בקשה | שינוי קוד IMEI בפיג
-
@שר-שלום אשמח לקוד, יש לי טלפון כזה ובינתיים שמתי לו סים סלקום מחוסר ברירה
-
אם יש לך מישהו שיביא לך מארה"ב זה 650 שקל הכי זול, אולם לדעתי המכשיר אינו תומך בכל התדרים הישראלים אני לא בטוח בזה אבל לא התלהבתי על הקליטה שלו בדור 4.
-
אם יש לך מישהו שיביא לך מארה"ב זה 650 שקל הכי זול, אולם לדעתי המכשיר אינו תומך בכל התדרים הישראלים אני לא בטוח בזה אבל לא התלהבתי על הקליטה שלו בדור 4.
-
מישהו קנה לי את הקטן בארה"ב ב220 דולר 220*2.9=638 הגדול לדעתי ממש לא נוח זה כבר יותר מידי, אפילו הקטן תופס המון מקום בכיס.
-
מישהו קנה לי את הקטן בארה"ב ב220 דולר 220*2.9=638 הגדול לדעתי ממש לא נוח זה כבר יותר מידי, אפילו הקטן תופס המון מקום בכיס.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
