שאלה | אנטי וירוס avast
-
@חכם-בלילה-1 השתמשת בה פעם? (כלומר אתה אומר מניסיון)
גם אם כן זה לא המקרה הטוב, ואני הראיה.
אולי נפתח ע"ז נושא חדש@123-דג-מלוח
מנסיון -
התוכנה הזו במקרה הטוב:
מאטה את המחשב
מטמאת את הטהור ומטהרת את הטמא
דוחפת לך פרסומות
מציעה תוכנות נוספות כל הזמן
היא לא מגינה מוירוסים
ואם לא די בכך היא משביתה את דיפנדר (כמו כל אנטיוירוס)
שאז אתה חשוף לגמרי ללא כל הגנהבמקרה הפחות טוב זה תראה בפוסט של @es0583292679 ...
אם אתה מרוצה, תהנה בשמחה...
@חכם-בלילה-1 טוב. אנחנו חוזרים לאותה נקודה.
123-דג-מלוח כתב:
יש בפורום הרבה מאד דעות אחרות
אבל ב"ה
123-דג-מלוח כתב:
גם אם כן זה לא המקרה הטוב, ואני הראיה.
ובכל אופן
123-דג-מלוח כתב:
אולי נפתח ע"ז נושא חדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות