בקשה | תוכנה המותאמת לכוללים
-
אני חושב על הרעיון הזה כבר זמן רב וגם ניסיתי לעשות גרסאות מסויימות בקלוד
לעשות תוכנה שמתקשרת אוטומטית עם מחשבים בסביבה באמצאות וויפי ומשתפת קבצים שהועלו למערכת ולא קיימים בצד השני
התועלת תיהיה אם מישהו כותב חבורה בכולל ורוצה לשתף אותה במקום להעביר מאחד לשני דיסק און קי פשוט להעלות את זה לאתר המקומי ללא אינטרנט
מה סדר הפעולות
א. התוכנה מחפשת מחשבים בסביבה שיש להם את התוכנה ומעבירה להם את רשימת הקבצים הקיימים אצלה
המתחשבים מחליפים בינהם את הקבצים
ב. המערכת תקדד את הקבצים ורק מי שרשום בקבוצה יוכל לפתוח אותם
ג. כל קובץ שלא נשמר נמחק תוך יומים
ד. השליחה היא רק קבצי וורד ופי די אף
אני ניסתי ולא ממש הצלחתי אולי יהיה כאן מי שיוכל לעשות זאת
אגב כשקלוד עשה לי את התוכנה היה נראה שיש כאן משהוא שעובד בקלות אבל כרגע זה לא ממש עבד -
אני חושב על הרעיון הזה כבר זמן רב וגם ניסיתי לעשות גרסאות מסויימות בקלוד
לעשות תוכנה שמתקשרת אוטומטית עם מחשבים בסביבה באמצאות וויפי ומשתפת קבצים שהועלו למערכת ולא קיימים בצד השני
התועלת תיהיה אם מישהו כותב חבורה בכולל ורוצה לשתף אותה במקום להעביר מאחד לשני דיסק און קי פשוט להעלות את זה לאתר המקומי ללא אינטרנט
מה סדר הפעולות
א. התוכנה מחפשת מחשבים בסביבה שיש להם את התוכנה ומעבירה להם את רשימת הקבצים הקיימים אצלה
המתחשבים מחליפים בינהם את הקבצים
ב. המערכת תקדד את הקבצים ורק מי שרשום בקבוצה יוכל לפתוח אותם
ג. כל קובץ שלא נשמר נמחק תוך יומים
ד. השליחה היא רק קבצי וורד ופי די אף
אני ניסתי ולא ממש הצלחתי אולי יהיה כאן מי שיוכל לעשות זאת
אגב כשקלוד עשה לי את התוכנה היה נראה שיש כאן משהוא שעובד בקלות אבל כרגע זה לא ממש עבד@איש-עייף אפשר להעביר למחשב למחשב דרך בלוטוס.
(ואני חושב שגם דרך שיתוף על בסיס קירבה, אך לא בטוח) -
אני חושב על הרעיון הזה כבר זמן רב וגם ניסיתי לעשות גרסאות מסויימות בקלוד
לעשות תוכנה שמתקשרת אוטומטית עם מחשבים בסביבה באמצאות וויפי ומשתפת קבצים שהועלו למערכת ולא קיימים בצד השני
התועלת תיהיה אם מישהו כותב חבורה בכולל ורוצה לשתף אותה במקום להעביר מאחד לשני דיסק און קי פשוט להעלות את זה לאתר המקומי ללא אינטרנט
מה סדר הפעולות
א. התוכנה מחפשת מחשבים בסביבה שיש להם את התוכנה ומעבירה להם את רשימת הקבצים הקיימים אצלה
המתחשבים מחליפים בינהם את הקבצים
ב. המערכת תקדד את הקבצים ורק מי שרשום בקבוצה יוכל לפתוח אותם
ג. כל קובץ שלא נשמר נמחק תוך יומים
ד. השליחה היא רק קבצי וורד ופי די אף
אני ניסתי ולא ממש הצלחתי אולי יהיה כאן מי שיוכל לעשות זאת
אגב כשקלוד עשה לי את התוכנה היה נראה שיש כאן משהוא שעובד בקלות אבל כרגע זה לא ממש עבד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות