דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. בניית ופיתוח אפליקציות
  4. עזרה הדדית - בניית ופיתוח אפליקציות
  5. בירור | אפליקציה לפורומים שתעבוד באמת

בירור | אפליקציה לפורומים שתעבוד באמת

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בניית ופיתוח אפליקציות
14 פוסטים 5 כותבים 121 צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • K מחובר
    K מחובר
    kernel
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    מכירים את הבאגים שיש באנדרואיד לכל פורום בכל אפליקציה שלא תהיה ובדפדפן?
    כנראה זה בגלל שאין מנוע js נורמלי לאנדרןאיד (ודאי לא ישן)
    עלה בדעתי ליצור אפליקציה שתיקח את הדף ותקמפל אותו על המכשיר עצמו או בגיטהאב לאסמבלי השאלה האם אפשרי לקמפל במהירות שיהיה סביר להשתמש כמו"כ האם באנדרואיד אסמבלי מסוגל לקרוא לui?

    מטען ניידמ ע"ה דכו"עע 3 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • K kernel

      מכירים את הבאגים שיש באנדרואיד לכל פורום בכל אפליקציה שלא תהיה ובדפדפן?
      כנראה זה בגלל שאין מנוע js נורמלי לאנדרןאיד (ודאי לא ישן)
      עלה בדעתי ליצור אפליקציה שתיקח את הדף ותקמפל אותו על המכשיר עצמו או בגיטהאב לאסמבלי השאלה האם אפשרי לקמפל במהירות שיהיה סביר להשתמש כמו"כ האם באנדרואיד אסמבלי מסוגל לקרוא לui?

      מטען ניידמ מחובר
      מטען ניידמ מחובר
      מטען נייד
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @kernel אדרבה.
      תיצור!

      K תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מטען ניידמ מטען נייד

        @kernel אדרבה.
        תיצור!

        K מחובר
        K מחובר
        kernel
        כתב נערך לאחרונה על ידי kernel
        #3

        @מטען-נייד השאלה היא אם אפשרי?

        שים לב לכותרת

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • K kernel

          מכירים את הבאגים שיש באנדרואיד לכל פורום בכל אפליקציה שלא תהיה ובדפדפן?
          כנראה זה בגלל שאין מנוע js נורמלי לאנדרןאיד (ודאי לא ישן)
          עלה בדעתי ליצור אפליקציה שתיקח את הדף ותקמפל אותו על המכשיר עצמו או בגיטהאב לאסמבלי השאלה האם אפשרי לקמפל במהירות שיהיה סביר להשתמש כמו"כ האם באנדרואיד אסמבלי מסוגל לקרוא לui?

          מטען ניידמ מחובר
          מטען ניידמ מחובר
          מטען נייד
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @kernel כתב:

          עלה בדעתי ליצור אפליקציה

          ...

          @kernel כתב:

          השאלה היא אם אפשרי?

          ...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • K kernel

            מכירים את הבאגים שיש באנדרואיד לכל פורום בכל אפליקציה שלא תהיה ובדפדפן?
            כנראה זה בגלל שאין מנוע js נורמלי לאנדרןאיד (ודאי לא ישן)
            עלה בדעתי ליצור אפליקציה שתיקח את הדף ותקמפל אותו על המכשיר עצמו או בגיטהאב לאסמבלי השאלה האם אפשרי לקמפל במהירות שיהיה סביר להשתמש כמו"כ האם באנדרואיד אסמבלי מסוגל לקרוא לui?

            ע"ה דכו"עע מנותק
            ע"ה דכו"עע מנותק
            ע"ה דכו"ע
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @kernel

            בקצרה -
            בלתי אפשרי לקמפל דף אינטרנט לשפת מכונה יותר מאשר הקימפול של הדפדפן בלי להכניס את כל הדפדפן לתוך התוכנה המקומפלת...

            CSS וJS מיסודם הם משהו דינמי ומבוסס חוקים כלליים שצריכים תרגום למצב הנוכחי של הדף

            K תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

              @kernel

              בקצרה -
              בלתי אפשרי לקמפל דף אינטרנט לשפת מכונה יותר מאשר הקימפול של הדפדפן בלי להכניס את כל הדפדפן לתוך התוכנה המקומפלת...

              CSS וJS מיסודם הם משהו דינמי ומבוסס חוקים כלליים שצריכים תרגום למצב הנוכחי של הדף

              K מחובר
              K מחובר
              kernel
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @ע-ה-דכו-ע יש פיתרון אחר?
              למשל api לai שימיר את זה לxml ולגרום איכשהו למכונה הוירטואלית של אנדרואיד להריץ את זה?

              צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • K kernel

                @ע-ה-דכו-ע יש פיתרון אחר?
                למשל api לai שימיר את זה לxml ולגרום איכשהו למכונה הוירטואלית של אנדרואיד להריץ את זה?

                צול גאהצ מנותק
                צול גאהצ מנותק
                צול גאה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @kernel
                נראה לי ש @מחנה-ידידים יכול להועיל בנושא {אם זה אפשרי בכלל}

                מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צול גאהצ צול גאה

                  @kernel
                  נראה לי ש @מחנה-ידידים יכול להועיל בנושא {אם זה אפשרי בכלל}

                  מחנה ידידיםמ מנותק
                  מחנה ידידיםמ מנותק
                  מחנה ידידים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @צול-גאה אני לא יודע לאיזה באגים אתם מתכוונים...

                  צול גאהצ K 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                    @צול-גאה אני לא יודע לאיזה באגים אתם מתכוונים...

                    צול גאהצ מנותק
                    צול גאהצ מנותק
                    צול גאה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @מחנה-ידידים אני לא ידע בדיוק לא מבין בזה כ"כ
                    רק שאם יש מי שיכול להועיל בכזה דבר זה אתה 😊

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🤔
                    0
                    • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                      @צול-גאה אני לא יודע לאיזה באגים אתם מתכוונים...

                      K מחובר
                      K מחובר
                      kernel
                      כתב נערך לאחרונה על ידי kernel
                      #10

                      @מחנה-ידידים

                      גם אם אתה לא יודע מדובר כל מי שמשתמש באנדרואיד יודע😊 😊 😊

                      בכל מקרה יש לך מושג האם ניתן לתרגם איכשהו דפי אינטרנט לjava ןxml?

                      מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • K kernel

                        @מחנה-ידידים

                        גם אם אתה לא יודע מדובר כל מי שמשתמש באנדרואיד יודע😊 😊 😊

                        בכל מקרה יש לך מושג האם ניתן לתרגם איכשהו דפי אינטרנט לjava ןxml?

                        מחנה ידידיםמ מנותק
                        מחנה ידידיםמ מנותק
                        מחנה ידידים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @kernel אפשרי באופן חד פעמי, כאילו כמו קבצי zim. אין אופציה לעדכן אפליקציה בזמן אמת. אתה צריך לעשות decompile, לערוך, לקמפל בחזרה..

                        K תגובה 1 תגובה אחרונה
                        🤔
                        1
                        • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                          @kernel אפשרי באופן חד פעמי, כאילו כמו קבצי zim. אין אופציה לעדכן אפליקציה בזמן אמת. אתה צריך לעשות decompile, לערוך, לקמפל בחזרה..

                          K מחובר
                          K מחובר
                          kernel
                          כתב נערך לאחרונה על ידי kernel
                          #12

                          @מחנה-ידידים כלומר אי אפשר לגרום למכונה הוירטואלית של אנדרואיד להריץ xml ו dex שאינם ארוזים בתוך apk

                          מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • K kernel

                            @מחנה-ידידים כלומר אי אפשר לגרום למכונה הוירטואלית של אנדרואיד להריץ xml ו dex שאינם ארוזים בתוך apk

                            מחנה ידידיםמ מנותק
                            מחנה ידידיםמ מנותק
                            מחנה ידידים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מחנה ידידים
                            #13

                            @kernel אפשר לגרום לה להריץ html!
                            קוראים לזה דפדפן 😄

                            K תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🤓
                            2
                            • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                              @kernel אפשר לגרום לה להריץ html!
                              קוראים לזה דפדפן 😄

                              K מחובר
                              K מחובר
                              kernel
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @מחנה-ידידים אין מנוע html וjs נורמלי לאנדרואיד

                              לדעתי בגלל ארכיטקטורות המסך השונות

                              לעומת זאת המכונה הוירטואלית של אנדרואיד מכירה מספיק טוב את המכשיר שלה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר