בירור | אפליקציה לא נפתחת בגלל בעיית רוט
-
@שניאור-שמח לא מצאתי כלום
@שמשון-לוי ערכתי את ההודעה
חיפשת את זה?
׳הסתרת רוט׳ לא הסרה -
@שמשון-לוי ערכתי את ההודעה
חיפשת את זה?
׳הסתרת רוט׳ לא הסרה@שניאור-שמח וואי אני מסתבך כי ה magisk לא נפתח לי והוא לא נותן לי לעדכן
-
@שניאור-שמח וואי אני מסתבך כי ה magisk לא נפתח לי והוא לא נותן לי לעדכן
@שמשון-לוי אז תנסה לעשות את המדריך הזה
ואז להמשיך -
@שמשון-לוי אז תנסה לעשות את המדריך הזה
ואז להמשיך@שניאור-שמח
זה מה שזה עושה -
@שניאור-שמח
זה מה שזה עושה@שמשון-לוי תנסה לעשות משהו אחר:
תתקין את המנהל mt שיש שם
תחפש שם את המגיסק המותקן לך (אם אתה לא מצליח אני אסביר לך)
תלחץ עליו ארוך ותמחק אותואם עובד מה טוב, אם לא, בעיה
ואז אם זה עובד תתקין את המגיסק שהוא העלה, ותמשיך במדריך של ההסתרה -
@שמשון-לוי תנסה לעשות משהו אחר:
תתקין את המנהל mt שיש שם
תחפש שם את המגיסק המותקן לך (אם אתה לא מצליח אני אסביר לך)
תלחץ עליו ארוך ותמחק אותואם עובד מה טוב, אם לא, בעיה
ואז אם זה עובד תתקין את המגיסק שהוא העלה, ותמשיך במדריך של ההסתרה@שניאור-שמח חיפשתי ב mt magisk וזה נתן לי רק את הקבצים APK שהורדתי
-
@שניאור-שמח חיפשתי ב mt magisk וזה נתן לי רק את הקבצים APK שהורדתי
-
@שמשון-לוי תלחץ על המגיסק עם הגרסה 23, ואץ תראה שם את הנתיב של האפליקציה (משהו system<priv app)
ואז תמחק את האפליקציה -
@שמשון-לוי תלחץ על המגיסק עם הגרסה 23, ואץ תראה שם את הנתיב של האפליקציה (משהו system<priv app)
ואז תמחק את האפליקציה@שניאור-שמח זה קובץ APK לא האפליקציה עצמה
-
@שניאור-שמח זה קובץ APK לא האפליקציה עצמה
@שניאור-שמח זה קובץ APK לא האפליקציה עצמה
Apk זה האפליקציה עצמה
-
@שניאור-שמח זה קובץ APK לא האפליקציה עצמה
Apk זה האפליקציה עצמה
@שניאור-שמח מחקתי וכשניסיתי לפתוח את הApk שהורדתי זה עדיין עשה לי עדכן כאילו ש אפליקציה עדיין קיימת ואא להתקין כי זה מנתגש עם חבילה קיימת
-
@שניאור-שמח מחקתי וכשניסיתי לפתוח את הApk שהורדתי זה עדיין עשה לי עדכן כאילו ש אפליקציה עדיין קיימת ואא להתקין כי זה מנתגש עם חבילה קיימת
@שמשון-לוי תיכנס לנתיב סיסטם>סיסטם פריו אפפ
תראה אם היא עדיין נמצאת שם -
@שמשון-לוי תיכנס לנתיב סיסטם>סיסטם פריו אפפ
תראה אם היא עדיין נמצאת שם@שניאור-שמח יש רק את זה מחקתי וזה לא נמחק

-
@שניאור-שמח יש רק את זה מחקתי וזה לא נמחק

@שמשון-לוי בתוך התיקייה אין כלום?
אם כן, תנסה לבצע הפעלה מחדש למכשיר ואז להתקין -
@שמשון-לוי בתוך התיקייה אין כלום?
אם כן, תנסה לבצע הפעלה מחדש למכשיר ואז להתקין@שניאור-שמח עדיין מראה שהאפליקציה מותקנת אה ופתאום האפליקציה נמצאת במסך בית
-
@שניאור-שמח עדיין מראה שהאפליקציה מותקנת אה ופתאום האפליקציה נמצאת במסך בית
@שמשון-לוי אז תמחק אותה
ואז תתקין -
@שמשון-לוי אז תמחק אותה
ואז תתקין@שניאור-שמח זהו הצלחתי נפתח לי עכשיו מה אני עושה

-
@שניאור-שמח זהו הצלחתי נפתח לי עכשיו מה אני עושה

@שמשון-לוי זהו, עכשיו תמשיך במדריך של ההסתרה
-
@שמשון-לוי זהו, עכשיו תמשיך במדריך של ההסתרה
@שניאור-שמח הצלחתי תודה רבה רבה ממש עזרת לי
-
@שניאור-שמח הצלחתי תודה רבה רבה ממש עזרת לי
@שמשון-לוי שמח לשמוע..
תסמן את הנושא כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
