בעיה | סים רגיל מכשיר כשר
-
@kernel התכוונת שיש להם חסימה על הפלאפון
שאם מכניסים לא שלהם אז זה חוסם את החיבור של הסים למכשיר
לא חוסם את הסים יהיה אפשר להכניס אותו אח"כ לפלאפון אחר!!
אלא אם כן הכנסת סים של הוועדהב והוועדה חסמה אותו בגלל הIMEI של סימהדרין -
בוודאי שיש חסימה. במכשיר כשר בעיקרון לא אמור להיכנס סים כשר.
יש סיסמא שאותה רק המשווק של הטלפון יודע והוא לא אמור לומר אותה (ע"פ הנחיות ועדת הרבנים).
בעיקרון מי שטס עם המכשיר לחו"ל וחייב סים חו"ל יכול לפנות ליבואן והוא פותח).
אבל בכל מקרה גם אם הסים הזה יעבוד הוא יתפקד כסים כשר לכל דבר (אין הודעות ואינטרנט בתפריט).
בחלק מהחברות יש אפשרות לאקטב מספר לא כשר על כרטיס סים כשר ואז זה יעבוד- אבל זה כבר למתקדמים. -
בוודאי שיש חסימה. במכשיר כשר בעיקרון לא אמור להיכנס סים כשר.
יש סיסמא שאותה רק המשווק של הטלפון יודע והוא לא אמור לומר אותה (ע"פ הנחיות ועדת הרבנים).
בעיקרון מי שטס עם המכשיר לחו"ל וחייב סים חו"ל יכול לפנות ליבואן והוא פותח).
אבל בכל מקרה גם אם הסים הזה יעבוד הוא יתפקד כסים כשר לכל דבר (אין הודעות ואינטרנט בתפריט).
בחלק מהחברות יש אפשרות לאקטב מספר לא כשר על כרטיס סים כשר ואז זה יעבוד- אבל זה כבר למתקדמים.@cool
מעולם לא נתקלתי בזהזה בכל המכשירים הכשרים והחברות?
-
@cool
מעולם לא נתקלתי בזהזה בכל המכשירים הכשרים והחברות?
@חכם-בלילה-1 להידוע לי כן
לפחות ככה אמור להיות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות