דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. אופן השימוש בפורום
  4. בקשה | האם עדיין מותר לא להסכים?

בקשה | האם עדיין מותר לא להסכים?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אופן השימוש בפורום
8 פוסטים 6 כותבים 133 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • pcinfogmachP מנותק
    pcinfogmachP מנותק
    pcinfogmach
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    קודם כול, חשוב לי להדגיש שזו תחושה אישית שלי, וייתכן שהיא מושפעת גם מהבדלי תרבות או מתפיסות שונות.

    אני נתקל לא פעם בתופעה שבה אדם מביע הסתייגות או ביקורת עניינית, ומיד קופצים עליו כמה אנשים ומבטלים את דבריו, כאילו עצם העובדה שהעז להציג עמדה שונה כבר הופכת אותו לבלתי לגיטימי.

    על מה אני מדבר?

    בעיקר על שני נושאים שחוזרים שוב ושוב: זכויות יוצרים והשימוש בבינה מלאכותית.

    בכל הקשור לזכויות יוצרים, נראה שיש אנשים שנפגעים מאוד מכך שאני ואחרים מסרבים אפילו לשקול פעולות מסוימות. האם אסור לנו להסתייג מרעיונות כמו העתקה, סריקה או עקיפת מגבלות שנועדו להגן על יצירה וקניין רוחני? האם אסור לנו לומר שדברים כאלה אינם מתיישבים עם הערכים שלנו?

    באופן דומה, כאשר מישהו מביע הסתייגות משימוש מופרז ובלתי מבוקר בבינה מלאכותית, התגובה לעיתים אינה דיון ענייני אלא ניסיון לבטל את עצם הביקורת. כאילו כל מי שמצביע על מגבלות, סיכונים או חסרונות של הטכנולוגיה הוא בהכרח מתנגד לקדמה. בעיניי, אפשר להכיר ביתרונות העצומים של הבינה המלאכותית ובו בזמן להודות שיש לה גם מגבלות ושיש מקום לשימוש מושכל ואחראי בה.

    מה שמפריע לי במיוחד הוא הגישה שלפיה מי שבוחר להציב לעצמו גבולות או לפעול מתוך שיקולים ערכיים מיד נתפס כ"פראייר" או כמי שאינו מבין את המציאות. לא כל מי שמכבד זכויות יוצרים הוא נאיבי, ולא כל מי שמזהיר מפני הסתמכות מופרזת על בינה מלאכותית הוא מתנגד לטכנולוגיה.

    הייתי שמח לראות יותר מקום לשיח מכבד, שבו אפשר להביע עמדה ערכית או מקצועית גם אם אינה מקובלת על כולם, מבלי להיתקל מיד בזלזול, בביטול או בהתקפות אישיות. דיון אמיתי מתחיל דווקא במקום שבו אנשים מוכנים להקשיב לטענות, גם כאשר הן אינן תואמות את עמדתם המוקדמת.

    גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

    ז V י 3 תגובות תגובה אחרונה
    🙏
    14
    • pcinfogmachP pcinfogmach

      קודם כול, חשוב לי להדגיש שזו תחושה אישית שלי, וייתכן שהיא מושפעת גם מהבדלי תרבות או מתפיסות שונות.

      אני נתקל לא פעם בתופעה שבה אדם מביע הסתייגות או ביקורת עניינית, ומיד קופצים עליו כמה אנשים ומבטלים את דבריו, כאילו עצם העובדה שהעז להציג עמדה שונה כבר הופכת אותו לבלתי לגיטימי.

      על מה אני מדבר?

      בעיקר על שני נושאים שחוזרים שוב ושוב: זכויות יוצרים והשימוש בבינה מלאכותית.

      בכל הקשור לזכויות יוצרים, נראה שיש אנשים שנפגעים מאוד מכך שאני ואחרים מסרבים אפילו לשקול פעולות מסוימות. האם אסור לנו להסתייג מרעיונות כמו העתקה, סריקה או עקיפת מגבלות שנועדו להגן על יצירה וקניין רוחני? האם אסור לנו לומר שדברים כאלה אינם מתיישבים עם הערכים שלנו?

      באופן דומה, כאשר מישהו מביע הסתייגות משימוש מופרז ובלתי מבוקר בבינה מלאכותית, התגובה לעיתים אינה דיון ענייני אלא ניסיון לבטל את עצם הביקורת. כאילו כל מי שמצביע על מגבלות, סיכונים או חסרונות של הטכנולוגיה הוא בהכרח מתנגד לקדמה. בעיניי, אפשר להכיר ביתרונות העצומים של הבינה המלאכותית ובו בזמן להודות שיש לה גם מגבלות ושיש מקום לשימוש מושכל ואחראי בה.

      מה שמפריע לי במיוחד הוא הגישה שלפיה מי שבוחר להציב לעצמו גבולות או לפעול מתוך שיקולים ערכיים מיד נתפס כ"פראייר" או כמי שאינו מבין את המציאות. לא כל מי שמכבד זכויות יוצרים הוא נאיבי, ולא כל מי שמזהיר מפני הסתמכות מופרזת על בינה מלאכותית הוא מתנגד לטכנולוגיה.

      הייתי שמח לראות יותר מקום לשיח מכבד, שבו אפשר להביע עמדה ערכית או מקצועית גם אם אינה מקובלת על כולם, מבלי להיתקל מיד בזלזול, בביטול או בהתקפות אישיות. דיון אמיתי מתחיל דווקא במקום שבו אנשים מוכנים להקשיב לטענות, גם כאשר הן אינן תואמות את עמדתם המוקדמת.

      ז מנותק
      ז מנותק
      זאב לבן
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😂 🙄
      0
      • O מנותק
        O מנותק
        orii
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        מילים כדורבנות, כל מילה בסלע, תודה שהעלית את הנושא, וחבל שאני עדין לא יכול לעשות לייק

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • pcinfogmachP pcinfogmach

          קודם כול, חשוב לי להדגיש שזו תחושה אישית שלי, וייתכן שהיא מושפעת גם מהבדלי תרבות או מתפיסות שונות.

          אני נתקל לא פעם בתופעה שבה אדם מביע הסתייגות או ביקורת עניינית, ומיד קופצים עליו כמה אנשים ומבטלים את דבריו, כאילו עצם העובדה שהעז להציג עמדה שונה כבר הופכת אותו לבלתי לגיטימי.

          על מה אני מדבר?

          בעיקר על שני נושאים שחוזרים שוב ושוב: זכויות יוצרים והשימוש בבינה מלאכותית.

          בכל הקשור לזכויות יוצרים, נראה שיש אנשים שנפגעים מאוד מכך שאני ואחרים מסרבים אפילו לשקול פעולות מסוימות. האם אסור לנו להסתייג מרעיונות כמו העתקה, סריקה או עקיפת מגבלות שנועדו להגן על יצירה וקניין רוחני? האם אסור לנו לומר שדברים כאלה אינם מתיישבים עם הערכים שלנו?

          באופן דומה, כאשר מישהו מביע הסתייגות משימוש מופרז ובלתי מבוקר בבינה מלאכותית, התגובה לעיתים אינה דיון ענייני אלא ניסיון לבטל את עצם הביקורת. כאילו כל מי שמצביע על מגבלות, סיכונים או חסרונות של הטכנולוגיה הוא בהכרח מתנגד לקדמה. בעיניי, אפשר להכיר ביתרונות העצומים של הבינה המלאכותית ובו בזמן להודות שיש לה גם מגבלות ושיש מקום לשימוש מושכל ואחראי בה.

          מה שמפריע לי במיוחד הוא הגישה שלפיה מי שבוחר להציב לעצמו גבולות או לפעול מתוך שיקולים ערכיים מיד נתפס כ"פראייר" או כמי שאינו מבין את המציאות. לא כל מי שמכבד זכויות יוצרים הוא נאיבי, ולא כל מי שמזהיר מפני הסתמכות מופרזת על בינה מלאכותית הוא מתנגד לטכנולוגיה.

          הייתי שמח לראות יותר מקום לשיח מכבד, שבו אפשר להביע עמדה ערכית או מקצועית גם אם אינה מקובלת על כולם, מבלי להיתקל מיד בזלזול, בביטול או בהתקפות אישיות. דיון אמיתי מתחיל דווקא במקום שבו אנשים מוכנים להקשיב לטענות, גם כאשר הן אינן תואמות את עמדתם המוקדמת.

          V מנותק
          V מנותק
          vibe_coder
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @pcinfogmach כבר אסור לחלוק על בינה מלאכותית ! (אף שכתוב בכל מקום שיכולה לטעות 🙄 )

          O תגובה 1 תגובה אחרונה
          😂
          0
          • V vibe_coder

            @pcinfogmach כבר אסור לחלוק על בינה מלאכותית ! (אף שכתוב בכל מקום שיכולה לטעות 🙄 )

            O מנותק
            O מנותק
            orii
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @vibe_coder כתב:

            כבר אסור לחלוק על בינה מלאכותית

            אתה יכול להסביר יותר את כוונתך? ציני? רציני?

            ט V 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • O orii

              @vibe_coder כתב:

              כבר אסור לחלוק על בינה מלאכותית

              אתה יכול להסביר יותר את כוונתך? ציני? רציני?

              ט מנותק
              ט מנותק
              טופ שבמתמחים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @orii

              @vibe_coder כתב:

              אף שכתוב בכל מקום שיכולה לטעות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • O orii

                @vibe_coder כתב:

                כבר אסור לחלוק על בינה מלאכותית

                אתה יכול להסביר יותר את כוונתך? ציני? רציני?

                V מנותק
                V מנותק
                vibe_coder
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @orii כתב:

                ציני?

                כן אבל ככה זה נראה, שהיום אם ai אמר משהו, חייבים להסכים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                🤖
                1
                • pcinfogmachP pcinfogmach

                  קודם כול, חשוב לי להדגיש שזו תחושה אישית שלי, וייתכן שהיא מושפעת גם מהבדלי תרבות או מתפיסות שונות.

                  אני נתקל לא פעם בתופעה שבה אדם מביע הסתייגות או ביקורת עניינית, ומיד קופצים עליו כמה אנשים ומבטלים את דבריו, כאילו עצם העובדה שהעז להציג עמדה שונה כבר הופכת אותו לבלתי לגיטימי.

                  על מה אני מדבר?

                  בעיקר על שני נושאים שחוזרים שוב ושוב: זכויות יוצרים והשימוש בבינה מלאכותית.

                  בכל הקשור לזכויות יוצרים, נראה שיש אנשים שנפגעים מאוד מכך שאני ואחרים מסרבים אפילו לשקול פעולות מסוימות. האם אסור לנו להסתייג מרעיונות כמו העתקה, סריקה או עקיפת מגבלות שנועדו להגן על יצירה וקניין רוחני? האם אסור לנו לומר שדברים כאלה אינם מתיישבים עם הערכים שלנו?

                  באופן דומה, כאשר מישהו מביע הסתייגות משימוש מופרז ובלתי מבוקר בבינה מלאכותית, התגובה לעיתים אינה דיון ענייני אלא ניסיון לבטל את עצם הביקורת. כאילו כל מי שמצביע על מגבלות, סיכונים או חסרונות של הטכנולוגיה הוא בהכרח מתנגד לקדמה. בעיניי, אפשר להכיר ביתרונות העצומים של הבינה המלאכותית ובו בזמן להודות שיש לה גם מגבלות ושיש מקום לשימוש מושכל ואחראי בה.

                  מה שמפריע לי במיוחד הוא הגישה שלפיה מי שבוחר להציב לעצמו גבולות או לפעול מתוך שיקולים ערכיים מיד נתפס כ"פראייר" או כמי שאינו מבין את המציאות. לא כל מי שמכבד זכויות יוצרים הוא נאיבי, ולא כל מי שמזהיר מפני הסתמכות מופרזת על בינה מלאכותית הוא מתנגד לטכנולוגיה.

                  הייתי שמח לראות יותר מקום לשיח מכבד, שבו אפשר להביע עמדה ערכית או מקצועית גם אם אינה מקובלת על כולם, מבלי להיתקל מיד בזלזול, בביטול או בהתקפות אישיות. דיון אמיתי מתחיל דווקא במקום שבו אנשים מוכנים להקשיב לטענות, גם כאשר הן אינן תואמות את עמדתם המוקדמת.

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יוסף מאיר וייס
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @pcinfogmach כתב:

                  קודם כול, חשוב לי להדגיש שזו תחושה אישית שלי, וייתכן שהיא מושפעת גם מהבדלי תרבות או מתפיסות שונות.

                  אני נתקל לא פעם בתופעה שבה אדם מביע הסתייגות או ביקורת עניינית, ומיד קופצים עליו כמה אנשים ומבטלים את דבריו, כאילו עצם העובדה שהעז להציג עמדה שונה כבר הופכת אותו לבלתי לגיטימי.

                  על מה אני מדבר?

                  בעיקר על שני נושאים שחוזרים שוב ושוב: זכויות יוצרים והשימוש בבינה מלאכותית.

                  בכל הקשור לזכויות יוצרים, נראה שיש אנשים שנפגעים מאוד מכך שאני ואחרים מסרבים אפילו לשקול פעולות מסוימות. האם אסור לנו להסתייג מרעיונות כמו העתקה, סריקה או עקיפת מגבלות שנועדו להגן על יצירה וקניין רוחני? האם אסור לנו לומר שדברים כאלה אינם מתיישבים עם הערכים שלנו?

                  באופן דומה, כאשר מישהו מביע הסתייגות משימוש מופרז ובלתי מבוקר בבינה מלאכותית, התגובה לעיתים אינה דיון ענייני אלא ניסיון לבטל את עצם הביקורת. כאילו כל מי שמצביע על מגבלות, סיכונים או חסרונות של הטכנולוגיה הוא בהכרח מתנגד לקדמה. בעיניי, אפשר להכיר ביתרונות העצומים של הבינה המלאכותית ובו בזמן להודות שיש לה גם מגבלות ושיש מקום לשימוש מושכל ואחראי בה.

                  מה שמפריע לי במיוחד הוא הגישה שלפיה מי שבוחר להציב לעצמו גבולות או לפעול מתוך שיקולים ערכיים מיד נתפס כ"פראייר" או כמי שאינו מבין את המציאות. לא כל מי שמכבד זכויות יוצרים הוא נאיבי, ולא כל מי שמזהיר מפני הסתמכות מופרזת על בינה מלאכותית הוא מתנגד לטכנולוגיה.

                  הייתי שמח לראות יותר מקום לשיח מכבד, שבו אפשר להביע עמדה ערכית או מקצועית גם אם אינה מקובלת על כולם, מבלי להיתקל מיד בזלזול, בביטול או בהתקפות אישיות. דיון אמיתי מתחיל דווקא במקום שבו אנשים מוכנים להקשיב לטענות, גם כאשר הן אינן תואמות את עמדתם המוקדמת.

                  ברדיט הייתה כבר תגובה שגם הפוסט הזה הוא בוט. פה זה לא רדיט אז אני לא אומר שזה בוט

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • שניאור שמחש שניאור שמח נעל נושא זה

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות

                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • חוקי הפורום
                  • פופולרי
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • צור קשר