בירור | האם יש אופציה לעבור מסים שאני משלם כל חודש לטוקמן?
-
@מחנה-ידידים זה כולל כמה גיגה של איטרנט?
@yosef_h לא
-
@yosef_h לא
@מחנה-ידידים אתה מכיר כזה סגנון תוכנית רק עם כמה גיגה?
-
@מחנה-ידידים אתה מכיר כזה סגנון תוכנית רק עם כמה גיגה?
@yosef_h לא בדקתי אחרות. זה מה יש לי.
-
@yosef_h לא בדקתי אחרות. זה מה יש לי.
@מחנה-ידידים אה אוקי תודה,
מחפש אם אני משלם כמה שקלים שיהיה כמה גיגה לוויז -
@מחנה-ידידים אה אוקי תודה,
מחפש אם אני משלם כמה שקלים שיהיה כמה גיגה לוויז -
@yosef_h יש לך ב019 15 ש"ח לכל החיים
1000 דק' שיחה ו1000 הודעות בחודש.yosef_h יש לך ב019 15 ש"ח לכל החיים
1000 דק' שיחה ו1000 הודעות בחודש.יש חבילה של 10 ₪ בחודש ב019 עם 100 MB גלישה חודשית

-
yosef_h יש לך ב019 15 ש"ח לכל החיים
1000 דק' שיחה ו1000 הודעות בחודש.יש חבילה של 10 ₪ בחודש ב019 עם 100 MB גלישה חודשית

@0772637000 100 מגה בית? זה כלום לא?
-
@0772637000 100 מגה בית? זה כלום לא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

