בירור | אני צריך מחשב לכתיבה ולגלישה אבל שיהיה מהיר ומוצלח
-
פוסט זה נמחק!
-
@לנציצ
אין לי מושג איך
אבל עובדה שזה אפשרי! -
@לנציצ
אין לי מושג איך
אבל עובדה שזה אפשרי!@מה-זה-משנה-אה אפשרי גם לעבוד על מחשב מ2012
זה לא ראיה לכלום -
מחשב שאני קניתי ממש לא מזמן וממש מרוצה.
נתונים מצויינים מחיר מעולה. כמובן מחודש 3 שנים אחריות
https://www.cwc.co.il/product/מחשב-נייד-latitude-e5420-i5-דור-11-מסך-14-256gb-16gb-מחודש-דל-dell/ -
אני משתמש במחשב עם ווינדוס 11
ואני עורך בזה וכותב קודים ומריץ מודלים וכו' ועובד חלק עם 8 גיגה ראם

אם כי כשכולם פעילים ביחד הוא יותר איטי אבל בכללי הוא עובד חלק -
@יעקב-אליעזר
עובדה שלא!
אני משתמש גם בתוכנות וגם בגוגל ביחד ובצורה לא כ"כ סבירה ומספיק לי 8!עובדה שלא!
אני משתמש גם בתוכנות וגם בגוגל ביחד ובצורה לא כ"כ סבירה ומספיק לי 8!מוזר מאוד. אבל זה לא ראיה אני משתמש גם בX220 ]מי שמכיר] עם 4 ראם ועובד בסדר גמור. יש עובד ויש עובד. בלי קשר אין שום סיבה להוציא 2000 ש''ח על מחשב שיש בו רק 8 ראם
-
@יעקב-אליעזר
אני חושב שזה יותר קשור למעבד ולא לראם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

