דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. שאלה | איזה סינון הכי טוב לאנדרואיד ?

שאלה | איזה סינון הכי טוב לאנדרואיד ?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
23 פוסטים 8 כותבים 140 צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מה זה משנה אה
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @azx

    @AZX כתב:

    מה זה אומר ?

    שעורכים את כל המערכת של המכשיר לדוגמא המכשיר הגיע עם ווצאפ ופתוח לצפייה אז עורכים את המערכת עצמה שהיא תהיה בלי ווצאפ וחסומה לצפייה (כמובן לפי מה שאתה צריך ספציפי)

    @AZX כתב:

    ואיך אני עושה את זה ?

    או שתלמד לבד וזה יקח זמן אבל להכל יש מדריכים פה בפורום ואפשר גם לשאול
    או שתפנה למישהו מקצועי שיעשה לך את זה בתשלום (לא כ"כ יקר)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • A AZX

      אני מחפש סינון טוב לאנדרואיד
      משהו שלא נתקע ועובד חלק
      סינון לדפדפן
      משהו שאי אפשר להסיר את החסימה בקלות
      אין לי בעיה לשלם, אבל לא אכפת לי גם חינמי אם יש משהו טוב
      אשמח לשמוע מניסיון

      מ מנותק
      מ מנותק
      מה זה משנה אה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @AZX כתב:

      סינון לדפדפן

      אתה צריך גם סינון לדפדפן או רק סינון לדפדפן?

      A תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ מה זה משנה אה

        @AZX כתב:

        סינון לדפדפן

        אתה צריך גם סינון לדפדפן או רק סינון לדפדפן?

        A מנותק
        A מנותק
        AZX
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @מה-זה-משנה-אה גם !
        בגדול אני בעיקר צריך מייל ,וואטסאפ, דפדפן מסונן ,וויז וכו'

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מנותק
          מ מנותק
          מה זה משנה אה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @azx
          אוקי אז מה שאמרתי לך רלוונטי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מ מה זה משנה אה

            @azx
            עריכת הקושחה עצמה תמיד הכי טוב
            חינמי יש לך קיידרואיד,איי בלוק,ועוד הרבה והבחירה ביניהם משתנה לפי המטרה שאתה רוצה להשיג

            A מנותק
            A מנותק
            AZX
            כתב נערך לאחרונה על ידי AZX
            #8

            @מה-זה-משנה-אה כתב:

            עריכת הקושחה עצמה תמיד הכי טוב
            חינמי יש לך קיידרואיד,איי בלוק,ועוד הרבה והבחירה ביניהם משתנה לפי המטרה שאתה רוצה להשיג

            המטרה שאני רוצה להשיג זה: שיהיה סמארטפון מסונן, עם מייל ,וואטסאפ, דפדפן מסונן ,וויז וכו'

            אשמח לשמוע על משהו ספציפי ממישהו שיש לו "ניסיון"

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A AZX

              @מה-זה-משנה-אה כתב:

              עריכת הקושחה עצמה תמיד הכי טוב
              חינמי יש לך קיידרואיד,איי בלוק,ועוד הרבה והבחירה ביניהם משתנה לפי המטרה שאתה רוצה להשיג

              המטרה שאני רוצה להשיג זה: שיהיה סמארטפון מסונן, עם מייל ,וואטסאפ, דפדפן מסונן ,וויז וכו'

              אשמח לשמוע על משהו ספציפי ממישהו שיש לו "ניסיון"

              מ מנותק
              מ מנותק
              מה זה משנה אה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @AZX כתב:

              אשמח לשמוע על משהו ספציפי ממישהו שיש לו "ניסיון"

              אני חסמתי עם עריכת קושחה וזה מצוין
              יש עוד מלא דברים אבל לא ניסיתי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • A AZX

                אני מחפש סינון טוב לאנדרואיד
                משהו שלא נתקע ועובד חלק
                סינון לדפדפן
                משהו שאי אפשר להסיר את החסימה בקלות
                אין לי בעיה לשלם, אבל לא אכפת לי גם חינמי אם יש משהו טוב
                אשמח לשמוע מניסיון

                מ מנותק
                מ מנותק
                מזכירותי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @AZX חשוב מאוד שתגיד לנו ובצורה מפורטת איזה מכשיר יש לך מאיזה חברה ואיזה דגם ופרטים דומים
                @מה-זה-משנה-אה יש הבדל אדיר בין הנגנים הפשוטים שאתה מתעסק איתם ובין חצי טאץ' ולמעלה בקוידש גלקסי וכולי
                עריכת קושחה זה דבר מאוד מורכב ולא הייתי מציע את העבודה הזאת לבן אדם שבסך הכל רוצה סינון על הטלפון שלו.
                אם אתה רוצה סינון לפי אפליקציות, זה מאוד פשוט.
                יש הרבה סינונים שמציעים את זה - זאת אומרת למשל, וויז וואטסאפ וכדומה פתוחים, דפדפן יוטיוב ואינסטגרם סגור ...
                אם אתה מחפש סינון בתוך אפליקציה אין הרבה סינונים שעושים את זה כן יש אפליקציות מסוימות שעושות סינון בתוך וואטסאפ שנגיד כל השיחות פתוח אבל ערוצים וסטטוסים סגור.
                ואם אתה רוצה סינון בתוך הדפדפן עצמו, קשה מאוד להציע דבר כזה, כמעט ואין.
                מה שיש כרגע זה חסימה לפי רשימה לבנה, דהיינו שהכל סגור חוץ ממספר מצומצם של נניח איזה 100 אתרים ולא יותר....

                H תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מ מזכירותי

                  @AZX חשוב מאוד שתגיד לנו ובצורה מפורטת איזה מכשיר יש לך מאיזה חברה ואיזה דגם ופרטים דומים
                  @מה-זה-משנה-אה יש הבדל אדיר בין הנגנים הפשוטים שאתה מתעסק איתם ובין חצי טאץ' ולמעלה בקוידש גלקסי וכולי
                  עריכת קושחה זה דבר מאוד מורכב ולא הייתי מציע את העבודה הזאת לבן אדם שבסך הכל רוצה סינון על הטלפון שלו.
                  אם אתה רוצה סינון לפי אפליקציות, זה מאוד פשוט.
                  יש הרבה סינונים שמציעים את זה - זאת אומרת למשל, וויז וואטסאפ וכדומה פתוחים, דפדפן יוטיוב ואינסטגרם סגור ...
                  אם אתה מחפש סינון בתוך אפליקציה אין הרבה סינונים שעושים את זה כן יש אפליקציות מסוימות שעושות סינון בתוך וואטסאפ שנגיד כל השיחות פתוח אבל ערוצים וסטטוסים סגור.
                  ואם אתה רוצה סינון בתוך הדפדפן עצמו, קשה מאוד להציע דבר כזה, כמעט ואין.
                  מה שיש כרגע זה חסימה לפי רשימה לבנה, דהיינו שהכל סגור חוץ ממספר מצומצם של נניח איזה 100 אתרים ולא יותר....

                  H מנותק
                  H מנותק
                  hartkhartk
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @מזכירותי אני לא מבין באנדרואיד
                  אבל מה עם הדרן ודומים?

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • H hartkhartk

                    @מזכירותי אני לא מבין באנדרואיד
                    אבל מה עם הדרן ודומים?

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מה זה משנה אה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @hartkhartk
                    הוא אמר שהוא מעדיף חיננמי

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מה זה משנה אה

                      @hartkhartk
                      הוא אמר שהוא מעדיף חיננמי

                      A מנותק
                      A מנותק
                      AZX
                      כתב נערך לאחרונה על ידי AZX
                      #13

                      @מה-זה-משנה-אה כתב:

                      הוא אמר שהוא מעדיף חיננמי

                      אני מעדיף אבל רק אם זה באותו רמה
                      אבל לגבי הדרן לא נראה לי שזה טוב, בגלל שכבר יש לי את הסמארטפון ואני רק רוצה לשים עליו סינון

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A AZX

                        אני מחפש סינון טוב לאנדרואיד
                        משהו שלא נתקע ועובד חלק
                        סינון לדפדפן
                        משהו שאי אפשר להסיר את החסימה בקלות
                        אין לי בעיה לשלם, אבל לא אכפת לי גם חינמי אם יש משהו טוב
                        אשמח לשמוע מניסיון

                        M מנותק
                        M מנותק
                        MAKRO
                        כתב נערך לאחרונה על ידי MAKRO
                        #14

                        @AZX
                        אני מאוד מרוצה מטקלוק.
                        לא חינמי. עובד חלק. לא תוקע את המכשיר. לא חויתי איטיות.
                        כולל סינון בתוך הדפדפן.
                        השירות שלהם מצוין ומהיר ממש - אבל באנגלית. אפשר גם עם טרנסלייט...

                        @מזכירותי כתב:

                        ואם אתה רוצה סינון בתוך הדפדפן עצמו, קשה מאוד להציע דבר כזה, כמעט ואין.

                        יש להם גם את זה ועובד מאוד טוב.

                        מחנה ידידיםמ A 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • M MAKRO

                          @AZX
                          אני מאוד מרוצה מטקלוק.
                          לא חינמי. עובד חלק. לא תוקע את המכשיר. לא חויתי איטיות.
                          כולל סינון בתוך הדפדפן.
                          השירות שלהם מצוין ומהיר ממש - אבל באנגלית. אפשר גם עם טרנסלייט...

                          @מזכירותי כתב:

                          ואם אתה רוצה סינון בתוך הדפדפן עצמו, קשה מאוד להציע דבר כזה, כמעט ואין.

                          יש להם גם את זה ועובד מאוד טוב.

                          מחנה ידידיםמ מנותק
                          מחנה ידידיםמ מנותק
                          מחנה ידידים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @MAKRO מצטרף

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • M MAKRO

                            @AZX
                            אני מאוד מרוצה מטקלוק.
                            לא חינמי. עובד חלק. לא תוקע את המכשיר. לא חויתי איטיות.
                            כולל סינון בתוך הדפדפן.
                            השירות שלהם מצוין ומהיר ממש - אבל באנגלית. אפשר גם עם טרנסלייט...

                            @מזכירותי כתב:

                            ואם אתה רוצה סינון בתוך הדפדפן עצמו, קשה מאוד להציע דבר כזה, כמעט ואין.

                            יש להם גם את זה ועובד מאוד טוב.

                            A מנותק
                            A מנותק
                            AZX
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @MAKRO מה הרמת סינון ?
                            למה זה באנגלית?

                            מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A AZX

                              @MAKRO מה הרמת סינון ?
                              למה זה באנגלית?

                              מחנה ידידיםמ מנותק
                              מחנה ידידיםמ מנותק
                              מחנה ידידים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              @AZX כתב:

                              למה זה באנגלית?

                              כי זה להרבה בני חו"ל אולי?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • A AZX

                                אני מחפש סינון טוב לאנדרואיד
                                משהו שלא נתקע ועובד חלק
                                סינון לדפדפן
                                משהו שאי אפשר להסיר את החסימה בקלות
                                אין לי בעיה לשלם, אבל לא אכפת לי גם חינמי אם יש משהו טוב
                                אשמח לשמוע מניסיון

                                שניאור שמחש מחובר
                                שניאור שמחש מחובר
                                שניאור שמח
                                צוות פיקוח מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                                #18

                                @AZX יש לך גם את הסימן של @itapi מאוד ממליץ, כולל דפדפן וכו׳
                                כרגע זה חינמי כמה חודשים
                                https://ifilter.me

                                "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                מחנה ידידיםמ 31576863 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • שניאור שמחש שניאור שמח

                                  @AZX יש לך גם את הסימן של @itapi מאוד ממליץ, כולל דפדפן וכו׳
                                  כרגע זה חינמי כמה חודשים
                                  https://ifilter.me

                                  מחנה ידידיםמ מנותק
                                  מחנה ידידיםמ מנותק
                                  מחנה ידידים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @שניאור-שמח זה חוסם נניח תצוגה מקדימה של סרטוני יוטיוב?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שניאור שמחש שניאור שמח

                                    @AZX יש לך גם את הסימן של @itapi מאוד ממליץ, כולל דפדפן וכו׳
                                    כרגע זה חינמי כמה חודשים
                                    https://ifilter.me

                                    31576863 מנותק
                                    31576863 מנותק
                                    3157686
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @שניאור-שמח
                                    זה מניסיון?
                                    לי יש כושר פלי ובמילה אחת זה זבל של חסימה...
                                    זה חסימה חדשה? אפשר פרטים על זה?

                                    שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • 31576863 3157686

                                      @שניאור-שמח
                                      זה מניסיון?
                                      לי יש כושר פלי ובמילה אחת זה זבל של חסימה...
                                      זה חסימה חדשה? אפשר פרטים על זה?

                                      שניאור שמחש מחובר
                                      שניאור שמחש מחובר
                                      שניאור שמח
                                      צוות פיקוח מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                                      #21

                                      @3157686 כתב:

                                      @שניאור-שמח
                                      זה מניסיון?

                                      כן, בדקתי אותו הרבה..
                                      סינון הרמטי ומקצועי, שירות לקוחות מצוין..

                                      @3157686 כתב:
                                      זה חסימה חדשה? אפשר פרטים על זה?

                                      כן, היה על זה נושא שלם, אבל מחקו את זה..

                                      "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • שניאור שמחש שניאור שמח

                                        @3157686 כתב:

                                        @שניאור-שמח
                                        זה מניסיון?

                                        כן, בדקתי אותו הרבה..
                                        סינון הרמטי ומקצועי, שירות לקוחות מצוין..

                                        @3157686 כתב:
                                        זה חסימה חדשה? אפשר פרטים על זה?

                                        כן, היה על זה נושא שלם, אבל מחקו את זה..

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        AZX
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @שניאור-שמח כתב:

                                        כן, בדקתי אותו הרבה..
                                        סינון הרמטי ומקצועי, שירות לקוחות מצוין..

                                        מתקינים את זה פיזית ?
                                        והאם אפשר להסיר את זה בשניה חלשה...?

                                        שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A AZX

                                          @שניאור-שמח כתב:

                                          כן, בדקתי אותו הרבה..
                                          סינון הרמטי ומקצועי, שירות לקוחות מצוין..

                                          מתקינים את זה פיזית ?
                                          והאם אפשר להסיר את זה בשניה חלשה...?

                                          שניאור שמחש מחובר
                                          שניאור שמחש מחובר
                                          שניאור שמח
                                          צוות פיקוח מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #23

                                          @AZX כתב:

                                          @שניאור-שמח כתב:

                                          כן, בדקתי אותו הרבה..
                                          סינון הרמטי ומקצועי, שירות לקוחות מצוין..

                                          מתקינים את זה פיזית ?

                                          דרך תוכנה במחשב, כל הפרטים באתר

                                          והאם אפשר להסיר את זה בשניה חלשה...?

                                          לא, זה דרך המחשב, וצריך את קוד הניהול

                                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר