מ מנותק
      משה מיארה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      העברתי...

      @חייא-שיאומי כתב:

      נישמע לי שנהרס הסוללה

      כפי שכתבתי, בדקתי את הסוללה על טלפון אחר ועבד.

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ משה מיארה

        העברתי...

        @חייא-שיאומי כתב:

        נישמע לי שנהרס הסוללה

        כפי שכתבתי, בדקתי את הסוללה על טלפון אחר ועבד.

        ח מנותק
        ח מנותק
        חייא שיאומי
        כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
        #4

        @משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
        ניסת להעביר מעבד?
        אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך...

        י מ א.מ.ד.א 3 תגובות תגובה אחרונה
        🤦
        0
        • ח חייא שיאומי

          @משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
          ניסת להעביר מעבד?
          אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך...

          י מנותק
          י מנותק
          ירמיהו הנביא
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @חייא-שיאומי
          אולי משהו בגירסה?
          אם הגירסה נדפקה המכשיר לא ידלק
          לא בטוח שהלך לעולמו כזה מהר...

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י ירמיהו הנביא

            @חייא-שיאומי
            אולי משהו בגירסה?
            אם הגירסה נדפקה המכשיר לא ידלק
            לא בטוח שהלך לעולמו כזה מהר...

            ח מנותק
            ח מנותק
            חייא שיאומי
            כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
            #6

            @ירמיהו-הנביא הוא אומר שזה בפתע פיתאום, לא מיסתבר שזה גירסה, בכלל אם אתה קצת מבין בגירסאות מקסימום היה נידלק בטעינה, או משהו בסיגנון, לא מת בצורה כ"כ ברוטלית!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חייא שיאומי

              @משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
              ניסת להעביר מעבד?
              אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך...

              מ מנותק
              מ מנותק
              משה מיארה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @חייא-שיאומי כתב:

              ניסת להעביר מעבד?

              עוד לא הגעתי לרמה הזו...
              יש איזה מדריך לזה או משהו?

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ משה מיארה

                @חייא-שיאומי כתב:

                ניסת להעביר מעבד?

                עוד לא הגעתי לרמה הזו...
                יש איזה מדריך לזה או משהו?

                ח מנותק
                ח מנותק
                חייא שיאומי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @משה-מיארה לא שאני מכיר,
                אני פשוט פעם ניסתי להחליף בעצמי והרסתי משהו לכן אני אומר בזהירות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ משה מיארה

                  הטלפון היה על 65% עבד רגיל ופתאום לא נדלק, בדקתי את הסוללה והמסך בטלפון אחר ועובד חלק.
                  גם כשמכניסים מטען - לא נדלק.
                  לחצתי הרבה זמן על כפתור ההפעלה וגם לא עזר.
                  הזיכרון היה די מלא.
                  מה אני יכול לעשות, יש לי מלא חומר חשוב בפנים . תודה רבה!

                  שניאור שמחש מנותק
                  שניאור שמחש מנותק
                  שניאור שמח
                  צוות פיקוח מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                  #9

                  @משה-מיארה כמה מלא האחסון היה? ממש מלא?
                  אולי זה בגלל זה.. ואם זה בגלל זה, אני לא רואה פתרון חוץ מאיפוס המכשיר.
                  אולי גיבוי מחיצת הנתונים יעזור, אבל לא בטוח שהטלפון ידלק אחרי זה..
                  תנסה לחשוב מה עשית..

                  וגם הייתי מציע לך לבדוק איך החיבור שלו למחשב..
                  אם זה מתחבר/וניתן לצרוב גרסה

                  "אם לא תנסה, איך תדע?"

                  ח מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • שניאור שמחש שניאור שמח

                    @משה-מיארה כמה מלא האחסון היה? ממש מלא?
                    אולי זה בגלל זה.. ואם זה בגלל זה, אני לא רואה פתרון חוץ מאיפוס המכשיר.
                    אולי גיבוי מחיצת הנתונים יעזור, אבל לא בטוח שהטלפון ידלק אחרי זה..
                    תנסה לחשוב מה עשית..

                    וגם הייתי מציע לך לבדוק איך החיבור שלו למחשב..
                    אם זה מתחבר/וניתן לצרוב גרסה

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חייא שיאומי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @שניאור-שמח איך איפוס?!
                    הוא לא נידלק!

                    שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חייא שיאומי

                      @שניאור-שמח איך איפוס?!
                      הוא לא נידלק!

                      שניאור שמחש מנותק
                      שניאור שמחש מנותק
                      שניאור שמח
                      צוות פיקוח מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @חייא-שיאומי שמעת על צריבת יוזר דאטה?
                      או עוד מגוון דרכים..
                      אני יודע מה אני אומר..

                      "אם לא תנסה, איך תדע?"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🤔 😂 🤦
                      4
                      • מ משה מיארה

                        הטלפון היה על 65% עבד רגיל ופתאום לא נדלק, בדקתי את הסוללה והמסך בטלפון אחר ועובד חלק.
                        גם כשמכניסים מטען - לא נדלק.
                        לחצתי הרבה זמן על כפתור ההפעלה וגם לא עזר.
                        הזיכרון היה די מלא.
                        מה אני יכול לעשות, יש לי מלא חומר חשוב בפנים . תודה רבה!

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חייא שיאומי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
                        #12

                        @שניאור-שמח שים לב

                        גם כשמכניסים מטען - לא נדלק

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שניאור שמחש שניאור שמח

                          @משה-מיארה כמה מלא האחסון היה? ממש מלא?
                          אולי זה בגלל זה.. ואם זה בגלל זה, אני לא רואה פתרון חוץ מאיפוס המכשיר.
                          אולי גיבוי מחיצת הנתונים יעזור, אבל לא בטוח שהטלפון ידלק אחרי זה..
                          תנסה לחשוב מה עשית..

                          וגם הייתי מציע לך לבדוק איך החיבור שלו למחשב..
                          אם זה מתחבר/וניתן לצרוב גרסה

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משה מיארה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @שניאור-שמח כתב:

                          כמה מלא האחסון היה?

                          אולי 2 ג'יגה פנוי מתוך 32

                          שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ משה מיארה

                            @שניאור-שמח כתב:

                            כמה מלא האחסון היה?

                            אולי 2 ג'יגה פנוי מתוך 32

                            שניאור שמחש מנותק
                            שניאור שמחש מנותק
                            שניאור שמח
                            צוות פיקוח מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @משה-מיארה כתב:

                            @שניאור-שמח כתב:

                            כמה מלא האחסון היה?

                            אולי 2 ג'יגה פנוי מתוך 32

                            אז כנראה זה לא בגלל זה..
                            תנסה לחשוב מה עשית, ואם הוא מתחבר למחשב..

                            כמה זמן הוא חי?

                            "אם לא תנסה, איך תדע?"

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שניאור שמחש שניאור שמח

                              @משה-מיארה כתב:

                              @שניאור-שמח כתב:

                              כמה מלא האחסון היה?

                              אולי 2 ג'יגה פנוי מתוך 32

                              אז כנראה זה לא בגלל זה..
                              תנסה לחשוב מה עשית, ואם הוא מתחבר למחשב..

                              כמה זמן הוא חי?

                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חייא שיאומי
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @שניאור-שמח סליחה על האי הבנה אם הוא לא מתחבר למטען רגיל איך הוא יתחבר למחשב?

                              שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חייא שיאומי

                                @שניאור-שמח סליחה על האי הבנה אם הוא לא מתחבר למטען רגיל איך הוא יתחבר למחשב?

                                שניאור שמחש מנותק
                                שניאור שמחש מנותק
                                שניאור שמח
                                צוות פיקוח מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @חייא-שיאומי ע״י תוכנת צריבה..
                                זה שלמטען הוא לא מגיב זה לא אומר שלצריבת גרסה לא..

                                אבל לא אמרתי ב100% שזה יעבוד.. לכן רשמתי לו שיבדוק איך החיבור שלו למחשב..

                                "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח חייא שיאומי

                                  @משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
                                  ניסת להעביר מעבד?
                                  אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך...

                                  א.מ.ד.א מנותק
                                  א.מ.ד.א מנותק
                                  א.מ.ד.
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @חייא-שיאומי כתב:

                                  @משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
                                  ניסת להעביר מעבד?
                                  אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך...

                                  אין איך להעביר מעבד... זה לא מודולרי... המעבד הוא חלק מלוח האם, שכדי לפרק אותו צריך ציוד מעבדה על מלא. יותר מסתבר שזו בעיית תוכנה, לא חומרה.

                                  @שניאור-שמח כתב:

                                  @חייא-שיאומי שמעת על צריבת יוזר דאטה?

                                  ספציפית פה זה לא פתרון מתאים כי הוא רוצה את החומר.

                                  מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                                  שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    משה מיארה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @שניאור-שמח כתב:

                                    כמה זמן הוא חי?

                                    בערך 4 שנים

                                    @שניאור-שמח כתב:

                                    אם הוא מתחבר למחשב

                                    הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב

                                    31576863 שניאור שמחש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                                      @חייא-שיאומי כתב:

                                      @משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
                                      ניסת להעביר מעבד?
                                      אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך...

                                      אין איך להעביר מעבד... זה לא מודולרי... המעבד הוא חלק מלוח האם, שכדי לפרק אותו צריך ציוד מעבדה על מלא. יותר מסתבר שזו בעיית תוכנה, לא חומרה.

                                      @שניאור-שמח כתב:

                                      @חייא-שיאומי שמעת על צריבת יוזר דאטה?

                                      ספציפית פה זה לא פתרון מתאים כי הוא רוצה את החומר.

                                      שניאור שמחש מנותק
                                      שניאור שמחש מנותק
                                      שניאור שמח
                                      צוות פיקוח מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                                      #19

                                      @א.מ.ד. כתב:

                                      @שניאור-שמח כתב:

                                      @חייא-שיאומי שמעת על צריבת יוזר דאטה?

                                      ספציפית פה זה לא פתרון מתאים כי הוא רוצה את החומר.

                                      אכן.. רק הסברתי לו איך..
                                      ואני לא בטוח שיש פתרון אחר, או אפשרות להציל את הנתונים..

                                      "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מ משה מיארה

                                        @שניאור-שמח כתב:

                                        כמה זמן הוא חי?

                                        בערך 4 שנים

                                        @שניאור-שמח כתב:

                                        אם הוא מתחבר למחשב

                                        הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב

                                        31576863 מנותק
                                        31576863 מנותק
                                        3157686
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                                        #20

                                        @משה-מיארה
                                        האמת שזה קצת מסובך להגיד מה הבעיה עם כ”כ קצת נתונים
                                        יכול להיות הרבה מאוד דברים
                                        אם תוכל לתת עוד קצת פרטים אם היה משהו לפני וכד‘ נוכל להתקדם

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מ משה מיארה

                                          @שניאור-שמח כתב:

                                          כמה זמן הוא חי?

                                          בערך 4 שנים

                                          @שניאור-שמח כתב:

                                          אם הוא מתחבר למחשב

                                          הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב

                                          שניאור שמחש מנותק
                                          שניאור שמחש מנותק
                                          שניאור שמח
                                          צוות פיקוח מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @משה-מיארה כתב:

                                          @שניאור-שמח כתב:

                                          כמה זמן הוא חי?

                                          בערך 4 שנים

                                          אז אולי הגיע הזמן להגיד עליו קדיש..

                                          @שניאור-שמח כתב:

                                          אם הוא מתחבר למחשב

                                          הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב

                                          אז כנראה שאין פתרון חוץ מאיפוס המכשיר…
                                          אלה אם כן הוא ידלק פתאום איכשהו..

                                          ניסית להטעין אותו עם מטען 1 אמפר במשך כמה שעות?

                                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר