הצעת ייעול | רעיון שובר שויון- עזרו לי ליישם אותו
-
@הישבשר-המלומד בתקן בינלאומי כל פאלפון חייב חיישן מיקום יתכן מאוד שזה קיים רק לא מפעילים את התוכנה שלו
בתקן בינלאומי כל פאלפון חייב חיישן מיקום
מנא לך הא?
(אני לא מתווכח אלא שואל)אם זה תקן אירופי שלא מחייב את הארץ לא בטוח שזה חל על מכשירים שהמסלול היחיד שלהם הוא סין
ישראל.
תקן ישראלי אני מנסה לחפש באתר משרד התקשורת, אבל סביר שאם יש הוא לא על כל הפלאפונים רק על החכמים.בכל אופן זה רעיון, אם לא לגרסה הבאה לפלאפון הבא.
-
ברעיון אפשר להוסיף עוד הרבה דברים חכמים אבל הסיבה שלא עושים
א. כמות ביקוש הביקוש לא מספיק גבוה
ב. מי מוכן לשלם 1000 שקל בשביל טלפון טיפש עם כמה פיצרים חכמים
(במיוחד שהוועדי כשרות צריכים לאשר
א.הם סתם ככה לא יעשו בשביל ספק חדש כפי שדובר בנושא אחר בפורום
ב. אם יהיה פיצר טיפה מידי 'חכם' הם לא יאהבו את זה) -
לכאורה אמור להיות קליטת לויינים שהרי בזמן המלחמה ההתראות חירום התחלקו לפי אזורים
וגם פלאפון שאין לו סים קיבל התראה (לפחות בתומך) -
-
@123-דג-מלוח
אבל זה בדיוק מה שאמרתי (במילים קצת אחרות..)
צודק טעות שלי התכונתי לאנטנות... -
@123-דג-מלוח
אבל זה בדיוק מה שאמרתי (במילים קצת אחרות..)
צודק טעות שלי התכונתי לאנטנות...פוסט זה נמחק! -
-
יש לי כבר מלא זמן בראש רעיון שבו הפאלפון הכשר יזהה את המיקום שלי יפרש אותו ל15 ספרות (ככה זה כל מיקום) ואח"כ יקיש אותו לבקשתי
בצד השני מפתחי מערכות הקוים יוכלו לקדם אותם 10 צעדים קדימה (דריוערים וכד' ) על ידי שהקו יודע היכן אני נמצא
מי שיודע פרטים- האם קיים מקלט לויינים בפאפון כשר
- האם זה אפשרי מבחינת שפת התוכנה שעובדים איתה
- איך מריצים את זה הלאה
-
ברעיון אפשר להוסיף עוד הרבה דברים חכמים אבל הסיבה שלא עושים
א. כמות ביקוש הביקוש לא מספיק גבוה
ב. מי מוכן לשלם 1000 שקל בשביל טלפון טיפש עם כמה פיצרים חכמים
(במיוחד שהוועדי כשרות צריכים לאשר
א.הם סתם ככה לא יעשו בשביל ספק חדש כפי שדובר בנושא אחר בפורום
ב. אם יהיה פיצר טיפה מידי 'חכם' הם לא יאהבו את זה) -
יש לי כבר מלא זמן בראש רעיון שבו הפאלפון הכשר יזהה את המיקום שלי יפרש אותו ל15 ספרות (ככה זה כל מיקום) ואח"כ יקיש אותו לבקשתי
בצד השני מפתחי מערכות הקוים יוכלו לקדם אותם 10 צעדים קדימה (דריוערים וכד' ) על ידי שהקו יודע היכן אני נמצא
מי שיודע פרטים- האם קיים מקלט לויינים בפאפון כשר
- האם זה אפשרי מבחינת שפת התוכנה שעובדים איתה
- איך מריצים את זה הלאה
@איש-עייף סתם שאלה, נראה לך שוועדת הרבנים יאשרו את זה?
-
@איש-עייף סתם שאלה, נראה לך שוועדת הרבנים יאשרו את זה?
@טופ-שבמתמחים
ציינתי את זה כבר -
יש לי כבר מלא זמן בראש רעיון שבו הפאלפון הכשר יזהה את המיקום שלי יפרש אותו ל15 ספרות (ככה זה כל מיקום) ואח"כ יקיש אותו לבקשתי
בצד השני מפתחי מערכות הקוים יוכלו לקדם אותם 10 צעדים קדימה (דריוערים וכד' ) על ידי שהקו יודע היכן אני נמצא
מי שיודע פרטים- האם קיים מקלט לויינים בפאפון כשר
- האם זה אפשרי מבחינת שפת התוכנה שעובדים איתה
- איך מריצים את זה הלאה
-
@טופ-שבמתמחים
ציינתי את זה כבר@בינארי-חכם @טופ-שבמתמחים @איש-עייף גם אני מצטרף שזה מסתמא לא יוסיף למחיר, ואני אופטימי גם בענין ועדת הרבנים.
ובכל אופן נדון אחרי שנדע איך זה יקרה בפועל...
לבינתיים הכל פה ספקולציות.
ועוד לא התנדב פה אף מומחה לענות מידיעה או איך לכאורה אפשר (או א"א) לעשות את זה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות