שאלה | מה הדרישות מערכת האמיתיות להרצת אוצה"ח וקול הלשון בצורה חלקה?
-
כמו"כ םגשתי מחשב פחות או יותר אותו מפרט שהריץ אוצה"ח ועבד חלק
ראיתי מחשב עם סלרון שהריץ אוצה״ח...
-
מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.
אאל"ט גם אוצה"ח מצהירים על דרישות גבוהות.
זה סוג של כסת"ח. -
שלום
הנה מייל שקיבלתי מקול הלשון:
ניתן להשתמש גם במחשב עבור עמדה, אבל אין אפשרות להקים עמדה בבית, רק במקום ציבורי.
מפרט מינימלי עבור המחשב:
12LN004UIV ThinkCentre neo 50q Gen 4 Tiny neo 50q G4 - i3-1215U (chipset Intel
SoC Platform) | DOS | 8GB DDR4-3200 (up to 32GB) | 512GB SSD M.2 2280 (Up to two drives, 1x 2.5" HDD 1TB + 1x M.2 SSD 1TB) | Intel UHD Graphics | 3xUSB 3.2 | 1xUSB-C 3.2 | 2xUSB 2.0 | 1xDisplayPort, 1x HDMI 2.1 | WLAN + Bluetooth | RJ45 | Keyboard + Mouse | VESA | 1.11kg | 65W | 3Yולי זה נשמע מופקע לחלוטין
אנימשתמש במחשב I3 GEN 2 8GB RAM DDR3 עם כרום ווורד והוא עובד חלק
כמו"כ םגשתי מחשב פחות או יותר אותו מפרט שהריץ אוצה"ח ועבד חלק
האמנם קול הלשון כזה כבד?!
אשמח למידע מנסיון
כי נוצר איזשהו סטנדרט מוגזם כיום
שכל מחשב לפני 5 שנים כבר לא רלוונטי
וזה מרגיז אותי
כי זה ממש לא נכון
תודה מראש! -
מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.
אאל"ט גם אוצה"ח מצהירים על דרישות גבוהות.
זה סוג של כסת"ח. -
מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.
לא דיברתי על קול הלשון, אלא על אוצה״ח.
אני מאמין שהדרישות מחמירות כדי להקל מהעומס על שירות הלקוחות... ככל שהמחשב טוב וחדש יותר, הסיכוי לבעיות קטן יותר. (ואני מאמין, שכמו נטפרי, פונים אליהם בקשר לבעיות רבות שלא קשורות אליהם). -
מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.
לא דיברתי על קול הלשון, אלא על אוצה״ח.
אני מאמין שהדרישות מחמירות כדי להקל מהעומס על שירות הלקוחות... ככל שהמחשב טוב וחדש יותר, הסיכוי לבעיות קטן יותר. (ואני מאמין, שכמו נטפרי, פונים אליהם בקשר לבעיות רבות שלא קשורות אליהם).אני מאמין שהדרישות מחמירות כדי להקל מהעומס על שירות הלקוחות... ככל שהמחשב טוב וחדש יותר, הסיכוי לבעיות קטן יותר. (ואני מאמין, שכמו נטפרי, פונים אליהם בקשר לבעיות רבות שלא קשורות אליהם).
למה ללכת למקום כזה
אולי באמת הם רוצים שהמערכת תעבוד כמו שצריך ולא תבוא בתלונות על תקיעות ואיטיות
לא בשביל לחסוך זמן אלא באמת מה צריך כדי שירוץ חלק ונורמלי -
אני מאמין שהדרישות מחמירות כדי להקל מהעומס על שירות הלקוחות... ככל שהמחשב טוב וחדש יותר, הסיכוי לבעיות קטן יותר. (ואני מאמין, שכמו נטפרי, פונים אליהם בקשר לבעיות רבות שלא קשורות אליהם).
למה ללכת למקום כזה
אולי באמת הם רוצים שהמערכת תעבוד כמו שצריך ולא תבוא בתלונות על תקיעות ואיטיות
לא בשביל לחסוך זמן אלא באמת מה צריך כדי שירוץ חלק ונורמלי -
משום מה לא הזכירו כאן
לפחות לפי מה שראיתי ועברתי כמה פעמים
עכ"פ אם כבר ציינו אני מושך את דברי בחזרה
לגבי אוצ"ח חלק מהתוכנות חסימה {לא סייפר אלא השניה המוכרת אני חושב שהיא המוכרת ביותר ולא יודע לגבי האחרות זו ספציפית אני מכיר}
צריכות משאבים רבים
ולכן צריך להשקיע כדי שהמחשב לא יהיה איטי מאוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
