בקשת מידע | קו 1700 חינם?
-
@מאיר-יפה זה חינמי
ואכן מקבלים עליה דצי קישורית
אך זה דורש מינימום דקות יחסית לזמן ספציפי (בכמות אסטרונומית- שרק בעלי הקווים הבאמת מצליחים מגיעים לשם) -
-
עד כמה שידוע לי מדובר על 25000 דקות
בכמה זמן? חודשי?
@תלת-פאזי כן
ואני מדגיש שזה לא מידיעה ברורה אלא כך שמעתי מאנשים נאמנים -
עד כמה שידוע לי מדובר על 25000 דקות
בכמה זמן? חודשי?
-
תלת-פאזי כתב:
עד כמה שידוע לי מדובר על 25000 דקות
בכמה זמן? חודשי?
כן
זה ממש לא כזה הרבה!!
@תלת-פאזי לא אמרתי שצריך הרבה אבל ודאי שזה מראה על קו שלא פתח סתם אחד להפגת השיעמום
-
@תלת-פאזי לא אמרתי שצריך הרבה אבל ודאי שזה מראה על קו שלא פתח סתם אחד להפגת השיעמום
-
-
לא אמרתי שצריך הרבה אבל ודאי שזה מראה על קו שלא פתח סתם אחד להפגת השיעמום
אני שמעתי שצריך לזה הרבה מאוד דקות בשביל להתחיל לקבל
אני אומר שזה לא הרבה- כי אצלי בקו חדש של קהילה קטנה ואני אוחז בכ-9,000 דקות- בלי שום מאמץ@תלת-פאזי כדאי שתתקשר לשירות לקוחות שלהם ותברר, זה יעזור לכולנו
-
@תלת-פאזי כדאי שתתקשר לשירות לקוחות שלהם ותברר, זה יעזור לכולנו
@הישיבע-בוחר
הם לא כ"כ מההר ירוצו לפרסם את המידע... -
@הישיבע-בוחר
הם לא כ"כ מההר ירוצו לפרסם את המידע...@3157686
לכאורה זה המקום לברר
ובכ"א ראיתי שגם שמה זה מוזכר

-
@צדיק-0
איני יודע...
בדיוק שלשום מישהו הפחיד אותי שזה עולה כסף, על אף מחאותי הנמרצות שמעולם לא שילמתי... , אך העובדות לא בלבלו אותו!
לגופו של עניין זה לא חינם זה קו שהערך שלו מאוד גבוה לחברות הניתוביה, אם תפתח אצלהם קו שיהיה להם מספיק דקות אז זה שווה להם לתת לך את המספר הזה ואולי אפילו לתת לך עמלות, אבל זה רק בגלל שיש להם רווח עצום מהשיחות הנכנסות שאתה מביא להם.
אם אתה תרצה לרכוש מספר כזה לעצמך (נניח ויש לך חברת תקשורת...) התמחור שלהם די גבוה כיום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות