דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. שאלה | אנטי וירוס avast

שאלה | אנטי וירוס avast

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
22 פוסטים 6 כותבים 91 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב בטלן

    @ישי-ישורון אז לדעתך עדיף שאוריד לגמרי את האנטי וירוס הזה?
    או שאשים איסט

    איסט, ראיתי כתוב באיפה שהוא פה בפורום שאפשר להשיג אותו בחינם פה
    אתה יודע איך?

    ח מחובר
    ח מחובר
    חכם בלילה 1
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @בטלן כתב:

    @ישי-ישורון אז לדעתך עדיף שאוריד לגמרי את האנטי וירוס הזה?

    @בטלן
    כן, וכמה שיותר מהר!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ב בטלן

      @ישי-ישורון אז לדעתך עדיף שאוריד לגמרי את האנטי וירוס הזה?
      או שאשים איסט

      איסט, ראיתי כתוב באיפה שהוא פה בפורום שאפשר להשיג אותו בחינם פה
      אתה יודע איך?

      a.y.f.A מנותק
      a.y.f.A מנותק
      a.y.f.
      כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
      #5

      אז לדעתך עדיף שאוריד לגמרי את האנטי וירוס הזה?

      אם השימושים שלך הם ביתיים פשוטים מספיק לך בהחלט דפנדר מעודכן

      העיקר להיות בשמחה תמיד

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ב מנותק
        ב מנותק
        בטלן
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        תודה ל@חכם-בלילה-1 ל@ישי-ישורון ול@a.y.f.
        מחקתי את Avast
        למעשה האם כדאי גם לשים ESET חינמי
        או שאין צורך.

        והרב @חכם-בלילה-1 אודה לך אם תסביר לי למה כמה שיותר מהר

        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
        😀
        0
        • ב בטלן

          מותקן לי במחשב אנטי וירוס "איווסט פרי"
          והוא כל היום וכל הלילה מעלה לי הודעות מחרידות כל לב על הסכנה שעומדת לפני מפריצות וגניבות וכדו'
          האם יש לחשוש לאיומים שלו, או שהוא סך הכול מתכוון להרוויח כסף?

          והאם בכלל כדאי לעבור לאנטי וירוס אחר?

          תודה לכל העוזרים

          1 מנותק
          1 מנותק
          123 דג מלוח
          כתב נערך לאחרונה על ידי 123 דג מלוח
          #7

          @בטלן אני לא אוהב לעורר דובים ישנים (תעשה חיפוש אווסט בפורום)
          לי יש אוואסט כבר הרבה שנים ואני מרוצה ממנו. אפשר בהגדרות לבטל את כל ההקפצות המיותרות, והדברים שהוא כותב לגבי סיכונים הם נכונים איכשהו אבל כתובים בצורה מאיימת מדי. זה הכל.
          אני מפרגן לך אסט שמוסכם שהוא יותר טוב אבל אם תסתבך עם זה תדע שאתה יכול לחזור לאווסט.
          יש בפורום הרבה מאד דעות אחרות אבל זה מהניסיון שלי וגם בעולם הוא נקרא אחד החינמיים הטובים (ואני מוריד הרבה ומעתיק וכו' ולא נדבקתי בוירוסים ב"ה, רק יש מדי זיהויים שגויים)
          עריכה: באתי להביא לך את הקישור הזה אבל @טופ-שבמתמחים הקדים אותי, שם נמצא עיקר החומר בענין בפורום אבל אם הייתי בזמנו רשום לא הייתי אומר את דעתי שם לכאו' כיון שקשה להתמודד מול טענות שמנוסחות באגרסיביות מדי. כן אשמח להתמודד מול חלק מהטענות בלי דמגוגיות.

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          🙄
          1
          • ב בטלן

            תודה ל@חכם-בלילה-1 ל@ישי-ישורון ול@a.y.f.
            מחקתי את Avast
            למעשה האם כדאי גם לשים ESET חינמי
            או שאין צורך.

            והרב @חכם-בלילה-1 אודה לך אם תסביר לי למה כמה שיותר מהר

            ט מנותק
            ט מנותק
            טופ שבמתמחים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @בטלן כתב:

            והרב @חכם-בלילה-1 אודה לך אם תסביר לי למה כמה שיותר מהר

            עיין כאן

            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ט טופ שבמתמחים

              @בטלן כתב:

              והרב @חכם-בלילה-1 אודה לך אם תסביר לי למה כמה שיותר מהר

              עיין כאן

              ב מנותק
              ב מנותק
              בטלן
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @טופ-שבמתמחים
              טוב קיבלתי חרדות כהגן
              איך אני עושה עכשיו הסרה של זה בצורה שאני יוכל להיות רגוע אחרי זה?

              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב בטלן

                @טופ-שבמתמחים
                טוב קיבלתי חרדות כהגן
                איך אני עושה עכשיו הסרה של זה בצורה שאני יוכל להיות רגוע אחרי זה?

                ט מנותק
                ט מנותק
                טופ שבמתמחים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @בטלן יש שם בפוסט הראשי כלי בשביל זה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 1 123 דג מלוח

                  @בטלן אני לא אוהב לעורר דובים ישנים (תעשה חיפוש אווסט בפורום)
                  לי יש אוואסט כבר הרבה שנים ואני מרוצה ממנו. אפשר בהגדרות לבטל את כל ההקפצות המיותרות, והדברים שהוא כותב לגבי סיכונים הם נכונים איכשהו אבל כתובים בצורה מאיימת מדי. זה הכל.
                  אני מפרגן לך אסט שמוסכם שהוא יותר טוב אבל אם תסתבך עם זה תדע שאתה יכול לחזור לאווסט.
                  יש בפורום הרבה מאד דעות אחרות אבל זה מהניסיון שלי וגם בעולם הוא נקרא אחד החינמיים הטובים (ואני מוריד הרבה ומעתיק וכו' ולא נדבקתי בוירוסים ב"ה, רק יש מדי זיהויים שגויים)
                  עריכה: באתי להביא לך את הקישור הזה אבל @טופ-שבמתמחים הקדים אותי, שם נמצא עיקר החומר בענין בפורום אבל אם הייתי בזמנו רשום לא הייתי אומר את דעתי שם לכאו' כיון שקשה להתמודד מול טענות שמנוסחות באגרסיביות מדי. כן אשמח להתמודד מול חלק מהטענות בלי דמגוגיות.

                  ב מנותק
                  ב מנותק
                  בטלן
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @טופ-שבמתמחים נכון הורדתי אותו אבל אני רואה שהוא גם עם לוגו של אייווסט
                  אז לא הבנתי

                  1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ב בטלן

                    @טופ-שבמתמחים נכון הורדתי אותו אבל אני רואה שהוא גם עם לוגו של אייווסט
                    אז לא הבנתי

                    1 מנותק
                    1 מנותק
                    123 דג מלוח
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @בטלן

                    @בטלן כתב:

                    גם עם לוגו של אייווסט

                    לא בדקתי אלא מסברא, כנראה זה אמור לסמל את ההסרה שלו.
                    מהלוגו ודאי אין מה לחשוש אם הורדת את הקישור הנכון.

                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 1 123 דג מלוח

                      @בטלן

                      @בטלן כתב:

                      גם עם לוגו של אייווסט

                      לא בדקתי אלא מסברא, כנראה זה אמור לסמל את ההסרה שלו.
                      מהלוגו ודאי אין מה לחשוש אם הורדת את הקישור הנכון.

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      בטלן
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @123-דג-מלוח היי אבל אתה אוחז שלא חייבים להוריד?

                      1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב בטלן

                        @123-דג-מלוח היי אבל אתה אוחז שלא חייבים להוריד?

                        1 מנותק
                        1 מנותק
                        123 דג מלוח
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @בטלן נכון כמו שאמרתי אבל זה לא רלוונטי אם החלטת שכן.

                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 1 123 דג מלוח

                          @בטלן נכון כמו שאמרתי אבל זה לא רלוונטי אם החלטת שכן.

                          ב מנותק
                          ב מנותק
                          בטלן
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @123-דג-מלוח אתה חושב שזה לא נכון כל מה שכתוב שם
                          זה עליהום רציני?

                          1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ב בטלן

                            @123-דג-מלוח אתה חושב שזה לא נכון כל מה שכתוב שם
                            זה עליהום רציני?

                            1 מנותק
                            1 מנותק
                            123 דג מלוח
                            כתב נערך לאחרונה על ידי 123 דג מלוח
                            #16

                            @בטלן אין לי זמן עכשיו להתעכב על זה, אבל חוץ ממקרה אחד שקרה (שהם מכרו מידע) כל השאר זה בין חששות (רחוקים ברובם) לבין דמיונות והמצאות

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • 1 123 דג מלוח

                              @בטלן אין לי זמן עכשיו להתעכב על זה, אבל חוץ ממקרה אחד שקרה (שהם מכרו מידע) כל השאר זה בין חששות (רחוקים ברובם) לבין דמיונות והמצאות

                              ח מחובר
                              ח מחובר
                              חכם בלילה 1
                              כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
                              #17

                              @123-דג-מלוח

                              התוכנה הזו במקרה הטוב:

                              מאטה את המחשב
                              מטמאת את הטהור ומטהרת את הטמא
                              דוחפת לך פרסומות
                              מציעה תוכנות נוספות כל הזמן
                              היא לא מגינה מוירוסים
                              ואם לא די בכך היא משביתה את דיפנדר (כמו כל אנטיוירוס)
                              שאז אתה חשוף לגמרי ללא כל הגנה

                              במקרה הפחות טוב זה תראה בפוסט של @es0583292679 ...

                              אם אתה מרוצה, תהנה בשמחה...

                              ב 1 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חכם בלילה 1

                                @123-דג-מלוח

                                התוכנה הזו במקרה הטוב:

                                מאטה את המחשב
                                מטמאת את הטהור ומטהרת את הטמא
                                דוחפת לך פרסומות
                                מציעה תוכנות נוספות כל הזמן
                                היא לא מגינה מוירוסים
                                ואם לא די בכך היא משביתה את דיפנדר (כמו כל אנטיוירוס)
                                שאז אתה חשוף לגמרי ללא כל הגנה

                                במקרה הפחות טוב זה תראה בפוסט של @es0583292679 ...

                                אם אתה מרוצה, תהנה בשמחה...

                                ב מנותק
                                ב מנותק
                                בטלן
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @חכם-בלילה-1 קראתי את זה עכשיו והתחלחלתי
                                הרב 123 וכו' טוען שזה לא בעיה כמו ששם טוענים אבל לא הצלחתי להירגע מדבריו
                                אני לא מצליח להבים את בדיוק אוכל להסיר את זה באופן בטוח
                                הקישור שיש שם לא עושה יותר מאשר הסרה של התוכנה על ידיה בעצמה ואם החשש הוא שהם לא ישרים
                                אז למה שאסמוך על ההסרה שלהם עצמם?

                                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ב בטלן

                                  @חכם-בלילה-1 קראתי את זה עכשיו והתחלחלתי
                                  הרב 123 וכו' טוען שזה לא בעיה כמו ששם טוענים אבל לא הצלחתי להירגע מדבריו
                                  אני לא מצליח להבים את בדיוק אוכל להסיר את זה באופן בטוח
                                  הקישור שיש שם לא עושה יותר מאשר הסרה של התוכנה על ידיה בעצמה ואם החשש הוא שהם לא ישרים
                                  אז למה שאסמוך על ההסרה שלהם עצמם?

                                  ח מחובר
                                  ח מחובר
                                  חכם בלילה 1
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @בטלן

                                  אם הסרת דרך התוכנה (וזה קצת קשה ומבלבל)
                                  די בכך

                                  לגבי הפוסט ההוא דיברו חכמים בלשון הבאי ואכמ"ל

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ח חכם בלילה 1

                                    @123-דג-מלוח

                                    התוכנה הזו במקרה הטוב:

                                    מאטה את המחשב
                                    מטמאת את הטהור ומטהרת את הטמא
                                    דוחפת לך פרסומות
                                    מציעה תוכנות נוספות כל הזמן
                                    היא לא מגינה מוירוסים
                                    ואם לא די בכך היא משביתה את דיפנדר (כמו כל אנטיוירוס)
                                    שאז אתה חשוף לגמרי ללא כל הגנה

                                    במקרה הפחות טוב זה תראה בפוסט של @es0583292679 ...

                                    אם אתה מרוצה, תהנה בשמחה...

                                    1 מנותק
                                    1 מנותק
                                    123 דג מלוח
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי 123 דג מלוח
                                    #20

                                    @חכם-בלילה-1 השתמשת בה פעם? (כלומר אתה אומר מניסיון)
                                    גם אם כן זה לא המקרה הטוב, ואני הראיה.
                                    אולי נפתח ע"ז נושא חדש

                                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 1 123 דג מלוח

                                      @חכם-בלילה-1 השתמשת בה פעם? (כלומר אתה אומר מניסיון)
                                      גם אם כן זה לא המקרה הטוב, ואני הראיה.
                                      אולי נפתח ע"ז נושא חדש

                                      ח מחובר
                                      ח מחובר
                                      חכם בלילה 1
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      @123-דג-מלוח
                                      מנסיון

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ח חכם בלילה 1

                                        @123-דג-מלוח

                                        התוכנה הזו במקרה הטוב:

                                        מאטה את המחשב
                                        מטמאת את הטהור ומטהרת את הטמא
                                        דוחפת לך פרסומות
                                        מציעה תוכנות נוספות כל הזמן
                                        היא לא מגינה מוירוסים
                                        ואם לא די בכך היא משביתה את דיפנדר (כמו כל אנטיוירוס)
                                        שאז אתה חשוף לגמרי ללא כל הגנה

                                        במקרה הפחות טוב זה תראה בפוסט של @es0583292679 ...

                                        אם אתה מרוצה, תהנה בשמחה...

                                        1 מנותק
                                        1 מנותק
                                        123 דג מלוח
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @חכם-בלילה-1 טוב. אנחנו חוזרים לאותה נקודה.

                                        123-דג-מלוח כתב:

                                        יש בפורום הרבה מאד דעות אחרות

                                        אבל ב"ה

                                        123-דג-מלוח כתב:

                                        גם אם כן זה לא המקרה הטוב, ואני הראיה.

                                        ובכל אופן

                                        123-דג-מלוח כתב:

                                        אולי נפתח ע"ז נושא חדש

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר