בעיה | מכונת כביסה Bauknecht, מישהו מכיר?
-
פעם שלישית בתקופה האחרונה שהמכונה נופלת עם שגיאה F9-E1.
(פעמיים נתקעו דברים קטנים במנוע, היה טכנאי, תיקן)
כרגע שוב שגיאה, אין לי מושג מה קרה, ואין טכנאי זמין לשעה הזאת.
לא קריטי לי לפתור את הבעיה הרגע (מניחה שהמשכיר שלנו יחשוב על קניה של חדשה כבר, היא ישנה ושחוקה ויש לה עוד בעיות).
אני פשוט רוצה לפתוח אותה כדי להוציא בגד יקר שנתקע בה באמצע התוכנית.
מישהו מכיר אותה ויודע לומר לי איך אפשר לעשות את זה הכי קל?
דחוף, לצערי
-
פעם שלישית בתקופה האחרונה שהמכונה נופלת עם שגיאה F9-E1.
(פעמיים נתקעו דברים קטנים במנוע, היה טכנאי, תיקן)
כרגע שוב שגיאה, אין לי מושג מה קרה, ואין טכנאי זמין לשעה הזאת.
לא קריטי לי לפתור את הבעיה הרגע (מניחה שהמשכיר שלנו יחשוב על קניה של חדשה כבר, היא ישנה ושחוקה ויש לה עוד בעיות).
אני פשוט רוצה לפתוח אותה כדי להוציא בגד יקר שנתקע בה באמצע התוכנית.
מישהו מכיר אותה ויודע לומר לי איך אפשר לעשות את זה הכי קל?
דחוף, לצערי
@have-a-good-day ניסיתם להחדיר משהו דק כמו סכין או שפכטל בין הדלת למכונה איפה שהלשונית?
אפשר לנסות גם לרוקן את המים להוציא מהחשמל ולהחזיר וגם לבדוק אם יש ידית חירום מתחת למכונה או שמעתי שלפעמים יש גם בגב או מקומות אחרים -
@have-a-good-day ניסיתם להחדיר משהו דק כמו סכין או שפכטל בין הדלת למכונה איפה שהלשונית?
אפשר לנסות גם לרוקן את המים להוציא מהחשמל ולהחזיר וגם לבדוק אם יש ידית חירום מתחת למכונה או שמעתי שלפעמים יש גם בגב או מקומות אחרים@מתכנת-חובב
קודם לרוקן מים ולכבות ולהדליק ורק אז לנסות להחדיר סכין, או לתפוס חוט בשני הקצוות שלו ולהעבר בין הדלת למכונה כשלבנתיים מישהו שני מושך את הדלת -
אבל לפני הכל לפתוח פילטר, הנה המדריך
https://mitmachim.top/topic/34881/מדריך-תיקון-תקלות-במכונת-כביסה-פרק-א-המים-לא-יוצאים-חלק-1
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות