שאלה | אנטי וירוס avast
-
מותקן לי במחשב אנטי וירוס "איווסט פרי"
והוא כל היום וכל הלילה מעלה לי הודעות מחרידות כל לב על הסכנה שעומדת לפני מפריצות וגניבות וכדו'
האם יש לחשוש לאיומים שלו, או שהוא סך הכול מתכוון להרוויח כסף?והאם בכלל כדאי לעבור לאנטי וירוס אחר?
תודה לכל העוזרים
@בטלן אם כבר אנטי וירוס עדיף ESET. ולהמלצת הרבה טכנאים די והותר האנטי וירוס של ווינדוס [דיפנדר]
-
@בטלן אם כבר אנטי וירוס עדיף ESET. ולהמלצת הרבה טכנאים די והותר האנטי וירוס של ווינדוס [דיפנדר]
@ישי-ישורון אז לדעתך עדיף שאוריד לגמרי את האנטי וירוס הזה?
או שאשים איסטאיסט, ראיתי כתוב באיפה שהוא פה בפורום שאפשר להשיג אותו בחינם פה
אתה יודע איך? -
@ישי-ישורון אז לדעתך עדיף שאוריד לגמרי את האנטי וירוס הזה?
או שאשים איסטאיסט, ראיתי כתוב באיפה שהוא פה בפורום שאפשר להשיג אותו בחינם פה
אתה יודע איך?@ישי-ישורון אז לדעתך עדיף שאוריד לגמרי את האנטי וירוס הזה?
@בטלן
כן, וכמה שיותר מהר! -
@ישי-ישורון אז לדעתך עדיף שאוריד לגמרי את האנטי וירוס הזה?
או שאשים איסטאיסט, ראיתי כתוב באיפה שהוא פה בפורום שאפשר להשיג אותו בחינם פה
אתה יודע איך? -
תודה ל@חכם-בלילה-1 ל@ישי-ישורון ול@a.y.f.
מחקתי את Avast
למעשה האם כדאי גם לשים ESET חינמי
או שאין צורך.והרב @חכם-בלילה-1 אודה לך אם תסביר לי למה כמה שיותר מהר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות