דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. שאלה | מה הדרישות מערכת האמיתיות להרצת אוצה"ח וקול הלשון בצורה חלקה?

שאלה | מה הדרישות מערכת האמיתיות להרצת אוצה"ח וקול הלשון בצורה חלקה?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
12 פוסטים 8 כותבים 170 צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הנני העניה הנני העני

    שלום

    הנה מייל שקיבלתי מקול הלשון:

    ניתן להשתמש גם במחשב עבור עמדה, אבל אין אפשרות להקים עמדה בבית, רק במקום ציבורי.

    מפרט מינימלי עבור המחשב:

    12LN004UIV ThinkCentre neo 50q Gen 4 Tiny neo 50q G4 - i3-1215U (chipset Intel® SoC Platform) | DOS | 8GB DDR4-3200 (up to 32GB) | 512GB SSD M.2 2280 (Up to two drives, 1x 2.5" HDD 1TB + 1x M.2 SSD 1TB) | Intel UHD Graphics | 3xUSB 3.2 | 1xUSB-C 3.2 | 2xUSB 2.0 | 1xDisplayPort, 1x HDMI 2.1 | WLAN + Bluetooth | RJ45 | Keyboard + Mouse | VESA | 1.11kg | 65W | 3Y

    ולי זה נשמע מופקע לחלוטין
    אנימשתמש במחשב I3 GEN 2 8GB RAM DDR3 עם כרום ווורד והוא עובד חלק
    כמו"כ םגשתי מחשב פחות או יותר אותו מפרט שהריץ אוצה"ח ועבד חלק
    האמנם קול הלשון כזה כבד?!
    אשמח למידע מנסיון
    כי נוצר איזשהו סטנדרט מוגזם כיום
    שכל מחשב לפני 5 שנים כבר לא רלוונטי
    וזה מרגיז אותי
    כי זה ממש לא נכון
    תודה מראש!

    י. פל.י מנותק
    י. פל.י מנותק
    י. פל.
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @הנני-העני כתב:

    כמו"כ םגשתי מחשב פחות או יותר אותו מפרט שהריץ אוצה"ח ועבד חלק

    ראיתי מחשב עם סלרון שהריץ אוצה״ח...

    גאה להיות חלק:
    otzaria.org

    הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י. פל.י י. פל.

      @הנני-העני כתב:

      כמו"כ םגשתי מחשב פחות או יותר אותו מפרט שהריץ אוצה"ח ועבד חלק

      ראיתי מחשב עם סלרון שהריץ אוצה״ח...

      הנני העניה מנותק
      הנני העניה מנותק
      הנני העני
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @י.-פל.
      מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.

      .

      צדיק וטוב לו 0צ י. פל.י 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • הנני העניה הנני העני

        @י.-פל.
        מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.

        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
        צדיק וטוב לו 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @הנני-העני כתב:

        מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.

        אאל"ט גם אוצה"ח מצהירים על דרישות גבוהות.
        זה סוג של כסת"ח.

        הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הנני העניה הנני העני

          שלום

          הנה מייל שקיבלתי מקול הלשון:

          ניתן להשתמש גם במחשב עבור עמדה, אבל אין אפשרות להקים עמדה בבית, רק במקום ציבורי.

          מפרט מינימלי עבור המחשב:

          12LN004UIV ThinkCentre neo 50q Gen 4 Tiny neo 50q G4 - i3-1215U (chipset Intel® SoC Platform) | DOS | 8GB DDR4-3200 (up to 32GB) | 512GB SSD M.2 2280 (Up to two drives, 1x 2.5" HDD 1TB + 1x M.2 SSD 1TB) | Intel UHD Graphics | 3xUSB 3.2 | 1xUSB-C 3.2 | 2xUSB 2.0 | 1xDisplayPort, 1x HDMI 2.1 | WLAN + Bluetooth | RJ45 | Keyboard + Mouse | VESA | 1.11kg | 65W | 3Y

          ולי זה נשמע מופקע לחלוטין
          אנימשתמש במחשב I3 GEN 2 8GB RAM DDR3 עם כרום ווורד והוא עובד חלק
          כמו"כ םגשתי מחשב פחות או יותר אותו מפרט שהריץ אוצה"ח ועבד חלק
          האמנם קול הלשון כזה כבד?!
          אשמח למידע מנסיון
          כי נוצר איזשהו סטנדרט מוגזם כיום
          שכל מחשב לפני 5 שנים כבר לא רלוונטי
          וזה מרגיז אותי
          כי זה ממש לא נכון
          תודה מראש!

          ע מחובר
          ע מחובר
          עומר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @הנני-העני כתב:

          I3 GEN 2

          😲
          זה המחשב שעליו איינשטיין את חקר את האטום?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😂
          2
          • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

            @הנני-העני כתב:

            מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.

            אאל"ט גם אוצה"ח מצהירים על דרישות גבוהות.
            זה סוג של כסת"ח.

            הנני העניה מנותק
            הנני העניה מנותק
            הנני העני
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @צדיק-וטוב-לו-0
            נו לא ענית לי
            האם התנסית במערכת קול הלשון על מחשב כמו שציינתי , חלש שהריץ את המערכת בצורה חלקה?

            .

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הנני העניה הנני העני

              @י.-פל.
              מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.

              י. פל.י מנותק
              י. פל.י מנותק
              י. פל.
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @הנני-העני כתב:

              מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.

              לא דיברתי על קול הלשון, אלא על אוצה״ח.
              אני מאמין שהדרישות מחמירות כדי להקל מהעומס על שירות הלקוחות... ככל שהמחשב טוב וחדש יותר, הסיכוי לבעיות קטן יותר. (ואני מאמין, שכמו נטפרי, פונים אליהם בקשר לבעיות רבות שלא קשורות אליהם).

              גאה להיות חלק:
              otzaria.org

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י. פל.י י. פל.

                @הנני-העני כתב:

                מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.

                לא דיברתי על קול הלשון, אלא על אוצה״ח.
                אני מאמין שהדרישות מחמירות כדי להקל מהעומס על שירות הלקוחות... ככל שהמחשב טוב וחדש יותר, הסיכוי לבעיות קטן יותר. (ואני מאמין, שכמו נטפרי, פונים אליהם בקשר לבעיות רבות שלא קשורות אליהם).

                י מנותק
                י מנותק
                יוסף מאיר וייס
                כתב נערך לאחרונה על ידי יוסף מאיר וייס
                #8

                @י.-פל. כתב:

                אני מאמין שהדרישות מחמירות כדי להקל מהעומס על שירות הלקוחות... ככל שהמחשב טוב וחדש יותר, הסיכוי לבעיות קטן יותר. (ואני מאמין, שכמו נטפרי, פונים אליהם בקשר לבעיות רבות שלא קשורות אליהם).

                למה ללכת למקום כזה
                אולי באמת הם רוצים שהמערכת תעבוד כמו שצריך ולא תבוא בתלונות על תקיעות ואיטיות
                לא בשביל לחסוך זמן אלא באמת מה צריך כדי שירוץ חלק ונורמלי

                הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יוסף מאיר וייס

                  @י.-פל. כתב:

                  אני מאמין שהדרישות מחמירות כדי להקל מהעומס על שירות הלקוחות... ככל שהמחשב טוב וחדש יותר, הסיכוי לבעיות קטן יותר. (ואני מאמין, שכמו נטפרי, פונים אליהם בקשר לבעיות רבות שלא קשורות אליהם).

                  למה ללכת למקום כזה
                  אולי באמת הם רוצים שהמערכת תעבוד כמו שצריך ולא תבוא בתלונות על תקיעות ואיטיות
                  לא בשביל לחסוך זמן אלא באמת מה צריך כדי שירוץ חלק ונורמלי

                  הנני העניה מנותק
                  הנני העניה מנותק
                  הנני העני
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  רבותיי אני לא עכשיו עוסק בעניני סנגוריה על קול הלשון
                  אני מדבר תכלס
                  המחשב הנל שהצגתי בפניכם יחזיק את המערכת הזו בצורה חלקה כן\ לא[ואם לא אז מה המפרט הכי מינמלי שאתם מכירים שכן החזיק טוב]?
                  זה הכל.
                  מי שיודע אשמח שיאמר לי.

                  .

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י מנותק
                    י מנותק
                    יהודה פרי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    צריך מחשב חזק אם אתה רוצה שיוריד מהר כי הוא מוריד כל שיעור מהרשת

                    NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יהודה פרי

                      צריך מחשב חזק אם אתה רוצה שיוריד מהר כי הוא מוריד כל שיעור מהרשת

                      NH.LOCALN מנותק
                      NH.LOCALN מנותק
                      NH.LOCAL
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי NH.LOCAL
                      #11

                      @יהודה-פרי מהירות ההורדה פשוט לא קשורה לאיכות המחשב
                      אולי אם מדובר על מחשב ממש ישן וגרוע יראו השפעה כלשהי על מהירות ההורדה

                      אתר הפרוייקטים שלי!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • צול גאהצ מנותק
                        צול גאהצ מנותק
                        צול גאה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        משום מה לא הזכירו כאן
                        לפחות לפי מה שראיתי ועברתי כמה פעמים
                        עכ"פ אם כבר ציינו אני מושך את דברי בחזרה
                        לגבי אוצ"ח חלק מהתוכנות חסימה {לא סייפר אלא השניה המוכרת אני חושב שהיא המוכרת ביותר ולא יודע לגבי האחרות זו ספציפית אני מכיר}
                        צריכות משאבים רבים
                        ולכן צריך להשקיע כדי שהמחשב לא יהיה איטי מאוד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר