בירור | אפליקציה לפורומים שתעבוד באמת
-
מכירים את הבאגים שיש באנדרואיד לכל פורום בכל אפליקציה שלא תהיה ובדפדפן?
כנראה זה בגלל שאין מנוע js נורמלי לאנדרןאיד (ודאי לא ישן)
עלה בדעתי ליצור אפליקציה שתיקח את הדף ותקמפל אותו על המכשיר עצמו או בגיטהאב לאסמבלי השאלה האם אפשרי לקמפל במהירות שיהיה סביר להשתמש כמו"כ האם באנדרואיד אסמבלי מסוגל לקרוא לui? -
-
מכירים את הבאגים שיש באנדרואיד לכל פורום בכל אפליקציה שלא תהיה ובדפדפן?
כנראה זה בגלל שאין מנוע js נורמלי לאנדרןאיד (ודאי לא ישן)
עלה בדעתי ליצור אפליקציה שתיקח את הדף ותקמפל אותו על המכשיר עצמו או בגיטהאב לאסמבלי השאלה האם אפשרי לקמפל במהירות שיהיה סביר להשתמש כמו"כ האם באנדרואיד אסמבלי מסוגל לקרוא לui? -
מכירים את הבאגים שיש באנדרואיד לכל פורום בכל אפליקציה שלא תהיה ובדפדפן?
כנראה זה בגלל שאין מנוע js נורמלי לאנדרןאיד (ודאי לא ישן)
עלה בדעתי ליצור אפליקציה שתיקח את הדף ותקמפל אותו על המכשיר עצמו או בגיטהאב לאסמבלי השאלה האם אפשרי לקמפל במהירות שיהיה סביר להשתמש כמו"כ האם באנדרואיד אסמבלי מסוגל לקרוא לui? -
בקצרה -
בלתי אפשרי לקמפל דף אינטרנט לשפת מכונה יותר מאשר הקימפול של הדפדפן בלי להכניס את כל הדפדפן לתוך התוכנה המקומפלת...CSS וJS מיסודם הם משהו דינמי ומבוסס חוקים כלליים שצריכים תרגום למצב הנוכחי של הדף
@ע-ה-דכו-ע יש פיתרון אחר?
למשל api לai שימיר את זה לxml ולגרום איכשהו למכונה הוירטואלית של אנדרואיד להריץ את זה? -
@ע-ה-דכו-ע יש פיתרון אחר?
למשל api לai שימיר את זה לxml ולגרום איכשהו למכונה הוירטואלית של אנדרואיד להריץ את זה? -
@kernel
נראה לי ש @מחנה-ידידים יכול להועיל בנושא {אם זה אפשרי בכלל}@צול-גאה אני לא יודע לאיזה באגים אתם מתכוונים...
-
@צול-גאה אני לא יודע לאיזה באגים אתם מתכוונים...
@מחנה-ידידים אני לא ידע בדיוק לא מבין בזה כ"כ
רק שאם יש מי שיכול להועיל בכזה דבר זה אתה
-
@צול-גאה אני לא יודע לאיזה באגים אתם מתכוונים...
גם אם אתה לא יודע מדובר כל מי שמשתמש באנדרואיד יודע
בכל מקרה יש לך מושג האם ניתן לתרגם איכשהו דפי אינטרנט לjava ןxml?
-
גם אם אתה לא יודע מדובר כל מי שמשתמש באנדרואיד יודע
בכל מקרה יש לך מושג האם ניתן לתרגם איכשהו דפי אינטרנט לjava ןxml?
@kernel אפשרי באופן חד פעמי, כאילו כמו קבצי zim. אין אופציה לעדכן אפליקציה בזמן אמת. אתה צריך לעשות decompile, לערוך, לקמפל בחזרה..
-
@kernel אפשרי באופן חד פעמי, כאילו כמו קבצי zim. אין אופציה לעדכן אפליקציה בזמן אמת. אתה צריך לעשות decompile, לערוך, לקמפל בחזרה..
@מחנה-ידידים כלומר אי אפשר לגרום למכונה הוירטואלית של אנדרואיד להריץ xml ו dex שאינם ארוזים בתוך apk
-
@מחנה-ידידים כלומר אי אפשר לגרום למכונה הוירטואלית של אנדרואיד להריץ xml ו dex שאינם ארוזים בתוך apk
@kernel אפשר לגרום לה להריץ html!
קוראים לזה דפדפן
-
@kernel אפשר לגרום לה להריץ html!
קוראים לזה דפדפן
@מחנה-ידידים אין מנוע html וjs נורמלי לאנדרואיד
לדעתי בגלל ארכיטקטורות המסך השונות
לעומת זאת המכונה הוירטואלית של אנדרואיד מכירה מספיק טוב את המכשיר שלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות