דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. בירור | האם יש אופציה לעבור מסים שאני משלם כל חודש לטוקמן?

בירור | האם יש אופציה לעבור מסים שאני משלם כל חודש לטוקמן?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
17 פוסטים 7 כותבים 86 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y yosef_h

    יש לי סים לא כשר שב"ה איני משתמש בו היום ותר מידי אני מחפש או תוכנית שסגנון 10 ש"ח,
    או לעבור לטוקמן כי אני כן צריך SMS כי כמה אתרים שהמספר שלי רשום שם,
    אז אני אשמח לעצה תודה רבה.

    מחנה ידידיםמ מנותק
    מחנה ידידיםמ מנותק
    מחנה ידידים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @yosef_h יש לך ב019 15 ש"ח לכל החיים
    1000 דק' שיחה ו1000 הודעות בחודש.

    Y 0 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

      @yosef_h יש לך ב019 15 ש"ח לכל החיים
      1000 דק' שיחה ו1000 הודעות בחודש.

      Y מחובר
      Y מחובר
      yosef_h
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @מחנה-ידידים זה כולל כמה גיגה של איטרנט?

      מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Y yosef_h

        @מחנה-ידידים זה כולל כמה גיגה של איטרנט?

        מחנה ידידיםמ מנותק
        מחנה ידידיםמ מנותק
        מחנה ידידים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @yosef_h לא

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

          @yosef_h לא

          Y מחובר
          Y מחובר
          yosef_h
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @מחנה-ידידים אתה מכיר כזה סגנון תוכנית רק עם כמה גיגה?

          מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y yosef_h

            @מחנה-ידידים אתה מכיר כזה סגנון תוכנית רק עם כמה גיגה?

            מחנה ידידיםמ מנותק
            מחנה ידידיםמ מנותק
            מחנה ידידים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @yosef_h לא בדקתי אחרות. זה מה יש לי.

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

              @yosef_h לא בדקתי אחרות. זה מה יש לי.

              Y מחובר
              Y מחובר
              yosef_h
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @מחנה-ידידים אה אוקי תודה,
              מחפש אם אני משלם כמה שקלים שיהיה כמה גיגה לוויז

              T תגובה 1 תגובה אחרונה
              😀
              0
              • Y yosef_h

                @מחנה-ידידים אה אוקי תודה,
                מחפש אם אני משלם כמה שקלים שיהיה כמה גיגה לוויז

                T מנותק
                T מנותק
                Tיו_
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @yosef_h זה הכי זול שאני מצאתי אצל המשווק תוכניות שלי
                0b9d9861-efb4-4e03-9b63-b5e796fc2b3f-image.jpeg

                Y ל 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • T Tיו_

                  @yosef_h זה הכי זול שאני מצאתי אצל המשווק תוכניות שלי
                  0b9d9861-efb4-4e03-9b63-b5e796fc2b3f-image.jpeg

                  Y מחובר
                  Y מחובר
                  yosef_h
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @Tיו_ אני יודע זה התוכנית שלי
                  נמאס לי לשלם כל חודש כסף שהשימוש שלי הכי מנימילי שיש..

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                    @yosef_h יש לך ב019 15 ש"ח לכל החיים
                    1000 דק' שיחה ו1000 הודעות בחודש.

                    0 מנותק
                    0 מנותק
                    0772637000
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @מחנה-ידידים כתב:

                    yosef_h יש לך ב019 15 ש"ח לכל החיים
                    1000 דק' שיחה ו1000 הודעות בחודש.

                    יש חבילה של 10 ₪ בחודש ב019 עם 100 MB גלישה חודשית
                    1000369317.png

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 0 0772637000

                      @מחנה-ידידים כתב:

                      yosef_h יש לך ב019 15 ש"ח לכל החיים
                      1000 דק' שיחה ו1000 הודעות בחודש.

                      יש חבילה של 10 ₪ בחודש ב019 עם 100 MB גלישה חודשית
                      1000369317.png

                      Y מחובר
                      Y מחובר
                      yosef_h
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @0772637000 100 מגה בית? זה כלום לא?

                      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Y yosef_h

                        @0772637000 100 מגה בית? זה כלום לא?

                        ל מנותק
                        ל מנותק
                        לנציצ
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @yosef_h ומה עם זה??
                        5ae282e8-2e9c-4ff2-8b5e-4c9d46f5ab6f-image.jpeg

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ל לנציצ

                          @yosef_h ומה עם זה??
                          5ae282e8-2e9c-4ff2-8b5e-4c9d46f5ab6f-image.jpeg

                          Y מחובר
                          Y מחובר
                          yosef_h
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @לנציצ אני לא יודע נטפרי שלחו לי את זה לבדיקה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Y yosef_h

                            יש לי סים לא כשר שב"ה איני משתמש בו היום ותר מידי אני מחפש או תוכנית שסגנון 10 ש"ח,
                            או לעבור לטוקמן כי אני כן צריך SMS כי כמה אתרים שהמספר שלי רשום שם,
                            אז אני אשמח לעצה תודה רבה.

                            K מנותק
                            K מנותק
                            K.O.G
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @yosef_h כתב:

                            או לעבור לטוקמן כי אני כן צריך SMS כי כמה אתרים שהמספר שלי רשום שם,

                            אם הבעיה שלך היא רק SMS תוכל לנייד את המספר לימות המשיח בשירות וירטואל + רק תקח בחשבון את הפרסומות שיש שם , קח בחשבון שלפעמים לא תמיד יש בעיות עם קבלת SMS לפעמים לא מגיע מספקים מסויימים
                            https://call2all.co.il/SignUp/init?configCode=VP_NP_MRK_FREE&site=ymta&lang=he

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • K K.O.G

                              @yosef_h כתב:

                              או לעבור לטוקמן כי אני כן צריך SMS כי כמה אתרים שהמספר שלי רשום שם,

                              אם הבעיה שלך היא רק SMS תוכל לנייד את המספר לימות המשיח בשירות וירטואל + רק תקח בחשבון את הפרסומות שיש שם , קח בחשבון שלפעמים לא תמיד יש בעיות עם קבלת SMS לפעמים לא מגיע מספקים מסויימים
                              https://call2all.co.il/SignUp/init?configCode=VP_NP_MRK_FREE&site=ymta&lang=he

                              Y מחובר
                              Y מחובר
                              yosef_h
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @K.O.G אוקי תודה,
                              אני מעדיף אופציה אחרת,
                              מקווה שיהיה לי סעייתה דישמייה גם בזה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • T Tיו_

                                @yosef_h זה הכי זול שאני מצאתי אצל המשווק תוכניות שלי
                                0b9d9861-efb4-4e03-9b63-b5e796fc2b3f-image.jpeg

                                ל מנותק
                                ל מנותק
                                לב טוב
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @Tיו_ כיום זה 170 ג'יגה באותו המחיר!
                                בדוק את זה. יתכן ואתה יכול לקבל עוד 20 ג'יגה בלי להוסיף תשלום.

                                אגב, בלי קשר לכאן,
                                שוב מתסכל כ''כ הפרש המחיר המטורף בין המסלולים שאינם כשרים
                                לבין המסלולים הכשרים.

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ל לב טוב

                                  @Tיו_ כיום זה 170 ג'יגה באותו המחיר!
                                  בדוק את זה. יתכן ואתה יכול לקבל עוד 20 ג'יגה בלי להוסיף תשלום.

                                  אגב, בלי קשר לכאן,
                                  שוב מתסכל כ''כ הפרש המחיר המטורף בין המסלולים שאינם כשרים
                                  לבין המסלולים הכשרים.

                                  Y מחובר
                                  Y מחובר
                                  yosef_h
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @לב-טוב זה באסה כי אני משלם כסף כל חודש על סים שבחודש טוב יורד לי גג 5 גיגה,
                                  אבל מחפש מחיר טוב אין לי טעם לשלם 20 שח שזה עדיין כסף,
                                  בזמן שאני משלם לקו 25.9 ל150 גיגה מרגיש ניצול למרות שאני לא משתמש בזה
                                  מבין?
                                  אני מחפש סגנון 5 10 גיגה ב10 15 שח לחודש כמובן SMS ושיחות וזהו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר