דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. שאלה | איזה סינון הכי טוב לאנדרואיד ?

שאלה | איזה סינון הכי טוב לאנדרואיד ?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
23 פוסטים 8 כותבים 130 צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מחובר
    מ מחובר
    מה זה משנה אה
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @azx
    אוקי אז מה שאמרתי לך רלוונטי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מה זה משנה אה

      @azx
      עריכת הקושחה עצמה תמיד הכי טוב
      חינמי יש לך קיידרואיד,איי בלוק,ועוד הרבה והבחירה ביניהם משתנה לפי המטרה שאתה רוצה להשיג

      A מחובר
      A מחובר
      AZX
      כתב נערך לאחרונה על ידי AZX
      #8

      @מה-זה-משנה-אה כתב:

      עריכת הקושחה עצמה תמיד הכי טוב
      חינמי יש לך קיידרואיד,איי בלוק,ועוד הרבה והבחירה ביניהם משתנה לפי המטרה שאתה רוצה להשיג

      המטרה שאני רוצה להשיג זה: שיהיה סמארטפון מסונן, עם מייל ,וואטסאפ, דפדפן מסונן ,וויז וכו'

      אשמח לשמוע על משהו ספציפי ממישהו שיש לו "ניסיון"

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A AZX

        @מה-זה-משנה-אה כתב:

        עריכת הקושחה עצמה תמיד הכי טוב
        חינמי יש לך קיידרואיד,איי בלוק,ועוד הרבה והבחירה ביניהם משתנה לפי המטרה שאתה רוצה להשיג

        המטרה שאני רוצה להשיג זה: שיהיה סמארטפון מסונן, עם מייל ,וואטסאפ, דפדפן מסונן ,וויז וכו'

        אשמח לשמוע על משהו ספציפי ממישהו שיש לו "ניסיון"

        מ מחובר
        מ מחובר
        מה זה משנה אה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @AZX כתב:

        אשמח לשמוע על משהו ספציפי ממישהו שיש לו "ניסיון"

        אני חסמתי עם עריכת קושחה וזה מצוין
        יש עוד מלא דברים אבל לא ניסיתי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A AZX

          אני מחפש סינון טוב לאנדרואיד
          משהו שלא נתקע ועובד חלק
          סינון לדפדפן
          משהו שאי אפשר להסיר את החסימה בקלות
          אין לי בעיה לשלם, אבל לא אכפת לי גם חינמי אם יש משהו טוב
          אשמח לשמוע מניסיון

          מ מנותק
          מ מנותק
          מזכירותי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @AZX חשוב מאוד שתגיד לנו ובצורה מפורטת איזה מכשיר יש לך מאיזה חברה ואיזה דגם ופרטים דומים
          @מה-זה-משנה-אה יש הבדל אדיר בין הנגנים הפשוטים שאתה מתעסק איתם ובין חצי טאץ' ולמעלה בקוידש גלקסי וכולי
          עריכת קושחה זה דבר מאוד מורכב ולא הייתי מציע את העבודה הזאת לבן אדם שבסך הכל רוצה סינון על הטלפון שלו.
          אם אתה רוצה סינון לפי אפליקציות, זה מאוד פשוט.
          יש הרבה סינונים שמציעים את זה - זאת אומרת למשל, וויז וואטסאפ וכדומה פתוחים, דפדפן יוטיוב ואינסטגרם סגור ...
          אם אתה מחפש סינון בתוך אפליקציה אין הרבה סינונים שעושים את זה כן יש אפליקציות מסוימות שעושות סינון בתוך וואטסאפ שנגיד כל השיחות פתוח אבל ערוצים וסטטוסים סגור.
          ואם אתה רוצה סינון בתוך הדפדפן עצמו, קשה מאוד להציע דבר כזה, כמעט ואין.
          מה שיש כרגע זה חסימה לפי רשימה לבנה, דהיינו שהכל סגור חוץ ממספר מצומצם של נניח איזה 100 אתרים ולא יותר....

          H תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מ מזכירותי

            @AZX חשוב מאוד שתגיד לנו ובצורה מפורטת איזה מכשיר יש לך מאיזה חברה ואיזה דגם ופרטים דומים
            @מה-זה-משנה-אה יש הבדל אדיר בין הנגנים הפשוטים שאתה מתעסק איתם ובין חצי טאץ' ולמעלה בקוידש גלקסי וכולי
            עריכת קושחה זה דבר מאוד מורכב ולא הייתי מציע את העבודה הזאת לבן אדם שבסך הכל רוצה סינון על הטלפון שלו.
            אם אתה רוצה סינון לפי אפליקציות, זה מאוד פשוט.
            יש הרבה סינונים שמציעים את זה - זאת אומרת למשל, וויז וואטסאפ וכדומה פתוחים, דפדפן יוטיוב ואינסטגרם סגור ...
            אם אתה מחפש סינון בתוך אפליקציה אין הרבה סינונים שעושים את זה כן יש אפליקציות מסוימות שעושות סינון בתוך וואטסאפ שנגיד כל השיחות פתוח אבל ערוצים וסטטוסים סגור.
            ואם אתה רוצה סינון בתוך הדפדפן עצמו, קשה מאוד להציע דבר כזה, כמעט ואין.
            מה שיש כרגע זה חסימה לפי רשימה לבנה, דהיינו שהכל סגור חוץ ממספר מצומצם של נניח איזה 100 אתרים ולא יותר....

            H מנותק
            H מנותק
            hartkhartk
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @מזכירותי אני לא מבין באנדרואיד
            אבל מה עם הדרן ודומים?

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • H hartkhartk

              @מזכירותי אני לא מבין באנדרואיד
              אבל מה עם הדרן ודומים?

              מ מחובר
              מ מחובר
              מה זה משנה אה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @hartkhartk
              הוא אמר שהוא מעדיף חיננמי

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מה זה משנה אה

                @hartkhartk
                הוא אמר שהוא מעדיף חיננמי

                A מחובר
                A מחובר
                AZX
                כתב נערך לאחרונה על ידי AZX
                #13

                @מה-זה-משנה-אה כתב:

                הוא אמר שהוא מעדיף חיננמי

                אני מעדיף אבל רק אם זה באותו רמה
                אבל לגבי הדרן לא נראה לי שזה טוב, בגלל שכבר יש לי את הסמארטפון ואני רק רוצה לשים עליו סינון

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A AZX

                  אני מחפש סינון טוב לאנדרואיד
                  משהו שלא נתקע ועובד חלק
                  סינון לדפדפן
                  משהו שאי אפשר להסיר את החסימה בקלות
                  אין לי בעיה לשלם, אבל לא אכפת לי גם חינמי אם יש משהו טוב
                  אשמח לשמוע מניסיון

                  M לא נמצא
                  M לא נמצא
                  MAKRO
                  כתב נערך לאחרונה על ידי MAKRO
                  #14

                  @AZX
                  אני מאוד מרוצה מטקלוק.
                  לא חינמי. עובד חלק. לא תוקע את המכשיר. לא חויתי איטיות.
                  כולל סינון בתוך הדפדפן.
                  השירות שלהם מצוין ומהיר ממש - אבל באנגלית. אפשר גם עם טרנסלייט...

                  @מזכירותי כתב:

                  ואם אתה רוצה סינון בתוך הדפדפן עצמו, קשה מאוד להציע דבר כזה, כמעט ואין.

                  יש להם גם את זה ועובד מאוד טוב.

                  מחנה ידידיםמ A 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • M MAKRO

                    @AZX
                    אני מאוד מרוצה מטקלוק.
                    לא חינמי. עובד חלק. לא תוקע את המכשיר. לא חויתי איטיות.
                    כולל סינון בתוך הדפדפן.
                    השירות שלהם מצוין ומהיר ממש - אבל באנגלית. אפשר גם עם טרנסלייט...

                    @מזכירותי כתב:

                    ואם אתה רוצה סינון בתוך הדפדפן עצמו, קשה מאוד להציע דבר כזה, כמעט ואין.

                    יש להם גם את זה ועובד מאוד טוב.

                    מחנה ידידיםמ מנותק
                    מחנה ידידיםמ מנותק
                    מחנה ידידים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @MAKRO מצטרף

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • M MAKRO

                      @AZX
                      אני מאוד מרוצה מטקלוק.
                      לא חינמי. עובד חלק. לא תוקע את המכשיר. לא חויתי איטיות.
                      כולל סינון בתוך הדפדפן.
                      השירות שלהם מצוין ומהיר ממש - אבל באנגלית. אפשר גם עם טרנסלייט...

                      @מזכירותי כתב:

                      ואם אתה רוצה סינון בתוך הדפדפן עצמו, קשה מאוד להציע דבר כזה, כמעט ואין.

                      יש להם גם את זה ועובד מאוד טוב.

                      A מחובר
                      A מחובר
                      AZX
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @MAKRO מה הרמת סינון ?
                      למה זה באנגלית?

                      מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A AZX

                        @MAKRO מה הרמת סינון ?
                        למה זה באנגלית?

                        מחנה ידידיםמ מנותק
                        מחנה ידידיםמ מנותק
                        מחנה ידידים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        @AZX כתב:

                        למה זה באנגלית?

                        כי זה להרבה בני חו"ל אולי?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • A AZX

                          אני מחפש סינון טוב לאנדרואיד
                          משהו שלא נתקע ועובד חלק
                          סינון לדפדפן
                          משהו שאי אפשר להסיר את החסימה בקלות
                          אין לי בעיה לשלם, אבל לא אכפת לי גם חינמי אם יש משהו טוב
                          אשמח לשמוע מניסיון

                          שניאור שמחש מחובר
                          שניאור שמחש מחובר
                          שניאור שמח
                          צוות פיקוח מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                          #18

                          @AZX יש לך גם את הסימן של @itapi מאוד ממליץ, כולל דפדפן וכו׳
                          כרגע זה חינמי כמה חודשים
                          https://ifilter.me

                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                          מחנה ידידיםמ 31576863 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • שניאור שמחש שניאור שמח

                            @AZX יש לך גם את הסימן של @itapi מאוד ממליץ, כולל דפדפן וכו׳
                            כרגע זה חינמי כמה חודשים
                            https://ifilter.me

                            מחנה ידידיםמ מנותק
                            מחנה ידידיםמ מנותק
                            מחנה ידידים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            @שניאור-שמח זה חוסם נניח תצוגה מקדימה של סרטוני יוטיוב?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • שניאור שמחש שניאור שמח

                              @AZX יש לך גם את הסימן של @itapi מאוד ממליץ, כולל דפדפן וכו׳
                              כרגע זה חינמי כמה חודשים
                              https://ifilter.me

                              31576863 מנותק
                              31576863 מנותק
                              3157686
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              @שניאור-שמח
                              זה מניסיון?
                              לי יש כושר פלי ובמילה אחת זה זבל של חסימה...
                              זה חסימה חדשה? אפשר פרטים על זה?

                              שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • 31576863 3157686

                                @שניאור-שמח
                                זה מניסיון?
                                לי יש כושר פלי ובמילה אחת זה זבל של חסימה...
                                זה חסימה חדשה? אפשר פרטים על זה?

                                שניאור שמחש מחובר
                                שניאור שמחש מחובר
                                שניאור שמח
                                צוות פיקוח מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                                #21

                                @3157686 כתב:

                                @שניאור-שמח
                                זה מניסיון?

                                כן, בדקתי אותו הרבה..
                                סינון הרמטי ומקצועי, שירות לקוחות מצוין..

                                @3157686 כתב:
                                זה חסימה חדשה? אפשר פרטים על זה?

                                כן, היה על זה נושא שלם, אבל מחקו את זה..

                                "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שניאור שמחש שניאור שמח

                                  @3157686 כתב:

                                  @שניאור-שמח
                                  זה מניסיון?

                                  כן, בדקתי אותו הרבה..
                                  סינון הרמטי ומקצועי, שירות לקוחות מצוין..

                                  @3157686 כתב:
                                  זה חסימה חדשה? אפשר פרטים על זה?

                                  כן, היה על זה נושא שלם, אבל מחקו את זה..

                                  A מחובר
                                  A מחובר
                                  AZX
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  @שניאור-שמח כתב:

                                  כן, בדקתי אותו הרבה..
                                  סינון הרמטי ומקצועי, שירות לקוחות מצוין..

                                  מתקינים את זה פיזית ?
                                  והאם אפשר להסיר את זה בשניה חלשה...?

                                  שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A AZX

                                    @שניאור-שמח כתב:

                                    כן, בדקתי אותו הרבה..
                                    סינון הרמטי ומקצועי, שירות לקוחות מצוין..

                                    מתקינים את זה פיזית ?
                                    והאם אפשר להסיר את זה בשניה חלשה...?

                                    שניאור שמחש מחובר
                                    שניאור שמחש מחובר
                                    שניאור שמח
                                    צוות פיקוח מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #23

                                    @AZX כתב:

                                    @שניאור-שמח כתב:

                                    כן, בדקתי אותו הרבה..
                                    סינון הרמטי ומקצועי, שירות לקוחות מצוין..

                                    מתקינים את זה פיזית ?

                                    דרך תוכנה במחשב, כל הפרטים באתר

                                    והאם אפשר להסיר את זה בשניה חלשה...?

                                    לא, זה דרך המחשב, וצריך את קוד הניהול

                                    "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר