דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. שאלה | איך אפשר לראות את הסיסמא של המחשב מתוך המחשב עצמו (ווינדוס 11)

שאלה | איך אפשר לראות את הסיסמא של המחשב מתוך המחשב עצמו (ווינדוס 11)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
13 פוסטים 5 כותבים 50 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מה זה משנה אה

    @דאבל
    למה? אני ראיתי בפורום כמה אפשרויות כאלה
    עם משתמש מנהל אולי זה אפשרי?

    דאבלד מנותק
    דאבלד מנותק
    דאבל
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @מה-זה-משנה-אה הסיסמה מוצפנת, היא לא שמורה בשום מקום המחשב בצורה שאפשר לראות מהי...

    arcivaty@gmail.com

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מה זה משנה אה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @דאבל
      קובץ SAM?

      ה דאבלד 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • מ מה זה משנה אה

        @דאבל
        קובץ SAM?

        ה מחובר
        ה מחובר
        המתעניין1
        כתב נערך לאחרונה על ידי המתעניין1
        #6

        @מה-זה-משנה-אה הצפנת Hashing שנשמרת בקובץ SAM

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מה זה משנה אה

          @דאבל
          קובץ SAM?

          דאבלד מנותק
          דאבלד מנותק
          דאבל
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @מה-זה-משנה-אה נכון

          arcivaty@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מה זה משנה אה

            כרגע אני בתוך המחשב אבל אני לא יודע את הסיסמא שלו איך אני יכול לראות את הסיסמא שלו?
            אולי אפשרי מלינוקס אם אני מעלה בדיסק און קי?
            אשמח לתשובות
            הבהרה: אני לא מתכוון לפריצת מחשב וכדומ' ואם השאלה הזאת אסורה בכללי הפורום אז מיד אמחוק אותה או ש @צוות-פיקוח יעשו את זה
            תודה רבה

            אברהם גלסרא מחובר
            אברהם גלסרא מחובר
            אברהם גלסר
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי אברהם גלסר
            #8

            @מה-זה-משנה-אה גם במשתמש מנהל אפשר רק להחליף את הסיסמה. אם זה מה שאתה רוצה, יש לי מדריך ישן (בספויילר):

            תלחץ WIN+X ותבחר ניהול מחשב:
            115b271d-0c05-49ba-a9fa-46c299853813-image.jpeg

            אחרי זה תבחר בצד "Local Users and Groups" ואז "Users":

            358e65a1-bc01-4d1c-aa3b-ced6a5c009ff-image.jpeg

            שם תעשה לחיצה ימנית על המשתמש שאתה רוצה לראות את הסיסמה שלו ותבחר "Set Password...":

            d322f0ec-581c-4252-8739-8fe95be195b1-image.jpeg

            באזהרה שתקפוץ בחר "Procead":

            97601df8-f2fb-408a-8a1d-e94ed78b8c4b-image.jpeg

            הזן את הסיסמה שאתה רוצה, ואז שוב לאימות, ולחץ "OK":

            1d4632d5-f295-4cf0-a3b3-6bd38b86cbd6-image.jpeg

            ואז "אישור":

            15e752f4-2a8f-4d58-b00d-3ad18e4d9777-image.jpeg

            וזהו!

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מה זה משנה אה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @אברהם-גלסר
              זה אני יודע
              ודרך אגב זה לא רק במשתמש מנהל אלא אפשר לעשות את זה גם בלינוקס

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                @מה-זה-משנה-אה גם במשתמש מנהל אפשר רק להחליף את הסיסמה. אם זה מה שאתה רוצה, יש לי מדריך ישן (בספויילר):

                תלחץ WIN+X ותבחר ניהול מחשב:
                115b271d-0c05-49ba-a9fa-46c299853813-image.jpeg

                אחרי זה תבחר בצד "Local Users and Groups" ואז "Users":

                358e65a1-bc01-4d1c-aa3b-ced6a5c009ff-image.jpeg

                שם תעשה לחיצה ימנית על המשתמש שאתה רוצה לראות את הסיסמה שלו ותבחר "Set Password...":

                d322f0ec-581c-4252-8739-8fe95be195b1-image.jpeg

                באזהרה שתקפוץ בחר "Procead":

                97601df8-f2fb-408a-8a1d-e94ed78b8c4b-image.jpeg

                הזן את הסיסמה שאתה רוצה, ואז שוב לאימות, ולחץ "OK":

                1d4632d5-f295-4cf0-a3b3-6bd38b86cbd6-image.jpeg

                ואז "אישור":

                15e752f4-2a8f-4d58-b00d-3ad18e4d9777-image.jpeg

                וזהו!

                ה מחובר
                ה מחובר
                המתעניין1
                כתב נערך לאחרונה על ידי המתעניין1
                #10

                @אברהם-גלסר או בקצרה פתיחת CMD ואז הקלדת

                NET USER USERNAME  *
                

                310813e6-76fe-4c43-8a8a-083ba04eba12-image.jpeg

                אברהם גלסרא 25802 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • ה המתעניין1

                  @אברהם-גלסר או בקצרה פתיחת CMD ואז הקלדת

                  NET USER USERNAME  *
                  

                  310813e6-76fe-4c43-8a8a-083ba04eba12-image.jpeg

                  אברהם גלסרא מחובר
                  אברהם גלסרא מחובר
                  אברהם גלסר
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @המתעניין1 גם.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה המתעניין1

                    @אברהם-גלסר או בקצרה פתיחת CMD ואז הקלדת

                    NET USER USERNAME  *
                    

                    310813e6-76fe-4c43-8a8a-083ba04eba12-image.jpeg

                    25802 מנותק
                    25802 מנותק
                    2580
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @המתעניין1 מומלץ כן להגדיר קוד כדוגמת 1234 ואח"כ למחוק/לשנות אם רוצים...

                    בעבר היה גם אפשר דרך

                    control userpasswords2
                    

                    אבל נראה לי כיום זה כבר לא עובד בווינדוס 11

                    בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • 25802 2580

                      @המתעניין1 מומלץ כן להגדיר קוד כדוגמת 1234 ואח"כ למחוק/לשנות אם רוצים...

                      בעבר היה גם אפשר דרך

                      control userpasswords2
                      

                      אבל נראה לי כיום זה כבר לא עובד בווינדוס 11

                      ה מחובר
                      ה מחובר
                      המתעניין1
                      כתב נערך לאחרונה על ידי המתעניין1
                      #13

                      @2580 אאל"ט אפשרי גם בווינדוס 11 אבל לא על חשבון המשתמש הפעיל אלא על חשבונות אחרים
                      (אין לי עוד משתמשים חוץ מאורח אבל בפשטות גם על חשבון רגיל אפשר)

                      bd1a2c7a-ec80-45df-81b8-b47b86add705-image.jpeg

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר