דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. מערכות מולטימדיה לרכב
  4. עזרה הדדית - מולטימדיה לרכב
  5. בעיה | עוצמת שמע במערכת מולטימדיה - אנדרואיד 15

בעיה | עוצמת שמע במערכת מולטימדיה - אנדרואיד 15

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - מולטימדיה לרכב
18 פוסטים 5 כותבים 83 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיישהמ מיישה

    @יהודיה-אחת
    אם זה מוזיקה אופליין אפשר להתקין נגן מוזיקה עם אקולייזר פנימי ולהנמיך מהאקולייזר של הנגן.

    צול גאהצ מחובר
    צול גאהצ מחובר
    צול גאה
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @מיישה בוויז אין אפשרות להגביר את הווליום שלו?

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מיישהמ מיישה

      @יהודיה-אחת
      אם זה מוזיקה אופליין אפשר להתקין נגן מוזיקה עם אקולייזר פנימי ולהנמיך מהאקולייזר של הנגן.

      י מנותק
      י מנותק
      יהודיה אחת
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @מיישה
      איזה נגן מומלץ?
      התקנתי VLC, אבל איך אפשר ליצור לו קיצור דרך / להגדיר אותו כנגן ברירת מחדל?
      בדף הבית נמצא הנגן המובנה, ולVLC אני מצליחה להגיע רק דרך החנות. (גם אחרי שהוא מותקן כבר)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צול גאהצ צול גאה

        @מיישה בוויז אין אפשרות להגביר את הווליום שלו?

        י מנותק
        י מנותק
        יהודיה אחת
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @צול-גאה
        בוויז שמתי על המקסימום, ובכל זאת, בשביל להצליח לשמוע, צריך עוצמה של כ20, במיוחד כשמזגן דולק, אבל אז המוזיקה מחרישת אוזניים.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יהודיה אחת

          התקנתי מערכת מולטימדיה - אנדרואיד 15 ברכב קיה. המערכת מגיעה עם נגן מובנה. הבעיה היא שעוצמת השמע ביחד לתוכנת הוויז גבוהה מאד. כלומר, אם מכוונים את עוצמת השמע ל20 - עוצמת השמע בוויז תקינה, אבל המוזיקה קולנית מאד, ואם מכוונים את השמע ל3, אז עוצמת השמע במוזיקה סבירה, אבל לא ניתן לשמוע את הוויז.
          (אגב, ההנחיות הקוליות בוויז אמנם מחלישות מאד את המוזיקה וזה בסדר, אבל עדיין הן שקטות מידי)
          מישהו נתקל? יודע לעזור?
          להלן הפריט כפי שנקנה באלי -
          e62ccfdd-0236-43b0-9658-b56b853332bf-image.jpeg

          י מנותק
          י מנותק
          יוסף מאיר וייס
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @יהודיה-אחת כתב:

          מישהו נתקל? יודע לעזור?

          קוראים לזה סף עוצמת קול
          תחפשו בהגדרות צליל \שמע משהו דומה

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יהודיה אחת

            התקנתי מערכת מולטימדיה - אנדרואיד 15 ברכב קיה. המערכת מגיעה עם נגן מובנה. הבעיה היא שעוצמת השמע ביחד לתוכנת הוויז גבוהה מאד. כלומר, אם מכוונים את עוצמת השמע ל20 - עוצמת השמע בוויז תקינה, אבל המוזיקה קולנית מאד, ואם מכוונים את השמע ל3, אז עוצמת השמע במוזיקה סבירה, אבל לא ניתן לשמוע את הוויז.
            (אגב, ההנחיות הקוליות בוויז אמנם מחלישות מאד את המוזיקה וזה בסדר, אבל עדיין הן שקטות מידי)
            מישהו נתקל? יודע לעזור?
            להלן הפריט כפי שנקנה באלי -
            e62ccfdd-0236-43b0-9658-b56b853332bf-image.jpeg

            א מנותק
            א מנותק
            אברהם אבינו 1
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @יהודיה-אחת כשהמוזיקה פועלת אפשר לכוון את העוצמת שמע דרך הגדרות אנדרואיד

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יוסף מאיר וייס

              @יהודיה-אחת כתב:

              מישהו נתקל? יודע לעזור?

              קוראים לזה סף עוצמת קול
              תחפשו בהגדרות צליל \שמע משהו דומה

              י מנותק
              י מנותק
              יהודיה אחת
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @יוסף-מאיר-וייס
              7142356f-88dd-4e55-a828-d0861e86ba8b-IMG_1390 (1).jpg ed1a35d4-e718-43bf-ae18-9ce58c7725c2-IMG_1392 (1).jpg

              האמת שחיפשתי המון, ולא מצאתי.
              אלה ההגדרות, האם מישהו רואה כאן משהו שיכול לעזור?

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אברהם אבינו 1

                @יהודיה-אחת כשהמוזיקה פועלת אפשר לכוון את העוצמת שמע דרך הגדרות אנדרואיד

                י מנותק
                י מנותק
                יהודיה אחת
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @אברהם-אבינו-1
                כפי שכתבתי, אפשר לכוון, אבל זה משפיע גם על הוויז.

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יהודיה אחת

                  @אברהם-אבינו-1
                  כפי שכתבתי, אפשר לכוון, אבל זה משפיע גם על הוויז.

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אברהם אבינו 1
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @יהודיה-אחת כתב:

                  אפשר לכוון, אבל זה משפיע גם על הוויז

                  בהגדרות אנדרואיד הרגילות אפשר לכוון את עוצמת השמע לאפליקציית המוזיקה בנפרד בזמן שהיא פועלת

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אברהם אבינו 1

                    @יהודיה-אחת כתב:

                    אפשר לכוון, אבל זה משפיע גם על הוויז

                    בהגדרות אנדרואיד הרגילות אפשר לכוון את עוצמת השמע לאפליקציית המוזיקה בנפרד בזמן שהיא פועלת

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יהודיה אחת
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @אברהם-אבינו-1
                    גם אם מדובר בנגן ברירת מחדל?
                    איזו אפליקצית מוזיקה מומלצת? ואיך ניתן לגשת אליה לאחר ההתקנה?
                    האם אפשר לעשות לה קיצור דרך ולהגיע אליה ישירות ולא רק דרך החנות?

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יהודיה אחת

                      @אברהם-אבינו-1
                      גם אם מדובר בנגן ברירת מחדל?
                      איזו אפליקצית מוזיקה מומלצת? ואיך ניתן לגשת אליה לאחר ההתקנה?
                      האם אפשר לעשות לה קיצור דרך ולהגיע אליה ישירות ולא רק דרך החנות?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אברהם אבינו 1
                      כתב נערך לאחרונה על ידי אברהם אבינו 1
                      #12

                      @יהודיה-אחת כתב:

                      גם אם מדובר בנגן ברירת מחדל?

                      כן

                      @יהודיה-אחת כתב:

                      איזו אפליקצית מוזיקה מומלצת?

                      פולסר/מיוזיקולט/VLC

                      @יהודיה-אחת כתב:

                      איך ניתן לגשת אליה לאחר ההתקנה?
                      האם אפשר לעשות לה קיצור דרך ולהגיע אליה ישירות ולא רק דרך החנות?

                      לא הבנתי, כשמתקינים במכשיר הזה אפליקציות זה לא מופיע במסך הבית/מגירת האפליקציות?

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אברהם אבינו 1

                        @יהודיה-אחת כתב:

                        גם אם מדובר בנגן ברירת מחדל?

                        כן

                        @יהודיה-אחת כתב:

                        איזו אפליקצית מוזיקה מומלצת?

                        פולסר/מיוזיקולט/VLC

                        @יהודיה-אחת כתב:

                        איך ניתן לגשת אליה לאחר ההתקנה?
                        האם אפשר לעשות לה קיצור דרך ולהגיע אליה ישירות ולא רק דרך החנות?

                        לא הבנתי, כשמתקינים במכשיר הזה אפליקציות זה לא מופיע במסך הבית/מגירת האפליקציות?

