בירור | אני צריך מחשב לכתיבה ולגלישה אבל שיהיה מהיר ומוצלח
-
מחשב שאני קניתי ממש לא מזמן וממש מרוצה.
נתונים מצויינים מחיר מעולה. כמובן מחודש 3 שנים אחריות
https://www.cwc.co.il/product/מחשב-נייד-latitude-e5420-i5-דור-11-מסך-14-256gb-16gb-מחודש-דל-dell/ -
אני משתמש במחשב עם ווינדוס 11
ואני עורך בזה וכותב קודים ומריץ מודלים וכו' ועובד חלק עם 8 גיגה ראם

אם כי כשכולם פעילים ביחד הוא יותר איטי אבל בכללי הוא עובד חלק -
@יעקב-אליעזר
עובדה שלא!
אני משתמש גם בתוכנות וגם בגוגל ביחד ובצורה לא כ"כ סבירה ומספיק לי 8!עובדה שלא!
אני משתמש גם בתוכנות וגם בגוגל ביחד ובצורה לא כ"כ סבירה ומספיק לי 8!מוזר מאוד. אבל זה לא ראיה אני משתמש גם בX220 ]מי שמכיר] עם 4 ראם ועובד בסדר גמור. יש עובד ויש עובד. בלי קשר אין שום סיבה להוציא 2000 ש''ח על מחשב שיש בו רק 8 ראם
-
@יעקב-אליעזר
אני חושב שזה יותר קשור למעבד ולא לראם -
אני לא יודע מה אתם טוענים פה
אני אישית משתמש כרגע רק בכרום פתוח
ואני עם ווינדוס 10
וזה מצב הראם

אז תסבירו איך אני יפעיל עוד דברים עם ראם כמו שלכם
מבלי להרוג את המחשב -
@יוסף-מאיר-וייס אני כבר עם טישטוש מקסימלי
ולא באתי להתלונן על המחשב
אני נהנה ממנו
סתם ניסיתי להבין איך אפשר להסתדר ועוד טוב (לפי טענתו) עם כזה זיכרון
ואגב באותו זמן של הצילום מסך הייתי עם חלון אחד ו4 כרטיסיות בכרום
וזהו
ככה שגם זה לא הרבה בכלל -
@יוסף-מאיר-וייס אני כבר עם טישטוש מקסימלי
ולא באתי להתלונן על המחשב
אני נהנה ממנו
סתם ניסיתי להבין איך אפשר להסתדר ועוד טוב (לפי טענתו) עם כזה זיכרון
ואגב באותו זמן של הצילום מסך הייתי עם חלון אחד ו4 כרטיסיות בכרום
וזהו
ככה שגם זה לא הרבה בכלל -
@יוסף-מאיר-וייס
אז אתה ממליץ לקנות מחשב עם 64 ראם?
-
@יוסף-מאיר-וייס
אז אתה ממליץ לקנות מחשב עם 64 ראם?
אז אתה ממליץ לקנות מחשב עם 64 ראם?
640
-
אשמח לפרטים
0502101838 קוראים לו שלנג
הבנתי שבבוקר הוא יושב ולומד אז אין להשיג אותו אז
הכי קל לתפוס אותו דרך הוואצפ
והוא נמצא באדמורי שאץ בבני ברק@יוסף-מאיר-וייס כתב בבירור | אני צריך מחשב לכתיבה ולגלישה אבל שיהיה מהיר ומוצלח:
נראה שפה זה זול יותר
ואני מאמין שהוא יצליח עוד יותר זול מזה
הוא זול ברמה מפחידה (ואם כל זאת הוא מקצועי מאוד)
לבנתיים כל פעם שהלכתי אליו או ששלחתי אליו
יצאו מרוצים (חוץ מהסחבת, אם לא עומדים עליו)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

