דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשה | תוכנה המותאמת לכוללים

בקשה | תוכנה המותאמת לכוללים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
6 פוסטים 5 כותבים 92 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    איש עייף
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אני חושב על הרעיון הזה כבר זמן רב וגם ניסיתי לעשות גרסאות מסויימות בקלוד
    לעשות תוכנה שמתקשרת אוטומטית עם מחשבים בסביבה באמצאות וויפי ומשתפת קבצים שהועלו למערכת ולא קיימים בצד השני
    התועלת תיהיה אם מישהו כותב חבורה בכולל ורוצה לשתף אותה במקום להעביר מאחד לשני דיסק און קי פשוט להעלות את זה לאתר המקומי ללא אינטרנט
    מה סדר הפעולות
    א. התוכנה מחפשת מחשבים בסביבה שיש להם את התוכנה ומעבירה להם את רשימת הקבצים הקיימים אצלה
    המתחשבים מחליפים בינהם את הקבצים
    ב. המערכת תקדד את הקבצים ורק מי שרשום בקבוצה יוכל לפתוח אותם
    ג. כל קובץ שלא נשמר נמחק תוך יומים
    ד. השליחה היא רק קבצי וורד ופי די אף
    אני ניסתי ולא ממש הצלחתי אולי יהיה כאן מי שיוכל לעשות זאת
    אגב כשקלוד עשה לי את התוכנה היה נראה שיש כאן משהוא שעובד בקלות אבל כרגע זה לא ממש עבד

    צדיק וטוב לו 0צ Y ה ע 4 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • א איש עייף

      אני חושב על הרעיון הזה כבר זמן רב וגם ניסיתי לעשות גרסאות מסויימות בקלוד
      לעשות תוכנה שמתקשרת אוטומטית עם מחשבים בסביבה באמצאות וויפי ומשתפת קבצים שהועלו למערכת ולא קיימים בצד השני
      התועלת תיהיה אם מישהו כותב חבורה בכולל ורוצה לשתף אותה במקום להעביר מאחד לשני דיסק און קי פשוט להעלות את זה לאתר המקומי ללא אינטרנט
      מה סדר הפעולות
      א. התוכנה מחפשת מחשבים בסביבה שיש להם את התוכנה ומעבירה להם את רשימת הקבצים הקיימים אצלה
      המתחשבים מחליפים בינהם את הקבצים
      ב. המערכת תקדד את הקבצים ורק מי שרשום בקבוצה יוכל לפתוח אותם
      ג. כל קובץ שלא נשמר נמחק תוך יומים
      ד. השליחה היא רק קבצי וורד ופי די אף
      אני ניסתי ולא ממש הצלחתי אולי יהיה כאן מי שיוכל לעשות זאת
      אגב כשקלוד עשה לי את התוכנה היה נראה שיש כאן משהוא שעובד בקלות אבל כרגע זה לא ממש עבד

      צדיק וטוב לו 0צ מנותק
      צדיק וטוב לו 0צ מנותק
      צדיק וטוב לו 0
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @איש-עייף אפשר להעביר למחשב למחשב דרך בלוטוס.
      (ואני חושב שגם דרך שיתוף על בסיס קירבה, אך לא בטוח)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א מנותק
        א מנותק
        איש עייף
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @צדיק-וטוב-לו-0 כתב:

        אפשר להעביר למחשב למחשב דרך בלוטוס.

        כן אבל בווי פי זה יותר מהיר אבל בכל אופן הרעיון הוא שזה היה יאוטומטי וישיר ולא אחד אחד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א איש עייף

          אני חושב על הרעיון הזה כבר זמן רב וגם ניסיתי לעשות גרסאות מסויימות בקלוד
          לעשות תוכנה שמתקשרת אוטומטית עם מחשבים בסביבה באמצאות וויפי ומשתפת קבצים שהועלו למערכת ולא קיימים בצד השני
          התועלת תיהיה אם מישהו כותב חבורה בכולל ורוצה לשתף אותה במקום להעביר מאחד לשני דיסק און קי פשוט להעלות את זה לאתר המקומי ללא אינטרנט
          מה סדר הפעולות
          א. התוכנה מחפשת מחשבים בסביבה שיש להם את התוכנה ומעבירה להם את רשימת הקבצים הקיימים אצלה
          המתחשבים מחליפים בינהם את הקבצים
          ב. המערכת תקדד את הקבצים ורק מי שרשום בקבוצה יוכל לפתוח אותם
          ג. כל קובץ שלא נשמר נמחק תוך יומים
          ד. השליחה היא רק קבצי וורד ופי די אף
          אני ניסתי ולא ממש הצלחתי אולי יהיה כאן מי שיוכל לעשות זאת
          אגב כשקלוד עשה לי את התוכנה היה נראה שיש כאן משהוא שעובד בקלות אבל כרגע זה לא ממש עבד

          Y מנותק
          Y מנותק
          YAHBDK
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @איש-עייף
          זה אולי יוכל לעזור לך
          או שתיקח את זה ותקדם אותו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א איש עייף

            אני חושב על הרעיון הזה כבר זמן רב וגם ניסיתי לעשות גרסאות מסויימות בקלוד
            לעשות תוכנה שמתקשרת אוטומטית עם מחשבים בסביבה באמצאות וויפי ומשתפת קבצים שהועלו למערכת ולא קיימים בצד השני
            התועלת תיהיה אם מישהו כותב חבורה בכולל ורוצה לשתף אותה במקום להעביר מאחד לשני דיסק און קי פשוט להעלות את זה לאתר המקומי ללא אינטרנט
            מה סדר הפעולות
            א. התוכנה מחפשת מחשבים בסביבה שיש להם את התוכנה ומעבירה להם את רשימת הקבצים הקיימים אצלה
            המתחשבים מחליפים בינהם את הקבצים
            ב. המערכת תקדד את הקבצים ורק מי שרשום בקבוצה יוכל לפתוח אותם
            ג. כל קובץ שלא נשמר נמחק תוך יומים
            ד. השליחה היא רק קבצי וורד ופי די אף
            אני ניסתי ולא ממש הצלחתי אולי יהיה כאן מי שיוכל לעשות זאת
            אגב כשקלוד עשה לי את התוכנה היה נראה שיש כאן משהוא שעובד בקלות אבל כרגע זה לא ממש עבד

            ה מנותק
            ה מנותק
            הנגבי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @איש-עייף

            כל כל, לא צריך להתעייף כל כך מהר, ושנית, מה זה 'כוללים'? משהו שהיה פעם לפני שגייסו אותנו בכח וסגרו את בתי המדרש עם קרשים באלכסון?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א איש עייף

              אני חושב על הרעיון הזה כבר זמן רב וגם ניסיתי לעשות גרסאות מסויימות בקלוד
              לעשות תוכנה שמתקשרת אוטומטית עם מחשבים בסביבה באמצאות וויפי ומשתפת קבצים שהועלו למערכת ולא קיימים בצד השני
              התועלת תיהיה אם מישהו כותב חבורה בכולל ורוצה לשתף אותה במקום להעביר מאחד לשני דיסק און קי פשוט להעלות את זה לאתר המקומי ללא אינטרנט
              מה סדר הפעולות
              א. התוכנה מחפשת מחשבים בסביבה שיש להם את התוכנה ומעבירה להם את רשימת הקבצים הקיימים אצלה
              המתחשבים מחליפים בינהם את הקבצים
              ב. המערכת תקדד את הקבצים ורק מי שרשום בקבוצה יוכל לפתוח אותם
              ג. כל קובץ שלא נשמר נמחק תוך יומים
              ד. השליחה היא רק קבצי וורד ופי די אף
              אני ניסתי ולא ממש הצלחתי אולי יהיה כאן מי שיוכל לעשות זאת
              אגב כשקלוד עשה לי את התוכנה היה נראה שיש כאן משהוא שעובד בקלות אבל כרגע זה לא ממש עבד

              ע מחובר
              ע מחובר
              עידו300
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @איש-עייף אולי פתרון כמו דרופבוקס, לא צריך להמציא את הגלגל מחדש.

              יש ענין של אבטחה וכו

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0

              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

              הרשמה התחברות

              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • חוקי הפורום
              • פופולרי
              • לא נפתר
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • צור קשר