שאלה | איך אפשר לראות את הסיסמא של המחשב מתוך המחשב עצמו (ווינדוס 11)
-
כרגע אני בתוך המחשב אבל אני לא יודע את הסיסמא שלו איך אני יכול לראות את הסיסמא שלו?
אולי אפשרי מלינוקס אם אני מעלה בדיסק און קי?
אשמח לתשובות
הבהרה: אני לא מתכוון לפריצת מחשב וכדומ' ואם השאלה הזאת אסורה בכללי הפורום אז מיד אמחוק אותה או ש @צוות-פיקוח יעשו את זה
תודה רבה@מה-זה-משנה-אה לא משהו שאפשר לעשות מהרגע להרגע.
האופציה היחידה הקלה יחסית זה להריץ סיסמאות מדיסק טכנאים ולקוות שהסיסמה לא קשה מידי -
@דאבל
למה? אני ראיתי בפורום כמה אפשרויות כאלה
עם משתמש מנהל אולי זה אפשרי? -
@דאבל
למה? אני ראיתי בפורום כמה אפשרויות כאלה
עם משתמש מנהל אולי זה אפשרי?@מה-זה-משנה-אה הסיסמה מוצפנת, היא לא שמורה בשום מקום המחשב בצורה שאפשר לראות מהי...
-
@דאבל
קובץ SAM? -
@דאבל
קובץ SAM?@מה-זה-משנה-אה הצפנת Hashing שנשמרת בקובץ SAM
-
@דאבל
קובץ SAM?@מה-זה-משנה-אה נכון
-
כרגע אני בתוך המחשב אבל אני לא יודע את הסיסמא שלו איך אני יכול לראות את הסיסמא שלו?
אולי אפשרי מלינוקס אם אני מעלה בדיסק און קי?
אשמח לתשובות
הבהרה: אני לא מתכוון לפריצת מחשב וכדומ' ואם השאלה הזאת אסורה בכללי הפורום אז מיד אמחוק אותה או ש @צוות-פיקוח יעשו את זה
תודה רבה@מה-זה-משנה-אה גם במשתמש מנהל אפשר רק להחליף את הסיסמה. אם זה מה שאתה רוצה, יש לי מדריך ישן (בספויילר):
תלחץ WIN+X ותבחר ניהול מחשב:

אחרי זה תבחר בצד "Local Users and Groups" ואז "Users":

שם תעשה לחיצה ימנית על המשתמש שאתה רוצה לראות את הסיסמה שלו ותבחר "Set Password...":

באזהרה שתקפוץ בחר "Procead":

הזן את הסיסמה שאתה רוצה, ואז שוב לאימות, ולחץ "OK":

ואז "אישור":

וזהו!
-
@אברהם-גלסר
זה אני יודע
ודרך אגב זה לא רק במשתמש מנהל אלא אפשר לעשות את זה גם בלינוקס -
@מה-זה-משנה-אה גם במשתמש מנהל אפשר רק להחליף את הסיסמה. אם זה מה שאתה רוצה, יש לי מדריך ישן (בספויילר):
תלחץ WIN+X ותבחר ניהול מחשב:

אחרי זה תבחר בצד "Local Users and Groups" ואז "Users":

שם תעשה לחיצה ימנית על המשתמש שאתה רוצה לראות את הסיסמה שלו ותבחר "Set Password...":

באזהרה שתקפוץ בחר "Procead":

הזן את הסיסמה שאתה רוצה, ואז שוב לאימות, ולחץ "OK":

ואז "אישור":

וזהו!
-
@המתעניין1 גם.
-
-
@המתעניין1 מומלץ כן להגדיר קוד כדוגמת 1234 ואח"כ למחוק/לשנות אם רוצים...
בעבר היה גם אפשר דרך
control userpasswords2אבל נראה לי כיום זה כבר לא עובד בווינדוס 11
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

