דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. מערכות IVR - ימות המשיח
  4. בקשת מידע | קו 1700 חינם?

בקשת מידע | קו 1700 חינם?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מערכות IVR - ימות המשיח
17 פוסטים 6 כותבים 107 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צדיק 0צ צדיק 0

    @מאיר-יפה אין חינם בעולם.
    1700 הוא הקידומת היחידה (כמדומני) שעדיין מקבל דמי קישוריות בלי שזה יעלה ללקוח.
    מכיוון שכך אתה יכול לנחש שכל קוי הנייעס למיניהם היו רוצים לקבל את זה, אבל יש לזה עלות מכובדת שרק התייקרה לאחרונה.

    ה מנותק
    ה מנותק
    הנגבי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @צדיק-0
    בלי עלות ללקוח? כלל? בלי כוכביות וט.ל.ח.ים?

    צדיק 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה הנגבי

      @צדיק-0
      בלי עלות ללקוח? כלל? בלי כוכביות וט.ל.ח.ים?

      צדיק 0צ מנותק
      צדיק 0צ מנותק
      צדיק 0
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @הנגבי שילמת פעם לקל קו?

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צדיק 0צ צדיק 0

        @הנגבי שילמת פעם לקל קו?

        ה מנותק
        ה מנותק
        הנגבי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @צדיק-0
        איני יודע...
        בדיוק שלשום מישהו הפחיד אותי שזה עולה כסף, על אף מחאותי הנמרצות שמעולם לא שילמתי... , אך העובדות לא בלבלו אותו!🤡

        צדיק 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מאיר יפה

          האם זה חינם ולכל אחד?

          תלת פאזית מנותק
          תלת פאזית מנותק
          תלת פאזי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @מאיר-יפה זה חינמי
          ואכן מקבלים עליה דצי קישורית
          אך זה דורש מינימום דקות יחסית לזמן ספציפי (בכמות אסטרונומית- שרק בעלי הקווים הבאמת מצליחים מגיעים לשם)

          tlata.gam@gmail.com
          אין לי צ'אט!

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • תלת פאזית תלת פאזי

            @מאיר-יפה זה חינמי
            ואכן מקבלים עליה דצי קישורית
            אך זה דורש מינימום דקות יחסית לזמן ספציפי (בכמות אסטרונומית- שרק בעלי הקווים הבאמת מצליחים מגיעים לשם)

            ה מנותק
            ה מנותק
            הישיבע בוחר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @תלת-פאזי כתב:

            אך זה דורש מינימום דקות יחסית לזמן ספציפי (בכמות אסטרונומית- שרק בעלי הקווים הבאמת מצליחים מגיעים לשם)

            עד כמה שידוע לי מדובר על 25000 דקות

            תלת פאזית 31576863 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ה הישיבע בוחר

              @תלת-פאזי כתב:

              אך זה דורש מינימום דקות יחסית לזמן ספציפי (בכמות אסטרונומית- שרק בעלי הקווים הבאמת מצליחים מגיעים לשם)

              עד כמה שידוע לי מדובר על 25000 דקות

              תלת פאזית מנותק
              תלת פאזית מנותק
              תלת פאזי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @הישיבע-בוחר כתב:

              עד כמה שידוע לי מדובר על 25000 דקות

              בכמה זמן? חודשי?

              tlata.gam@gmail.com
              אין לי צ'אט!

              ה תלת פאזית 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • תלת פאזית תלת פאזי

                @הישיבע-בוחר כתב:

                עד כמה שידוע לי מדובר על 25000 דקות

                בכמה זמן? חודשי?

                ה מנותק
                ה מנותק
                הישיבע בוחר
                כתב נערך לאחרונה על ידי הישיבע בוחר
                #9

                @תלת-פאזי כן
                ואני מדגיש שזה לא מידיעה ברורה אלא כך שמעתי מאנשים נאמנים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • תלת פאזית תלת פאזי

                  @הישיבע-בוחר כתב:

                  עד כמה שידוע לי מדובר על 25000 דקות

                  בכמה זמן? חודשי?

                  תלת פאזית מנותק
                  תלת פאזית מנותק
                  תלת פאזי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  תלת-פאזי כתב:

                  עד כמה שידוע לי מדובר על 25000 דקות

                  בכמה זמן? חודשי?

                  @הישיבע-בוחר כתב:

                  כן

                  זה ממש לא כזה הרבה!!

                  tlata.gam@gmail.com
                  אין לי צ'אט!

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • תלת פאזית תלת פאזי

                    תלת-פאזי כתב:

                    עד כמה שידוע לי מדובר על 25000 דקות

                    בכמה זמן? חודשי?

                    @הישיבע-בוחר כתב:

                    כן

                    זה ממש לא כזה הרבה!!

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הישיבע בוחר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @תלת-פאזי לא אמרתי שצריך הרבה אבל ודאי שזה מראה על קו שלא פתח סתם אחד להפגת השיעמום

                    תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה הישיבע בוחר

                      @תלת-פאזי לא אמרתי שצריך הרבה אבל ודאי שזה מראה על קו שלא פתח סתם אחד להפגת השיעמום

                      תלת פאזית מנותק
                      תלת פאזית מנותק
                      תלת פאזי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @הישיבע-בוחר כתב:

                      לא אמרתי שצריך הרבה אבל ודאי שזה מראה על קו שלא פתח סתם אחד להפגת השיעמום

                      אני שמעתי שצריך לזה הרבה מאוד דקות בשביל להתחיל לקבל
                      אני אומר שזה לא הרבה- כי אצלי בקו חדש של קהילה קטנה ואני אוחז בכ-9,000 דקות- בלי שום מאמץ

                      tlata.gam@gmail.com
                      אין לי צ'אט!

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה הישיבע בוחר

                        @תלת-פאזי כתב:

                        אך זה דורש מינימום דקות יחסית לזמן ספציפי (בכמות אסטרונומית- שרק בעלי הקווים הבאמת מצליחים מגיעים לשם)

                        עד כמה שידוע לי מדובר על 25000 דקות

                        31576863 מנותק
                        31576863 מנותק
                        3157686
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @הישיבע-בוחר כתב:

                        עד כמה שידוע לי מדובר על 25000 דקות

                        אני לא יודע, אבל אני חושב שמדובר בהרבה יותר מזה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • תלת פאזית תלת פאזי

                          @הישיבע-בוחר כתב:

                          לא אמרתי שצריך הרבה אבל ודאי שזה מראה על קו שלא פתח סתם אחד להפגת השיעמום

                          אני שמעתי שצריך לזה הרבה מאוד דקות בשביל להתחיל לקבל
                          אני אומר שזה לא הרבה- כי אצלי בקו חדש של קהילה קטנה ואני אוחז בכ-9,000 דקות- בלי שום מאמץ

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          הישיבע בוחר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @תלת-פאזי כדאי שתתקשר לשירות לקוחות שלהם ותברר, זה יעזור לכולנו

                          31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה הישיבע בוחר

                            @תלת-פאזי כדאי שתתקשר לשירות לקוחות שלהם ותברר, זה יעזור לכולנו

                            31576863 מנותק
                            31576863 מנותק
                            3157686
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @הישיבע-בוחר
                            הם לא כ"כ מההר ירוצו לפרסם את המידע...

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • 31576863 3157686

                              @הישיבע-בוחר
                              הם לא כ"כ מההר ירוצו לפרסם את המידע...

                              ה מנותק
                              ה מנותק
                              הישיבע בוחר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @3157686
                              לכאורה זה המקום לברר
                              ובכ"א ראיתי שגם שמה זה מוזכר
                              צילום מסך 2026-06-25 224401.png

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ה הנגבי

                                @צדיק-0
                                איני יודע...
                                בדיוק שלשום מישהו הפחיד אותי שזה עולה כסף, על אף מחאותי הנמרצות שמעולם לא שילמתי... , אך העובדות לא בלבלו אותו!🤡

                                צדיק 0צ מנותק
                                צדיק 0צ מנותק
                                צדיק 0
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                > @הנגבי כתב:

                                אך העובדות לא בלבלו אותו!

                                לא ניתן למציאות להפריע לנו לראות

                                לגופו של עניין זה לא חינם זה קו שהערך שלו מאוד גבוה לחברות הניתוביה, אם תפתח אצלהם קו שיהיה להם מספיק דקות אז זה שווה להם לתת לך את המספר הזה ואולי אפילו לתת לך עמלות, אבל זה רק בגלל שיש להם רווח עצום מהשיחות הנכנסות שאתה מביא להם.
                                אם אתה תרצה לרכוש מספר כזה לעצמך (נניח ויש לך חברת תקשורת...) התמחור שלהם די גבוה כיום

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר