דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | אני צריך מחשב לכתיבה ולגלישה אבל שיהיה מהיר ומוצלח

בירור | אני צריך מחשב לכתיבה ולגלישה אבל שיהיה מהיר ומוצלח

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
32 פוסטים 10 כותבים 158 צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צול גאהצ צול גאה

    @mirimiri כוונתך לכרום או שאתה גולש רק לשירותי גוגל 😊
    כוונתך לגלישה באינטרנט ללא קשר לגוגל{גוגל זה חברה שנותנת לך מנוע חיפוש נותנת לך את רוב השירותים אבל ממש לא נותנת לך גלישה לא גולשים בגוגל}
    על כל פנים אתה אכן לכאורה לא צריך הרבה אבל היום מקובל 16 מינימום

    מ מחובר
    מ מחובר
    מה זה משנה אה
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    @צול-גאה כתב:

    אבל היום מקובל 16 מינימום

    מה פתאום לא צריך 16 אני עם 8 ועם מלא תוכנות על המחשב תוכנות כבדות כמו אנדרואיד סטודיו וכל התוכנות צריבה למיניהם ומספיק לי 8

    צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מה זה משנה אה

      @צול-גאה כתב:

      אבל היום מקובל 16 מינימום

      מה פתאום לא צריך 16 אני עם 8 ועם מלא תוכנות על המחשב תוכנות כבדות כמו אנדרואיד סטודיו וכל התוכנות צריבה למיניהם ומספיק לי 8

      צול גאהצ מנותק
      צול גאהצ מנותק
      צול גאה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @מה-זה-משנה-אה אמרתי מה מקובל
      הכל מה שנתקלתי שקנו בשנתיים האחרונות
      חוץ ממי שממש לא רצה להשקיע
      אמרתי חובה?
      אמרתי מה מקובל היום מה שאני מכיר

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ מחובר
        מ מחובר
        מה זה משנה אה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @צול-גאה
        אז אני בא להגיד לו שלא יעשה את מה שמקובל כי זה מה שמקובל ומספיק לו 8 לגלישה ושימוש בוורוד ושלא ישלם יותר על 16

        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מ מה זה משנה אה

          @צול-גאה
          אז אני בא להגיד לו שלא יעשה את מה שמקובל כי זה מה שמקובל ומספיק לו 8 לגלישה ושימוש בוורוד ושלא ישלם יותר על 16

          ר מנותק
          ר מנותק
          רמיזא
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @מה-זה-משנה-אה הרבה כרטיסיות פתוחות בכרום עדיף כמה שיותר ראם

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • M mirimiri

            אשמח להמלצה על הדגם הזה -
            מחשב נייד Lenovo Ideapad 15.6" AMD Ryzen 5 7520U 8GB RAM 512GB SSD 82XQ00RSUS.
            האם המעבד הזה טוב .
            המחיר של זה כ- 1900 ש"ח

            ל מנותק
            ל מנותק
            לנציצ
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @mirimiri כתב:

            המחיר של זה כ- 1900 ש"ח

            אני חושב שמי שאני מכיר יותר זול מהמחיר שאתה כותב
            אבל הוא בבני ברק

            צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ל לנציצ

              @mirimiri כתב:

              המחיר של זה כ- 1900 ש"ח

              אני חושב שמי שאני מכיר יותר זול מהמחיר שאתה כותב
              אבל הוא בבני ברק

              צול גאהצ מנותק
              צול גאהצ מנותק
              צול גאה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @לנציצ כתב:

              אבל הוא בבני ברק

              אשמח לפרטים
              תודה רבה

              ל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צול גאהצ צול גאה

                @מה-זה-משנה-אה אמרתי מה מקובל
                הכל מה שנתקלתי שקנו בשנתיים האחרונות
                חוץ ממי שממש לא רצה להשקיע
                אמרתי חובה?
                אמרתי מה מקובל היום מה שאני מכיר

                י מנותק
                י מנותק
                יוסף מאיר וייס
                כתב נערך לאחרונה על ידי יוסף מאיר וייס
                #20

                @צול-גאה כתב:

                אמרתי מה מקובל היום מה שאני מכיר

                זה לא נכון להגיד שככה מקובל. 8 ראם זה הסדנדרט לשימושים רגילים
                עדיף ווינדוס 10 שיעבוד יותר בקלות

                צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יוסף מאיר וייס

                  @צול-גאה כתב:

                  אמרתי מה מקובל היום מה שאני מכיר

                  זה לא נכון להגיד שככה מקובל. 8 ראם זה הסדנדרט לשימושים רגילים
                  עדיף ווינדוס 10 שיעבוד יותר בקלות

                  צול גאהצ מנותק
                  צול גאהצ מנותק
                  צול גאה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  @יוסף-מאיר-וייס כלומר כוונתך ש11 לא עובד בקלות על 8?
                  לכן אמרתי שהיום מקובל16

                  לא מתווכח רק מסביר את האבסורד בדבריך-שאתה אומר 8 מספיק אבל לשים ווינדוס 10
                  זה כמו שתגיד מספיק 4 אבל לא להתקין כלום

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צול גאהצ צול גאה

                    @יוסף-מאיר-וייס כלומר כוונתך ש11 לא עובד בקלות על 8?
                    לכן אמרתי שהיום מקובל16

                    לא מתווכח רק מסביר את האבסורד בדבריך-שאתה אומר 8 מספיק אבל לשים ווינדוס 10
                    זה כמו שתגיד מספיק 4 אבל לא להתקין כלום

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יוסף מאיר וייס
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @צול-גאה כתב:

                    לכן אמרתי שהיום מקובל16

                    אני טכנאי שמוכר כל יום לאנשים עם 8 ראם ולכן אני מסביר לך שזה מקובל בהחלט

                    צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יוסף מאיר וייס

                      @צול-גאה כתב:

                      לכן אמרתי שהיום מקובל16

                      אני טכנאי שמוכר כל יום לאנשים עם 8 ראם ולכן אני מסביר לך שזה מקובל בהחלט

                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @יוסף-מאיר-וייס אז אתה ממליץ על 8?
                      מי אני שאחלוק עליך?
                      רק ציינתי שאתה עצמך מודה שלווינדוס 11 8 לא יספיק

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צול גאהצ צול גאה

                        @יוסף-מאיר-וייס אז אתה ממליץ על 8?
                        מי אני שאחלוק עליך?
                        רק ציינתי שאתה עצמך מודה שלווינדוס 11 8 לא יספיק

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יוסף מאיר וייס
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @צול-גאה כתב:

                        רק ציינתי שאתה עצמך מודה שלווינדוס 11 8 לא יספיק

                        יספיק, אבל ווינדוס 10 יותר מהיר. למי שלא מעדיף יופי וחדשנות על פני מהירות וביצועים כדאי ווינדוס 10 (כמו בזמנו עם ווינדוס 7)

                        צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יוסף מאיר וייס

                          @צול-גאה כתב:

                          רק ציינתי שאתה עצמך מודה שלווינדוס 11 8 לא יספיק

                          יספיק, אבל ווינדוס 10 יותר מהיר. למי שלא מעדיף יופי וחדשנות על פני מהירות וביצועים כדאי ווינדוס 10 (כמו בזמנו עם ווינדוס 7)

                          צול גאהצ מנותק
                          צול גאהצ מנותק
                          צול גאה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          @יוסף-מאיר-וייס אז למה אתה לא ממליץ על ווינדוס 7?
                          אם מול 10 7 היה עדיף
                          ומול 11 10 עדיף אז עדיף 7 לא?

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • M mirimiri

                            אשמח להמלצה על הדגם הזה -
                            מחשב נייד Lenovo Ideapad 15.6" AMD Ryzen 5 7520U 8GB RAM 512GB SSD 82XQ00RSUS.
                            האם המעבד הזה טוב .
                            המחיר של זה כ- 1900 ש"ח

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            במה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי במה
                            #26

                            @mirimiri כתב:

                            Lenovo Ideapad

                            הסדרה הזו יותר פריכה מקרקרים שנטחנו לאחר הפסח
                            חפש משהו מסדרות עסקיות שנועדו להחזיק קצת יותר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • צול גאהצ צול גאה

                              @יוסף-מאיר-וייס אז למה אתה לא ממליץ על ווינדוס 7?
                              אם מול 10 7 היה עדיף
                              ומול 11 10 עדיף אז עדיף 7 לא?

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יוסף מאיר וייס
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #27

                              @צול-גאה כתב:

                              ומול 11 10 עדיף אז עדיף 7 לא?

                              כן אבל זה ישן מדי
                              (ולא בטיחותי על פניו כי אין עדכונים כבר שנים)

                              צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יוסף מאיר וייס

                                @צול-גאה כתב:

                                ומול 11 10 עדיף אז עדיף 7 לא?

                                כן אבל זה ישן מדי
                                (ולא בטיחותי על פניו כי אין עדכונים כבר שנים)

                                צול גאהצ מנותק
                                צול גאהצ מנותק
                                צול גאה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                                #28

                                @יוסף-מאיר-וייס

                                @יוסף-מאיר-וייס כתב:

                                (כמו בזמנו עם ווינדוס 7)

                                אז זה לא מדוייק בעצם?

                                עריכה: טעיתי
                                לא שמתי לב לזה

                                @יוסף-מאיר-וייס כתב בבירור | אני צריך מחשב לכתיבה ולגלישה אבל שיהיה מהיר ומוצלח:

                                כי אין עדכונים כבר שנים)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • M mirimiri

                                  אשמח להמלצה על הדגם הזה -
                                  מחשב נייד Lenovo Ideapad 15.6" AMD Ryzen 5 7520U 8GB RAM 512GB SSD 82XQ00RSUS.
                                  האם המעבד הזה טוב .
                                  המחיר של זה כ- 1900 ש"ח

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יוסף מאיר וייס
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  @mirimiri כתב:

                                  אשמח להמלצה על הדגם הזה -
                                  מחשב נייד Lenovo Ideapad 15.6" AMD Ryzen 5 7520U 8GB RAM 512GB SSD 82XQ00RSUS.
                                  האם המעבד הזה טוב .
                                  המחיר של זה כ- 1900 ש"ח

                                  נראה שפה זה זול יותר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צול גאהצ צול גאה

                                    @לנציצ כתב:

                                    אבל הוא בבני ברק

                                    אשמח לפרטים
                                    תודה רבה

                                    ל מנותק
                                    ל מנותק
                                    לנציצ
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי לנציצ
                                    #30

                                    @צול-גאה כתב:

                                    אשמח לפרטים

                                    0502101838 קוראים לו שלנג
                                    הבנתי שבבוקר הוא יושב ולומד אז אין להשיג אותו אז
                                    הכי קל לתפוס אותו דרך הוואצפ
                                    והוא נמצא באדמורי שאץ בבני ברק

                                    @יוסף-מאיר-וייס כתב בבירור | אני צריך מחשב לכתיבה ולגלישה אבל שיהיה מהיר ומוצלח:

                                    נראה שפה זה זול יותר

                                    ואני מאמין שהוא יצליח עוד יותר זול מזה
                                    הוא זול ברמה מפחידה (ואם כל זאת הוא מקצועי מאוד)
                                    לבנתיים כל פעם שהלכתי אליו או ששלחתי אליו
                                    יצאו מרוצים (חוץ מהסחבת, אם לא עומדים עליו)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      במה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #31

                                      מצטרף להמלצה על שלאנג אמין ומקצוען

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • M מנותק
                                        M מנותק
                                        mirimiri
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        תודה על האתר הזה
                                        מה עדיף בין שניהם { המחשב הזה](כתובת https://www.gomobile.co.il/product/dell-15-6-intel-core-i5-512gb-8gb-ram-black/קישור)

                                        או הקודם הזה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר