בקשה | שינוי קוד IMEI בפיג
-
@שר-שלום כלי נושא - סמן כשאלה - סמן כנפתר
-
ש שר שלום סימן נושא זה כשאלה
-
ש שר שלום סימן נושא זה כנפתר
-
יש לי את הקוד הבעיה שאני לא יודע מה צריך הלאה
יש שם שתי כפתורים שאפשר ללחוץ עליהם ואני לא יודע על מה מבניהם צריך ללחוץ
אשמח מאוד לעזרהפשוט חשבתי שזה עבד וזה חסם לי את הכרטיס
@שר-שלום אשמח לקוד, יש לי טלפון כזה ובינתיים שמתי לו סים סלקום מחוסר ברירה
-
@שר-שלום אשמח לקוד, יש לי טלפון כזה ובינתיים שמתי לו סים סלקום מחוסר ברירה
-
אם יש לך מישהו שיביא לך מארה"ב זה 650 שקל הכי זול, אולם לדעתי המכשיר אינו תומך בכל התדרים הישראלים אני לא בטוח בזה אבל לא התלהבתי על הקליטה שלו בדור 4.
-
אם יש לך מישהו שיביא לך מארה"ב זה 650 שקל הכי זול, אולם לדעתי המכשיר אינו תומך בכל התדרים הישראלים אני לא בטוח בזה אבל לא התלהבתי על הקליטה שלו בדור 4.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