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יהודיה אחת
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @אברהם-אבינו-1 כתב:

                        לא הבנתי, כשמתקינים אפליקציות זה לא מופיע במסך הבית/מגירת האפליקציות?

                        התקנתי VLC, אבל לא מצאתי אותו לאחר ההתקנה בשום מקום.
                        רק כשנכנסתי שוב לחנות, וחיפשתי אותו שוב, מצאתי אותו עם אפשרות פתיחה. (במקום התקנה)
                        איפה זה אמור להיות? איך עושים לזה קיצור דרך?

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יהודיה אחת

                          @אברהם-אבינו-1 כתב:

                          לא הבנתי, כשמתקינים אפליקציות זה לא מופיע במסך הבית/מגירת האפליקציות?

                          התקנתי VLC, אבל לא מצאתי אותו לאחר ההתקנה בשום מקום.
                          רק כשנכנסתי שוב לחנות, וחיפשתי אותו שוב, מצאתי אותו עם אפשרות פתיחה. (במקום התקנה)
                          איפה זה אמור להיות? איך עושים לזה קיצור דרך?

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אברהם אבינו 1
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אברהם אבינו 1
                          #14

                          @יהודיה-אחת כתב:

                          איפה זה אמור להיות? איך עושים לזה קיצור דרך?

                          בד"כ כשמתקינים אפליקציות במכשירי אנדרואיד זה מופיע באופן אוטומטי במסך הבית
                          במכשיר הזה לא מופיע אף פעם אפליקציות שמתקינים במסך הבית?
                          יש בחלק מהמכשירי אנדרואיד בהגדרות אפשרות לבחור אם אפליקציות חדשות יוצגו במסך הבית או שלא, אולי זה קשור לזה?

                          מה שבטוח, בהגדרות האפליקציה בטוח מופיעה אם היא מותקנת במכשיר

                          דבר נוסף שאני נזכר עכשיו- יש בהגדרות של הוייז לחצן שנקרא השתמש תמיד ברמקול של המכשיר, יש מכשירים שלחיצה על זה או ביטול של זה פותרת בעיית שמע של הוייז

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יהודיה אחת

                            @יוסף-מאיר-וייס
                            7142356f-88dd-4e55-a828-d0861e86ba8b-IMG_1390 (1).jpg ed1a35d4-e718-43bf-ae18-9ce58c7725c2-IMG_1392 (1).jpg

                            האמת שחיפשתי המון, ולא מצאתי.
                            אלה ההגדרות, האם מישהו רואה כאן משהו שיכול לעזור?

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יוסף מאיר וייס
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @יהודיה-אחת כתב:

                            אלה ההגדרות, האם מישהו רואה כאן משהו שיכול לעזור?

                            הגדרות המפעל (הרביעי מלמעלה בתמונה), אולי תצטרכו שם קוד

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יוסף מאיר וייס

                              @יהודיה-אחת כתב:

                              אלה ההגדרות, האם מישהו רואה כאן משהו שיכול לעזור?

                              הגדרות המפעל (הרביעי מלמעלה בתמונה), אולי תצטרכו שם קוד

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יהודיה אחת
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @יוסף-מאיר-וייס כתב:

                              הגדרות המפעל (הרביעי מלמעלה בתמונה), אולי תצטרכו שם קוד

                              אכן, צריך שם קוד.
                              איזה קוד לשים?

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יהודיה אחת

                                @יוסף-מאיר-וייס כתב:

                                הגדרות המפעל (הרביעי מלמעלה בתמונה), אולי תצטרכו שם קוד

                                אכן, צריך שם קוד.
                                איזה קוד לשים?

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יוסף מאיר וייס
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                @יהודיה-אחת כתב:

                                איזה קוד לשים?

                                8888, 1617, 3368, 1234 או 0000.

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יוסף מאיר וייס

                                  @יהודיה-אחת כתב:

                                  איזה קוד לשים?

                                  8888, 1617, 3368, 1234 או 0000.

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יהודיה אחת
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #18

                                  @יוסף-מאיר-וייס
                                  אבדוק ואעדכן בעז"ה.
                                  תודה רבה בינתיים.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר