בירור | אני צריך מחשב לכתיבה ולגלישה אבל שיהיה מהיר ומוצלח
-
@מה-זה-משנה-אה אמרתי מה מקובל
הכל מה שנתקלתי שקנו בשנתיים האחרונות
חוץ ממי שממש לא רצה להשקיע
אמרתי חובה?
אמרתי מה מקובל היום מה שאני מכיר -
@יוסף-מאיר-וייס כלומר כוונתך ש11 לא עובד בקלות על 8?
לכן אמרתי שהיום מקובל16לא מתווכח רק מסביר את האבסורד בדבריך-שאתה אומר 8 מספיק אבל לשים ווינדוס 10
זה כמו שתגיד מספיק 4 אבל לא להתקין כלום -
@יוסף-מאיר-וייס כלומר כוונתך ש11 לא עובד בקלות על 8?
לכן אמרתי שהיום מקובל16לא מתווכח רק מסביר את האבסורד בדבריך-שאתה אומר 8 מספיק אבל לשים ווינדוס 10
זה כמו שתגיד מספיק 4 אבל לא להתקין כלום -
@יוסף-מאיר-וייס אז אתה ממליץ על 8?
מי אני שאחלוק עליך?
רק ציינתי שאתה עצמך מודה שלווינדוס 11 8 לא יספיק -
@יוסף-מאיר-וייס אז אתה ממליץ על 8?
מי אני שאחלוק עליך?
רק ציינתי שאתה עצמך מודה שלווינדוס 11 8 לא יספיק -
@יוסף-מאיר-וייס אז למה אתה לא ממליץ על ווינדוס 7?
אם מול 10 7 היה עדיף
ומול 11 10 עדיף אז עדיף 7 לא? -
אשמח להמלצה על הדגם הזה -
מחשב נייד Lenovo Ideapad 15.6" AMD Ryzen 5 7520U 8GB RAM 512GB SSD 82XQ00RSUS.
האם המעבד הזה טוב .
המחיר של זה כ- 1900 ש"ח -
@יוסף-מאיר-וייס אז למה אתה לא ממליץ על ווינדוס 7?
אם מול 10 7 היה עדיף
ומול 11 10 עדיף אז עדיף 7 לא? -
(כמו בזמנו עם ווינדוס 7)
אז זה לא מדוייק בעצם?
עריכה: טעיתי
לא שמתי לב לזה@יוסף-מאיר-וייס כתב בבירור | אני צריך מחשב לכתיבה ולגלישה אבל שיהיה מהיר ומוצלח:
כי אין עדכונים כבר שנים)
-
אשמח להמלצה על הדגם הזה -
מחשב נייד Lenovo Ideapad 15.6" AMD Ryzen 5 7520U 8GB RAM 512GB SSD 82XQ00RSUS.
האם המעבד הזה טוב .
המחיר של זה כ- 1900 ש"ח -
אשמח לפרטים
0502101838 קוראים לו שלנג
הבנתי שבבוקר הוא יושב ולומד אז אין להשיג אותו אז
הכי קל לתפוס אותו דרך הוואצפ
והוא נמצא באדמורי שאץ בבני ברק@יוסף-מאיר-וייס כתב בבירור | אני צריך מחשב לכתיבה ולגלישה אבל שיהיה מהיר ומוצלח:
נראה שפה זה זול יותר
ואני מאמין שהוא יצליח עוד יותר זול מזה
הוא זול ברמה מפחידה (ואם כל זאת הוא מקצועי מאוד)
לבנתיים כל פעם שהלכתי אליו או ששלחתי אליו
יצאו מרוצים (חוץ מהסחבת, אם לא עומדים עליו) -
תודה על האתר הזה
מה עדיף בין שניהם { המחשב הזה](כתובת https://www.gomobile.co.il/product/dell-15-6-intel-core-i5-512gb-8gb-ram-black/קישור)או הקודם הזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות