דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. שאלה | אנטי וירוס avast

שאלה | אנטי וירוס avast

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
22 פוסטים 6 כותבים 101 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב בטלן

    @טופ-שבמתמחים נכון הורדתי אותו אבל אני רואה שהוא גם עם לוגו של אייווסט
    אז לא הבנתי

    1 מנותק
    1 מנותק
    123 דג מלוח
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #12

    @בטלן

    @בטלן כתב:

    גם עם לוגו של אייווסט

    לא בדקתי אלא מסברא, כנראה זה אמור לסמל את ההסרה שלו.
    מהלוגו ודאי אין מה לחשוש אם הורדת את הקישור הנכון.

    ב תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 1 123 דג מלוח

      @בטלן

      @בטלן כתב:

      גם עם לוגו של אייווסט

      לא בדקתי אלא מסברא, כנראה זה אמור לסמל את ההסרה שלו.
      מהלוגו ודאי אין מה לחשוש אם הורדת את הקישור הנכון.

      ב מנותק
      ב מנותק
      בטלן
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #13

      @123-דג-מלוח היי אבל אתה אוחז שלא חייבים להוריד?

      1 תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ב בטלן

        @123-דג-מלוח היי אבל אתה אוחז שלא חייבים להוריד?

        1 מנותק
        1 מנותק
        123 דג מלוח
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #14

        @בטלן נכון כמו שאמרתי אבל זה לא רלוונטי אם החלטת שכן.

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 1 123 דג מלוח

          @בטלן נכון כמו שאמרתי אבל זה לא רלוונטי אם החלטת שכן.

          ב מנותק
          ב מנותק
          בטלן
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #15

          @123-דג-מלוח אתה חושב שזה לא נכון כל מה שכתוב שם
          זה עליהום רציני?

          1 תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ב בטלן

            @123-דג-מלוח אתה חושב שזה לא נכון כל מה שכתוב שם
            זה עליהום רציני?

            1 מנותק
            1 מנותק
            123 דג מלוח
            כתב נערך לאחרונה על ידי 123 דג מלוח
            #16

            @בטלן אין לי זמן עכשיו להתעכב על זה, אבל חוץ ממקרה אחד שקרה (שהם מכרו מידע) כל השאר זה בין חששות (רחוקים ברובם) לבין דמיונות והמצאות

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 1 123 דג מלוח

              @בטלן אין לי זמן עכשיו להתעכב על זה, אבל חוץ ממקרה אחד שקרה (שהם מכרו מידע) כל השאר זה בין חששות (רחוקים ברובם) לבין דמיונות והמצאות

              ח מנותק
              ח מנותק
              חכם בלילה 1
              כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
              #17

              @123-דג-מלוח

              התוכנה הזו במקרה הטוב:

              מאטה את המחשב
              מטמאת את הטהור ומטהרת את הטמא
              דוחפת לך פרסומות
              מציעה תוכנות נוספות כל הזמן
              היא לא מגינה מוירוסים
              ואם לא די בכך היא משביתה את דיפנדר (כמו כל אנטיוירוס)
              שאז אתה חשוף לגמרי ללא כל הגנה

              במקרה הפחות טוב זה תראה בפוסט של @es0583292679 ...

              אם אתה מרוצה, תהנה בשמחה...

              ב 1 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ח חכם בלילה 1

                @123-דג-מלוח

                התוכנה הזו במקרה הטוב:

                מאטה את המחשב
                מטמאת את הטהור ומטהרת את הטמא
                דוחפת לך פרסומות
                מציעה תוכנות נוספות כל הזמן
                היא לא מגינה מוירוסים
                ואם לא די בכך היא משביתה את דיפנדר (כמו כל אנטיוירוס)
                שאז אתה חשוף לגמרי ללא כל הגנה

                במקרה הפחות טוב זה תראה בפוסט של @es0583292679 ...

                אם אתה מרוצה, תהנה בשמחה...

                ב מנותק
                ב מנותק
                בטלן
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #18

                @חכם-בלילה-1 קראתי את זה עכשיו והתחלחלתי
                הרב 123 וכו' טוען שזה לא בעיה כמו ששם טוענים אבל לא הצלחתי להירגע מדבריו
                אני לא מצליח להבים את בדיוק אוכל להסיר את זה באופן בטוח
                הקישור שיש שם לא עושה יותר מאשר הסרה של התוכנה על ידיה בעצמה ואם החשש הוא שהם לא ישרים
                אז למה שאסמוך על ההסרה שלהם עצמם?

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב בטלן

                  @חכם-בלילה-1 קראתי את זה עכשיו והתחלחלתי
                  הרב 123 וכו' טוען שזה לא בעיה כמו ששם טוענים אבל לא הצלחתי להירגע מדבריו
                  אני לא מצליח להבים את בדיוק אוכל להסיר את זה באופן בטוח
                  הקישור שיש שם לא עושה יותר מאשר הסרה של התוכנה על ידיה בעצמה ואם החשש הוא שהם לא ישרים
                  אז למה שאסמוך על ההסרה שלהם עצמם?

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חכם בלילה 1
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #19

                  @בטלן

                  אם הסרת דרך התוכנה (וזה קצת קשה ומבלבל)
                  די בכך

                  לגבי הפוסט ההוא דיברו חכמים בלשון הבאי ואכמ"ל

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חכם בלילה 1

                    @123-דג-מלוח

                    התוכנה הזו במקרה הטוב:

                    מאטה את המחשב
                    מטמאת את הטהור ומטהרת את הטמא
                    דוחפת לך פרסומות
                    מציעה תוכנות נוספות כל הזמן
                    היא לא מגינה מוירוסים
                    ואם לא די בכך היא משביתה את דיפנדר (כמו כל אנטיוירוס)
                    שאז אתה חשוף לגמרי ללא כל הגנה

                    במקרה הפחות טוב זה תראה בפוסט של @es0583292679 ...

                    אם אתה מרוצה, תהנה בשמחה...

                    1 מנותק
                    1 מנותק
                    123 דג מלוח
                    כתב נערך לאחרונה על ידי 123 דג מלוח
                    #20

                    @חכם-בלילה-1 השתמשת בה פעם? (כלומר אתה אומר מניסיון)
                    גם אם כן זה לא המקרה הטוב, ואני הראיה.
                    אולי נפתח ע"ז נושא חדש

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 1 123 דג מלוח

                      @חכם-בלילה-1 השתמשת בה פעם? (כלומר אתה אומר מניסיון)
                      גם אם כן זה לא המקרה הטוב, ואני הראיה.
                      אולי נפתח ע"ז נושא חדש

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חכם בלילה 1
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #21

                      @123-דג-מלוח
                      מנסיון

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חכם בלילה 1

                        @123-דג-מלוח

                        התוכנה הזו במקרה הטוב:

                        מאטה את המחשב
                        מטמאת את הטהור ומטהרת את הטמא
                        דוחפת לך פרסומות
                        מציעה תוכנות נוספות כל הזמן
                        היא לא מגינה מוירוסים
                        ואם לא די בכך היא משביתה את דיפנדר (כמו כל אנטיוירוס)
                        שאז אתה חשוף לגמרי ללא כל הגנה

                        במקרה הפחות טוב זה תראה בפוסט של @es0583292679 ...

                        אם אתה מרוצה, תהנה בשמחה...

                        1 מנותק
                        1 מנותק
                        123 דג מלוח
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #22

                        @חכם-בלילה-1 טוב. אנחנו חוזרים לאותה נקודה.

                        123-דג-מלוח כתב:

                        יש בפורום הרבה מאד דעות אחרות

                        אבל ב"ה

                        123-דג-מלוח כתב:

                        גם אם כן זה לא המקרה הטוב, ואני הראיה.

                        ובכל אופן

                        123-דג-מלוח כתב:

                        אולי נפתח ע"ז נושא חדש

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר