בעיה | עוצמת שמע במערכת מולטימדיה - אנדרואיד 15
-
התקנתי מערכת מולטימדיה - אנדרואיד 15 ברכב קיה. המערכת מגיעה עם נגן מובנה. הבעיה היא שעוצמת השמע ביחד לתוכנת הוויז גבוהה מאד. כלומר, אם מכוונים את עוצמת השמע ל20 - עוצמת השמע בוויז תקינה, אבל המוזיקה קולנית מאד, ואם מכוונים את השמע ל3, אז עוצמת השמע במוזיקה סבירה, אבל לא ניתן לשמוע את הוויז.
(אגב, ההנחיות הקוליות בוויז אמנם מחלישות מאד את המוזיקה וזה בסדר, אבל עדיין הן שקטות מידי)
מישהו נתקל? יודע לעזור?
להלן הפריט כפי שנקנה באלי -

-
התקנתי מערכת מולטימדיה - אנדרואיד 15 ברכב קיה. המערכת מגיעה עם נגן מובנה. הבעיה היא שעוצמת השמע ביחד לתוכנת הוויז גבוהה מאד. כלומר, אם מכוונים את עוצמת השמע ל20 - עוצמת השמע בוויז תקינה, אבל המוזיקה קולנית מאד, ואם מכוונים את השמע ל3, אז עוצמת השמע במוזיקה סבירה, אבל לא ניתן לשמוע את הוויז.
(אגב, ההנחיות הקוליות בוויז אמנם מחלישות מאד את המוזיקה וזה בסדר, אבל עדיין הן שקטות מידי)
מישהו נתקל? יודע לעזור?
להלן הפריט כפי שנקנה באלי -

-
@יהודיה-אחת
אם זה מוזיקה אופליין אפשר להתקין נגן מוזיקה עם אקולייזר פנימי ולהנמיך מהאקולייזר של הנגן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות