בקשת מידע דחופה | העתקת אנשי קשר מנוקיה C2 ועדה למכשיר M5S
-
יש לי נוקיה סי 2 כשר ועדה והחלפתי לM5S ואני לא יודע איך להעביר את כל האנשי קשר כי אין לי אופציה לגיבוי בהגדרות ואין דרך ליצא לVCF וכן אין לי שום דרך ליצא את זה קובץ אחר כי זה לא מתחבר למחשב
ידוע לי שבעבר היתה אפליקציה שעושה את זה (במכשירי השואו לדגו') אבל אני לא מוצא אותה עכשיו אשמח מאד למידע -
יש לי נוקיה סי 2 כשר ועדה והחלפתי לM5S ואני לא יודע איך להעביר את כל האנשי קשר כי אין לי אופציה לגיבוי בהגדרות ואין דרך ליצא לVCF וכן אין לי שום דרך ליצא את זה קובץ אחר כי זה לא מתחבר למחשב
ידוע לי שבעבר היתה אפליקציה שעושה את זה (במכשירי השואו לדגו') אבל אני לא מוצא אותה עכשיו אשמח מאד למידע -
-
יש לי נוקיה סי 2 כשר ועדה והחלפתי לM5S ואני לא יודע איך להעביר את כל האנשי קשר כי אין לי אופציה לגיבוי בהגדרות ואין דרך ליצא לVCF וכן אין לי שום דרך ליצא את זה קובץ אחר כי זה לא מתחבר למחשב
ידוע לי שבעבר היתה אפליקציה שעושה את זה (במכשירי השואו לדגו') אבל אני לא מוצא אותה עכשיו אשמח מאד למידע@ידו-בכול אם אתה יכול להוציא לכרטיס זיכרון קובץ גיבוי של נוקיה, זה יעזור לך
https://mitmachim.top/post/4263אגב היה לי פעם C2 של הוועדה שכן התחבר לי למחשב,
תנסה, שווה בדיקה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות