דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. הצעת ייעול | רעיון שובר שויון- עזרו לי ליישם אותו

הצעת ייעול | רעיון שובר שויון- עזרו לי ליישם אותו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
18 פוסטים 10 כותבים 149 צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

    @איש-עייף לכאורה צריך חיישן מיקום מאיפה יהיה בטלפון כשר.?

    א מנותק
    א מנותק
    איש עייף
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @הישבשר-המלומד בתקן בינלאומי כל פאלפון חייב חיישן מיקום יתכן מאוד שזה קיים רק לא מפעילים את התוכנה שלו

    1 תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א איש עייף

      @הישבשר-המלומד בתקן בינלאומי כל פאלפון חייב חיישן מיקום יתכן מאוד שזה קיים רק לא מפעילים את התוכנה שלו

      1 מנותק
      1 מנותק
      123 דג מלוח
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @איש-עייף כתב:

      בתקן בינלאומי כל פאלפון חייב חיישן מיקום

      מנא לך הא?
      (אני לא מתווכח אלא שואל)

      אם זה תקן אירופי שלא מחייב את הארץ לא בטוח שזה חל על מכשירים שהמסלול היחיד שלהם הוא סין ⬅ ישראל.
      תקן ישראלי אני מנסה לחפש באתר משרד התקשורת, אבל סביר שאם יש הוא לא על כל הפלאפונים רק על החכמים.

      בכל אופן זה רעיון, אם לא לגרסה הבאה לפלאפון הבא.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ב מנותק
        ב מנותק
        בינארי חכם
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        ברעיון אפשר להוסיף עוד הרבה דברים חכמים אבל הסיבה שלא עושים
        א. כמות ביקוש הביקוש לא מספיק גבוה
        ב. מי מוכן לשלם 1000 שקל בשביל טלפון טיפש עם כמה פיצרים חכמים
        (במיוחד שהוועדי כשרות צריכים לאשר
        א.הם סתם ככה לא יעשו בשביל ספק חדש כפי שדובר בנושא אחר בפורום
        ב. אם יהיה פיצר טיפה מידי 'חכם' הם לא יאהבו את זה)

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח מנותק
          ח מנותק
          חכמישן
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          לכאורה אמור להיות קליטת לויינים שהרי בזמן המלחמה ההתראות חירום התחלקו לפי אזורים
          וגם פלאפון שאין לו סים קיבל התראה (לפחות בתומך)

          31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חכמישן

            לכאורה אמור להיות קליטת לויינים שהרי בזמן המלחמה ההתראות חירום התחלקו לפי אזורים
            וגם פלאפון שאין לו סים קיבל התראה (לפחות בתומך)

            31576863 מנותק
            31576863 מנותק
            3157686
            כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
            #8

            @חכמישן

            @חכמישן כתב:

            ההתראות חירום התחלקו לפי אזורים
            וגם פלאפון שאין לו סים קיבל התראה (לפחות בתומך)

            זה לפי מיקום אנטנות שאתה מחובר, לא לפי מיקום...

            1 י 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • 31576863 3157686

              @חכמישן

              @חכמישן כתב:

              ההתראות חירום התחלקו לפי אזורים
              וגם פלאפון שאין לו סים קיבל התראה (לפחות בתומך)

              זה לפי מיקום אנטנות שאתה מחובר, לא לפי מיקום...

              1 מנותק
              1 מנותק
              123 דג מלוח
              כתב נערך לאחרונה על ידי 123 דג מלוח
              #9

              @3157686 לויינים זה מיקום א' א'
              אבל זה לא לפי לויינים ולא לפי מיקום
              אלא לפי מיקום האנטנה
              @חכמישן והפלאפון עצמו לא יודע איפה הוא.

              31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 1 123 דג מלוח

                @3157686 לויינים זה מיקום א' א'
                אבל זה לא לפי לויינים ולא לפי מיקום
                אלא לפי מיקום האנטנה
                @חכמישן והפלאפון עצמו לא יודע איפה הוא.

                31576863 מנותק
                31576863 מנותק
                3157686
                כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                #10

                @123-דג-מלוח
                אבל זה בדיוק מה שאמרתי (במילים קצת אחרות..)
                צודק טעות שלי התכונתי לאנטנות...

                1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 31576863 3157686

                  @123-דג-מלוח
                  אבל זה בדיוק מה שאמרתי (במילים קצת אחרות..)
                  צודק טעות שלי התכונתי לאנטנות...

                  1 מנותק
                  1 מנותק
                  123 דג מלוח
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • 31576863 3157686

                    @חכמישן

                    @חכמישן כתב:

                    ההתראות חירום התחלקו לפי אזורים
                    וגם פלאפון שאין לו סים קיבל התראה (לפחות בתומך)

                    זה לפי מיקום אנטנות שאתה מחובר, לא לפי מיקום...

                    י מנותק
                    י מנותק
                    ישראל123
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @3157686 זה לפי אנטנות לא לפי לווינים (ני שהיה בין שניים או שלש אנטנות קיבל בהתאם ובנסיעה זה הגיע לי אפילו ל7)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א איש עייף

                      יש לי כבר מלא זמן בראש רעיון שבו הפאלפון הכשר יזהה את המיקום שלי יפרש אותו ל15 ספרות (ככה זה כל מיקום) ואח"כ יקיש אותו לבקשתי
                      בצד השני מפתחי מערכות הקוים יוכלו לקדם אותם 10 צעדים קדימה (דריוערים וכד' ) על ידי שהקו יודע היכן אני נמצא
                      מי שיודע פרטים

                      1. האם קיים מקלט לויינים בפאפון כשר
                      2. האם זה אפשרי מבחינת שפת התוכנה שעובדים איתה
                      3. איך מריצים את זה הלאה
                      EBAE מנותק
                      EBAE מנותק
                      EBA
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @איש-עייף תעשה בבקשה כותרת עניינית שקשורה לנושא, כולנו עייפים לא רק אתה.

                      התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
                      050-4133851

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🤓 😀
                      2
                      • ב בינארי חכם

                        ברעיון אפשר להוסיף עוד הרבה דברים חכמים אבל הסיבה שלא עושים
                        א. כמות ביקוש הביקוש לא מספיק גבוה
                        ב. מי מוכן לשלם 1000 שקל בשביל טלפון טיפש עם כמה פיצרים חכמים
                        (במיוחד שהוועדי כשרות צריכים לאשר
                        א.הם סתם ככה לא יעשו בשביל ספק חדש כפי שדובר בנושא אחר בפורום
                        ב. אם יהיה פיצר טיפה מידי 'חכם' הם לא יאהבו את זה)

                        א מנותק
                        א מנותק
                        איש עייף
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @בינארי-חכם כתב:

                        מי מוכן לשלם 1000 שקל בשביל טלפון טיפש עם כמה פיצרים חכמים

                        למה נראה לך שזה המחיר זה אמור להיות אולי 20 שקל יותר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א איש עייף

                          יש לי כבר מלא זמן בראש רעיון שבו הפאלפון הכשר יזהה את המיקום שלי יפרש אותו ל15 ספרות (ככה זה כל מיקום) ואח"כ יקיש אותו לבקשתי
                          בצד השני מפתחי מערכות הקוים יוכלו לקדם אותם 10 צעדים קדימה (דריוערים וכד' ) על ידי שהקו יודע היכן אני נמצא
                          מי שיודע פרטים

                          1. האם קיים מקלט לויינים בפאפון כשר
                          2. האם זה אפשרי מבחינת שפת התוכנה שעובדים איתה
                          3. איך מריצים את זה הלאה
                          ט מנותק
                          ט מנותק
                          טופ שבמתמחים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @איש-עייף סתם שאלה, נראה לך שוועדת הרבנים יאשרו את זה?

                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ט טופ שבמתמחים

                            @איש-עייף סתם שאלה, נראה לך שוועדת הרבנים יאשרו את זה?

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            בינארי חכם
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @טופ-שבמתמחים
                            ציינתי את זה כבר

                            1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א איש עייף

                              יש לי כבר מלא זמן בראש רעיון שבו הפאלפון הכשר יזהה את המיקום שלי יפרש אותו ל15 ספרות (ככה זה כל מיקום) ואח"כ יקיש אותו לבקשתי
                              בצד השני מפתחי מערכות הקוים יוכלו לקדם אותם 10 צעדים קדימה (דריוערים וכד' ) על ידי שהקו יודע היכן אני נמצא
                              מי שיודע פרטים

                              1. האם קיים מקלט לויינים בפאפון כשר
                              2. האם זה אפשרי מבחינת שפת התוכנה שעובדים איתה
                              3. איך מריצים את זה הלאה
                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חיים אשלג
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #17
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ב בינארי חכם

                                @טופ-שבמתמחים
                                ציינתי את זה כבר

                                1 מנותק
                                1 מנותק
                                123 דג מלוח
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @בינארי-חכם @טופ-שבמתמחים @איש-עייף גם אני מצטרף שזה מסתמא לא יוסיף למחיר, ואני אופטימי גם בענין ועדת הרבנים.
                                ובכל אופן נדון אחרי שנדע איך זה יקרה בפועל...
                                לבינתיים הכל פה ספקולציות.
                                ועוד לא התנדב פה אף מומחה לענות מידיעה או איך לכאורה אפשר (או א"א) לעשות את זה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר